heipparallaa !
metsästä tällaisia,tai siis tämän mallisia valkoisia kenkiä:
http://www.skinz.org/celebrity/jessica-simpson/jessica-simpson-wallpapers-4.jpg
paikallisissa kaupois(asun pienemmäs paikas) ei ole ku suurinta muotia olevia tai tanttatossuja ja olenkin menossa lahteen joten luuletteko että k-kengältä/andiamosta löytyy tuon mallisia valkoisia?
vai mistä löytyisi?
olen myös helsinkiin menossa ensi viikon alusta..
kiitos avusta!olisi tärkeät juhlat tulossa..
hätäjahoppu ja
2
190
Vastaukset
- LV-fani
Tarkoituksena ei ole tuottaa pahaa mieltä, mutta tuossa kuvassa Jessicalla taitaa olla jalassa melkein 500 euroa maksavat Gucci kengät.
Aivan samanlaisia siis tuskin Suomesta löytyy.
Mutta on Helsingissä sen verran kenkäkauppoja, että jos keskustassa vähän aikaa kiertelet, niin luulisi sitä edes vähän noita muistuttavat kengät löytyvän. :D
Onnea metsästykseen! Ikävä etten voi auttaa enempää.- mutta ei kiitos
niinkuin viestissäni lukee TÄMÄN MALLISIA!
tarkoitus ei ole cuccia havitella tai mitään muutakaan..
en muistanut kenkämallin nimeä, joten laitoin kuvan, jotta minua voisi paremmin auttaa,
eli kysyn vielä:
ONKO TUONMALLISIA KENKIÄ SUOMESSA MYYNNISSÄ ESIM TAVALLISISSA KENKÄ-KAUPOISSA?
jessica joo ei vissii iha kävele tuolla prisman alekorin kengillä..heheh...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862