Eli minkähänlainen mahtaa olla? En ole koskaan sukellustaharrastanu mut nyt heräs mielenkiinto.
Ohessa linkki:
http://lyhytlinkki.net/?bl10a2nl
Lidl
8
5049
Vastaukset
- syvällä vesi on kylmää
3 mm:n puvulla et sukella Suomessa, tarvitset 7 7 mm.
- ursuit
suomen vedet vaatii kuivapuvun jos on vähänkin mukavuuden haluinen
- myös kiinnostunut
olis hyvä olla Suomen oloissa vähintään 6mm paksua. Toi oli 3mm paksua. Hinta on kyllä halpa. Mitehän olis, jos laittais kaksi pukua päällekkäin....
- Märkäpuku
Selailin vanhempia keskusteluja ja päätin olla ostamatta "uimapukua".
Suuret kiitokset kaikille vastanneille.
Ps.Erikoinen palsta kun saa harvinaisen asiallisia vastauksia. - Tuomo
Toimisiko tuo puku sitten meriuinnissa näin Suomen kesässä?
- Taina
..No kun katsos nämä puvut on vain ja ainoastan tarkoitettu sukellettaviksi lämpimissä vesissä.. (Paksuus 5 mm) Ja jos oikeasti haluat sukeltaa, menet ja etsit sukelluskouluttajan/-seuran joka on hommasssa mukana..EI KOSKAAN YKSIN...Eihän?
- saako naapurin tontille rak...
Itselläni on visiin olikohan Biltemasta impulsiiviostettu halpismärkkäri jota käytän kesäkuumilla snorklatessa, syvemmällä (sukeltajille edelleen matalalla) voi käydä jos vesi on TOSI lämmintä, syvemmällähän on aina aika reippaasti kylmempää. Kyllä aina oikealle sukellukselle on lähdettävä oikealla märkkärillä. Ja tähän tiätty joku kirjoittaa perään että kuivapuku on se ainoa oikea vaihtoehto ;)
- slobodan
saako naapurin tontille rak... kirjoitti:
Itselläni on visiin olikohan Biltemasta impulsiiviostettu halpismärkkäri jota käytän kesäkuumilla snorklatessa, syvemmällä (sukeltajille edelleen matalalla) voi käydä jos vesi on TOSI lämmintä, syvemmällähän on aina aika reippaasti kylmempää. Kyllä aina oikealle sukellukselle on lähdettävä oikealla märkkärillä. Ja tähän tiätty joku kirjoittaa perään että kuivapuku on se ainoa oikea vaihtoehto ;)
kyllä keskikesällä pärjää tolla 3mm. ainakin mä pärjään. Mutta mä en olekaan kovin jäätyvää sorttia,eli vain avantosukellukset kuiviksella ja vain sen takia, ettei jäällä yleensä ole mukavaa vaatteiden vaihtopaikkaa. Vedessä tuskin tulisi kylmä. Mutta noissa lidlin puvuissa onkin mun mielestä se ongelma, että pitää käydä tuuri, että saat oikean kokoisen puvun. "oikeilta" skubamerkeiltä löytyy parempi kokovalikoima. Se on ihan sama kuin jos vetäisit munasilleen, kuin jos sun märkäpuku on vtusti liian iso tai liian iso väärästä paikasta. istuvuus on se pointti. Itseasiassa mareasubilta saa italiasta parilla huntilla mittatilausmäkkäreitä, ei oo paha hinta oikeesti vitun hyvästä puvusta. vapaasukeltajat ja sukelluskalastajat käyttää niitä. ne on helevetin hyviä.
ja se 2 lidlin pukua päällekäin oli kai vitsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1136617Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3696029Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam414428Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123775Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723617Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1112826Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,252342Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni232326Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221846Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181644