Eli minkähänlainen mahtaa olla? En ole koskaan sukellustaharrastanu mut nyt heräs mielenkiinto.
Ohessa linkki:
http://lyhytlinkki.net/?bl10a2nl
Lidl
8
4957
Vastaukset
- syvällä vesi on kylmää
3 mm:n puvulla et sukella Suomessa, tarvitset 7 7 mm.
- ursuit
suomen vedet vaatii kuivapuvun jos on vähänkin mukavuuden haluinen
- myös kiinnostunut
olis hyvä olla Suomen oloissa vähintään 6mm paksua. Toi oli 3mm paksua. Hinta on kyllä halpa. Mitehän olis, jos laittais kaksi pukua päällekkäin....
- Märkäpuku
Selailin vanhempia keskusteluja ja päätin olla ostamatta "uimapukua".
Suuret kiitokset kaikille vastanneille.
Ps.Erikoinen palsta kun saa harvinaisen asiallisia vastauksia. - Tuomo
Toimisiko tuo puku sitten meriuinnissa näin Suomen kesässä?
- Taina
..No kun katsos nämä puvut on vain ja ainoastan tarkoitettu sukellettaviksi lämpimissä vesissä.. (Paksuus 5 mm) Ja jos oikeasti haluat sukeltaa, menet ja etsit sukelluskouluttajan/-seuran joka on hommasssa mukana..EI KOSKAAN YKSIN...Eihän?
- saako naapurin tontille rak...
Itselläni on visiin olikohan Biltemasta impulsiiviostettu halpismärkkäri jota käytän kesäkuumilla snorklatessa, syvemmällä (sukeltajille edelleen matalalla) voi käydä jos vesi on TOSI lämmintä, syvemmällähän on aina aika reippaasti kylmempää. Kyllä aina oikealle sukellukselle on lähdettävä oikealla märkkärillä. Ja tähän tiätty joku kirjoittaa perään että kuivapuku on se ainoa oikea vaihtoehto ;)
- slobodan
saako naapurin tontille rak... kirjoitti:
Itselläni on visiin olikohan Biltemasta impulsiiviostettu halpismärkkäri jota käytän kesäkuumilla snorklatessa, syvemmällä (sukeltajille edelleen matalalla) voi käydä jos vesi on TOSI lämmintä, syvemmällähän on aina aika reippaasti kylmempää. Kyllä aina oikealle sukellukselle on lähdettävä oikealla märkkärillä. Ja tähän tiätty joku kirjoittaa perään että kuivapuku on se ainoa oikea vaihtoehto ;)
kyllä keskikesällä pärjää tolla 3mm. ainakin mä pärjään. Mutta mä en olekaan kovin jäätyvää sorttia,eli vain avantosukellukset kuiviksella ja vain sen takia, ettei jäällä yleensä ole mukavaa vaatteiden vaihtopaikkaa. Vedessä tuskin tulisi kylmä. Mutta noissa lidlin puvuissa onkin mun mielestä se ongelma, että pitää käydä tuuri, että saat oikean kokoisen puvun. "oikeilta" skubamerkeiltä löytyy parempi kokovalikoima. Se on ihan sama kuin jos vetäisit munasilleen, kuin jos sun märkäpuku on vtusti liian iso tai liian iso väärästä paikasta. istuvuus on se pointti. Itseasiassa mareasubilta saa italiasta parilla huntilla mittatilausmäkkäreitä, ei oo paha hinta oikeesti vitun hyvästä puvusta. vapaasukeltajat ja sukelluskalastajat käyttää niitä. ne on helevetin hyviä.
ja se 2 lidlin pukua päällekäin oli kai vitsi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1262073
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1301543En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k941408- 631244
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1401181The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121111Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall223932- 155895
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57813Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20779