Millainen gootti ihmisenä

truegootti4eva

Eli oon pukeutunut lähestulkoon aina mustiin ja mä kuuntelen aika sellasii synkkii pändei, lähinnä black metallia tai dark ambienttia esim lustmordii.. Mut luonteeltani en oo yht synkkis tai itsetuhoinen niiku muut gootit, kosk oon aikalailla optimistinen ja positiivinen. Nii mä olisin ihmetellyt, et millainen gootti mä sitte oikee oon? Onko mun tyylisille gooteille annettu omaa kategorisointi nimeä?

7

1164

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miksi hän

nimittäisi elämäniloista blondia, joka on käynyt helvetin porteilla ja palannut takaisin?

• on kyllä

oma nimitys: blackmetallisti. Vaikka aika lailla haiskahti tuo viestisi provolta.

• Eleanor

Mitä hemmetin väliä sillä on, miksi sinua kutsuttaisiin? Lopetetaan tuo hermoja raastaja lokerointi jo! Ja onnitteluni Lordille!

• Jack In The Green

Niinkuin muut gootit?
      En tunne yhtään synkkisgoottia.

• eque

itse ihmettelin tota ``en oo yht synkkis tai itsetuhoinen niiku muut gootit`` ei minusta gootit ole yhtään itsetuhoisia kuin muutkin ihmisetkään
      ja lopettakaa turha lokerointi.

• oitis

sulle on keksitty oma katerogia joka on:WANNABE!
        suomennos:sä yrität olla jotain mitä et oo!
        kaikki en gootien on oltava periaattees synkkiä vai ootko kuullu et gootit elävät samallatavalla massassa ku noi ihmiset joil ei oo järjen hivent pääs???????
        nyt varmaan luulet mua gootiks mut en oo!ku en mä pukeudu mustaan aina ja en kuuntele synkkää musaa,mut mä tiedän ku oon lukenu gooteista! elikkä lue eka asiaa jossa kerrotaan gooteista ja sit tuu tänne sit ku tiiät mikä oikeesti oot!

KIITOS!!!!!!!!!!!!!!!!!

• kuuluu tiettyyn vaiheeseen

"synkkis tai itsetuhoinen niiku"...teini-ikäiset monestikin ovat, eikä välttämättä goottiuteen liittyen :) Synkkyys ja itsetuhoisuus menee ajan kanssa ohi, goottius ei niinkään (sikäli kuin kyse ei ole teinivillityksestä johon on ryhdytty heppoisin eväin)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      115
      6996
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      108
      4757
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      56
      4010
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3354
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      698
      2100
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      240
      1469
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1368
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1338
    9. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      53
      1296
    10. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      982
    Aihe