Tanska laittaisi King Diamondin, Ruotsi Yngwie Malmsteenin, Candlemassin tms. Norja Dimmu Borgirin, Englanti Iron Maidenin (voittaisi euroviisut tullen mennen:) vaikka Saksa laittaisi Scorpionsin tai Acceptin. Jotkuthan näistä ovat olleita ja menneitä. Tää nyt on huumoria, mutta kuten sanottu, niin Lordi avasti tietä juuri tähän suuntaan.
Olisi kovatasoiset viisut, jos
12
507
Vastaukset
Mutta Ruotsilta Hammerfall ja UK:a ManoWar. Ynkkä on liian marginaalinen jopa Ruotsissa.
- englannista
niin se possu lentäisi taivaalla
- metallian
mut Manowar on kyl jenkeistä-ikävä kyllä
kings of metal - Jyrki Otila
Manowar on San Franciscosta joten on estynyt tohon kisaan
Jyrki Otila kirjoitti:
Manowar on San Franciscosta joten on estynyt tohon kisaan
Harmi. Muistelin sen olleen britanniasta
- Pink Floyd
Kyllä ne vanhoilla päivillään suostuisivat
- syd barretin lentämään
taivaalle, se vois olla sen come back
- kartsa45
Joo,herätetään vielä Jimi Hendrix ja Janis Jonlin,nijn saadaan kuunon bileet!Yeaaah!
- 69805
elvis voisi tulla vaikka Kiinan edustajana, kun USAhan ei kuulu Eurooppaan!
- tietävä mm
69805 kirjoitti:
elvis voisi tulla vaikka Kiinan edustajana, kun USAhan ei kuulu Eurooppaan!
ei Kiinakaan kuulu Eurooppaan
- 69805
tietävä mm kirjoitti:
ei Kiinakaan kuulu Eurooppaan
oletko ihan varma saattaahan vaikka Paavo Väyrynen olla Kiinan presidentti, silloin kun Elvis herätetään henkiin! mistä sen ikinä tietää
- Sergio_Leone
"Tanska laittaisi King Diamondin"
sitähän mä juuri pelkäänkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43974Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44812Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760