mies ja juoma

hymy:)

tämä ei ole sit heikkohermosil ja maitopojil..
ku olin siel kapakas niin olin ihmeissäni et niin monet miehet joi valkovenäläist.. tul vain mieleen mitäs maitopoikii tääl on :))

ai niin olihan miul mieles, et mitäs työ poijjaat juotte?? tietennii saahan tähän myös naiset vastailla..

ite oon kuullunna tarinan eräästä pienessä hiprakassa olevasta naisest joka pyys baarimikolt Hot shittiä :)) tarina ei kerro mittee siin kävi ;)

16

1723

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vasenjalkainen

Lonkeroa tulee juotua pääasiassa, viskiä jos on ylimääräistä rahaa. Maitodrinkit ja muut makeat juomat eivät pysy vatsassa, ne jätän suosiolla muille. :)

• Kolli_Kellinen

Olutta juon, harvoin muuta; hanakolmosta tai jotain tsekkiläistä. Joskus erikoistilanteessa saatan juoda kaljan ohessa myös pari fisushottia tai äärimmäisessä tilanteessa jossain hienommassa paikassa Mojiton tai Caipiroskan. Mikä ei välttämättä ole järkevää. Huomasin kuitista, että toissa viikonloppuna Luxissa juomani Caipiroskat maksoivat 8 euroa kappale. Järjetöntä. Melkein 50 mummoa yhdestä drinkistä! En maksaisi selvin päin sitä hintaa edes Hot Shitistä! ;)

• Riippuu tietenkin tilanteesta. Baarissa kaljaa, kotona ja ruokaravintolassa kaljaa tai punkkua, terassilla kaljaa tai siideriä. Kun olen ylittänyt itseni, vaimo lahjoo aidolla shampanjalla, jota ei tosin raaskisi pohjiksi juoda.

Eli lähes kaikkea paitsi teräviä. Ei raakana eikä blandiksella. Ne eivät vain sovi ruumiinrakenteelleni.

• hossi

on ihan jes jos se varsinkin tehdään punaiseen maitoon niin kuin alunperin kuuluukin tehä. Maku on hyvä.
      Yleensä minä juon olutta, en kotimaisia kaljoja vaan nimen omaan olutta. Tumma sekä vehnä olut on ykkönen.
      Viiniä kuluu hyvän ruuan kanssa ihan kiitettävästi, viinin ystävä kun olen :o)
      Paukuista menee juuri tuo valkovenäläinen sit GiniBitteri, Iiriksenkahvi jälkkäriks, Sotti ykkönen on sit selvittävä Championi.

• hymy:)

et kait sie oo maitopoikii..mie ku oon luullunna jottain muuta...;)

• hossi
        hymy:) kirjoitti:

et kait sie oo maitopoikii..mie ku oon luullunna jottain muuta...;)

on hyvää vai pitäiskö sanoa niin ku silloin joskus valion maitomainoksessa ! En ole ikinä maitoa juonut enkä juo :o)

hossi kirjoitti:

on hyvää vai pitäiskö sanoa niin ku silloin joskus valion maitomainoksessa ! En ole ikinä maitoa juonut enkä juo :o)

tuo pelasti siun maineen :)))

• hossi

tuo pelasti siun maineen :)))

Minä kun jo ehdin pelästyä ihan totaalisesti, ettei vaan tulis mitään väärinkäsityksiä ;o)))

• kundi32v

talvella tumma bisse, kesällä vaalea.

kesällä oikein helteellä lonkerokin menee jäillä tai tää aussi lemon brew jääkaappikylmänä.

sit jos haluaa nauttia, niin hieman singlemalttia.

ja paukut on pannassa, ainoa joka jotakuinkin uppoaa on gintonic. tai sit ihan raagana, taskulämmin kosanderi, ettei totuus unohdu ;)

eli baaritiskille kun hoipparoi, niin ei tarvitse yleensä paljoakaan arpoa.

ah juu, kaikki mitä on tarjottu, kitusiin on uponnu :) ei niin nirso sentään..

meniskö tuo Hot shit :) jos tarjottais:)
        vitsi vitsi..

• kundi32v

meniskö tuo Hot shit :) jos tarjottais:)
        vitsi vitsi..

vaatii ehken muutaman rohkaisuryypyn pohjalle, epäilen ma.

mut kaikki tarjotut jää toki mieleen .. ;)

nopeat linjaukset (nyt voi olla vähän volymit kovalla, mutta väliä): siis _tosimieshän_ vetää hot shitin, jos tarjotaan. mutta riippuu kato siitä, et kenellä kundilla on pokkaa tulla tarjoamaan tostavaan, et tossa on kaveri hot shit, mä tarjoan :) tai jos se on nainen, ketä tarjoaa, niin onko nainen sitä laatua, et sen hot shitin vetäisee kiltisti, kiittää kauniisti ja leiskauttaa valloittavat hymyt vielä päälle :D

kaikki kun vähän riippuu mistä roikkuu.. ;)

kundi32v kirjoitti:

vaatii ehken muutaman rohkaisuryypyn pohjalle, epäilen ma.

mut kaikki tarjotut jää toki mieleen .. ;)

nopeat linjaukset (nyt voi olla vähän volymit kovalla, mutta väliä): siis _tosimieshän_ vetää hot shitin, jos tarjotaan. mutta riippuu kato siitä, et kenellä kundilla on pokkaa tulla tarjoamaan tostavaan, et tossa on kaveri hot shit, mä tarjoan :) tai jos se on nainen, ketä tarjoaa, niin onko nainen sitä laatua, et sen hot shitin vetäisee kiltisti, kiittää kauniisti ja leiskauttaa valloittavat hymyt vielä päälle :D

kaikki kun vähän riippuu mistä roikkuu.. ;)

kerro kellekkään mitteen siin tarinas kävi..siis sil joka tilas baaritiskil sen hot shitin....lupaakko...kaks sormee pystyyn ja sanot vannon :)

• vilperi

vähän monenlaista tulee kipattua naamaan kun on kaatamassa. normisti juon viskiä, perusruuvari ja tequila ghettotyylillä vedettynää on aika hyvä, kun on hyvissä.

• Manfred

Mitä juomasta pystyy päättelemään?

Kyselee:
      Ei maitopoika

• hymy;)

tää ol hymyn:) logiikkaa, erottelen maitopoijat, tosinuijat ja miehenköriläät omaks iloks :)

• ja vain ainoastaan bisseä,joskus tuntuu että sitäkin pitäis jatkaa vedellä että pysyis tolkuissaan valoon asti :-( Just ja just viikonlopusta selvinneenä ja su Tallink auto-express 2 lattialla viru-valge mäyris kainalossa paluumatkan nukkuneena ykkös bisse kuullostais hyvältä vaihtoehdolta meikäläiselle.

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      26
      19235
    2. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      69
      6195
    3. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      26
      5828
    4. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      79
      5694
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      43
      5549
    6. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      99
      5434
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      4883
    8. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      43
      4557
    9. Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?

Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on
      Suomalaiset julkkikset
      57
      3896
    10. Olitpa ikävän

Kylmä eilen. Miksi ihmeessä?
      Ikävä
      49
      3535
    Aihe