ketä tietää tällaisista lehtimyyjistä.Onko heidän pakko saada myydyksi tietty määrä lehtiä,jottei potkastaisi pellolle?Eikös näissä ole aika epämääräinen palkka,elikkä jos saan vain 2 lehteä myytyä niin kauanko ne kattelee siellä mua?Ja paljonko tämä provikka on?
lehden myyjät
5
719
Vastaukset
- näissä
maksetaan aika hyvin. nämä puh myyjien työthän ovat yleensä erilaisten tarj.kampanjoiden myyntiä ja provikat ovat noin puolet myydyn lehden hinnasta. lisäksi vielä kohtalainen peruspalkka päälle. keskitasoinen myyjä tienaa kutakuinkin 3000-4000eur/kk
- puhelinpalvelija
Eiköhän me kaikki oltaisi lehtimyyjiä, jos siitä saisi tuollaisen palkkion. Suurin osa lyö melkein luurin korvaan tänä päivänä siellä toisessa päässä. Sen verran olen kokeillut tätä työtä, että tiedän mistä puhun. Vanha kansa tilaa erilaisilla lippusilla ja uusi polvi netistä.
- sdgfsdgsd
Niin justiinsa. Keskitasoinen myyjä tienaa 1000-2000€/kk, huiput tienaavat tuon minkä sanoit.
Ja vielä alkuperäiselle - riippuu ihan paikasta, miten pitkään huonoa myyjää katsellaan. Jos kauppoja saa jatkuvasti vain 1-2 päivässä, on selvää, että työsuhde ei kauaa jatku (paitsi ehkä jos nuo pari tilausta ovat jotain parin vuoden mittaisia tilauksia kalleimmasta lehdestä..). Tosin jos kauppa käy noin huonosti, on palkkakin sen verran huono ja vitutuskäyrä korkealla, että lähdet itse kävelemään ennen potkuja.
- lehden
myynnillä päivässä tienaa noin 4000€/kk. Eli kun myyt kuusi päivässä tienaat n 12000€/kk. Suosittelen lämpimästi lehtimyyjän työtä tehtyäni sitä 4 vuotta! Nyt on millä mällätä ja on aikaa surffailla täällä netissä ;) (lue: paremmin tienaa kotona työttömänä) Tein tosiaan reilun 4 vuotta lehtimyyntiä ja lopetin reilu puolivuotta sitten. Myynti mennyt todella hankalaksi ja peruutukset noussut roimasti! Ihmiset on eurosokeita puhelimessa, mutta kun lasku tulee kotiin on aikaa miettiä ja kääntää hinta markoiksi. Joitakin vuosia sitten oli jo suuri summa 198mk lehtitilauksesta, mutta nykyään myydään tilauksia (mikäli haluu edes vähän tienata)jotka maksavat yli 60€, eli n 360mk. En suosittele työtä kenellekkään!!!
- huonosti
Olen tuollaisessa firmassa hoitanut palkkoja ja voin kyllä sanoa että jos joku ansaitsee työllä 1000e/kk on jo aika hyvä ja on myös istunut siellä aikas lailla.
Todella surkeita palkkoja siellä ansaitaan ja todella moni kypsyy hommaan viikossa. Löytyi myös paljon niitä jotka olivat siellä päivän ja sen jälkeen niitä ei enään näkynyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760