Naruolkain toppi

pieni ja pyöreä

Te yli 4 kymppiset aikuiset pyöreät naiset,käytättekö otsikon vaatetta?

5

1047

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä vain

mä käytän, olen kyllä alle 40v ja aika pulskassa kunnossa. Mutta pelkästään toppia kotipihalla.
      Muutoin tunikan, paitapuseron tai ohuen ponson alla.

• kyllä

Kyllä käytän, mutta sellaisia, misä on sisään rakennetut liivit/tuki.

• Tuhti

Itseasiassa, en pidä narutopeista edes hoikilla: ovat ihan aluspaidan näköisiä. Ei tyylikkäita eikä pukevia. Ainoastaan kuumissa maissa lomaillessa saatan laittaa päälle, ilmaston takia. Silloinkin mahdollisuuden mukaan laitan päälle jonkun paidan/jakun tms.

• möykky

Naruolkaintoppi ei kyllä ole kovin hyvä valinta tuhdeilla naisilla. Rintaliivit pitäää ainaski olla alla. Eikä se lihavan nelikymppisen iho ole enään kovin kaunis. Ja varsinkin jos iho on ihan valkoinen, näyttää taikinalta. Olen näyhnyt muutamalla lihavalla aikuisella naisella ko. topin ja täytyy kyllä sanoa, että "Ei hyvä". Allitkin näyttää kamalilta tuossa vaatteessa.

• MissyMa
        möykky kirjoitti:

Naruolkaintoppi ei kyllä ole kovin hyvä valinta tuhdeilla naisilla. Rintaliivit pitäää ainaski olla alla. Eikä se lihavan nelikymppisen iho ole enään kovin kaunis. Ja varsinkin jos iho on ihan valkoinen, näyttää taikinalta. Olen näyhnyt muutamalla lihavalla aikuisella naisella ko. topin ja täytyy kyllä sanoa, että "Ei hyvä". Allitkin näyttää kamalilta tuossa vaatteessa.

Itse 42vuotiaana kavahdin "möykyn" mielipidettä nelikymppisen ihosta!!! Minulla ainakin on silkkinen ja sileä, kaunis iho, vaikka ikää onkin jo tullut! Ihoni ei ole rypistynyt eikä roiku, ja uskoisin, että se rypistyminen alkaa vasta reilusti viidenkympin jälkeen. "möykky" taitaa itse olla vaan niin lapsi/nuori, että kaikki yli 30v on vanhuksia ja ryppyisiä, siis hänen mielestään...perässä tulet...=)

Ja naruolkain-topeista. Käytän kuumalla pelkästään, tai puseron alla. Riippuu vähän mallista, leikkauksesta ja kankaasta. Ihan mitään lyhyitä tai muuten "kinttanoita" makkarankuoria en pelkästään päälleni vetäisi, mutta ei kaikki topit ole sellaisia.

Ja ne allit saa melko nopeasti käsipainoilla kuriin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe