Te yli 4 kymppiset aikuiset pyöreät naiset,käytättekö otsikon vaatetta?
Naruolkain toppi
5
1047
Vastaukset
- kyllä vain
mä käytän, olen kyllä alle 40v ja aika pulskassa kunnossa. Mutta pelkästään toppia kotipihalla.
Muutoin tunikan, paitapuseron tai ohuen ponson alla. - kyllä
Kyllä käytän, mutta sellaisia, misä on sisään rakennetut liivit/tuki.
- Tuhti
Itseasiassa, en pidä narutopeista edes hoikilla: ovat ihan aluspaidan näköisiä. Ei tyylikkäita eikä pukevia. Ainoastaan kuumissa maissa lomaillessa saatan laittaa päälle, ilmaston takia. Silloinkin mahdollisuuden mukaan laitan päälle jonkun paidan/jakun tms.
- möykky
Naruolkaintoppi ei kyllä ole kovin hyvä valinta tuhdeilla naisilla. Rintaliivit pitäää ainaski olla alla. Eikä se lihavan nelikymppisen iho ole enään kovin kaunis. Ja varsinkin jos iho on ihan valkoinen, näyttää taikinalta. Olen näyhnyt muutamalla lihavalla aikuisella naisella ko. topin ja täytyy kyllä sanoa, että "Ei hyvä". Allitkin näyttää kamalilta tuossa vaatteessa.
- MissyMa
möykky kirjoitti:
Naruolkaintoppi ei kyllä ole kovin hyvä valinta tuhdeilla naisilla. Rintaliivit pitäää ainaski olla alla. Eikä se lihavan nelikymppisen iho ole enään kovin kaunis. Ja varsinkin jos iho on ihan valkoinen, näyttää taikinalta. Olen näyhnyt muutamalla lihavalla aikuisella naisella ko. topin ja täytyy kyllä sanoa, että "Ei hyvä". Allitkin näyttää kamalilta tuossa vaatteessa.
Itse 42vuotiaana kavahdin "möykyn" mielipidettä nelikymppisen ihosta!!! Minulla ainakin on silkkinen ja sileä, kaunis iho, vaikka ikää onkin jo tullut! Ihoni ei ole rypistynyt eikä roiku, ja uskoisin, että se rypistyminen alkaa vasta reilusti viidenkympin jälkeen. "möykky" taitaa itse olla vaan niin lapsi/nuori, että kaikki yli 30v on vanhuksia ja ryppyisiä, siis hänen mielestään...perässä tulet...=)
Ja naruolkain-topeista. Käytän kuumalla pelkästään, tai puseron alla. Riippuu vähän mallista, leikkauksesta ja kankaasta. Ihan mitään lyhyitä tai muuten "kinttanoita" makkarankuoria en pelkästään päälleni vetäisi, mutta ei kaikki topit ole sellaisia.
Ja ne allit saa melko nopeasti käsipainoilla kuriin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756