Halusin kirjoittaa tämän rohkaisuksi sinulle joka etsit sitä oikeaa rakkautta. Ehkä olet tavannut ihmisen joka ei ole ulkonäöltään ja tyylltään ihan sitä mitä olet kuvitellut ja odottanut, ja ehkä et edes tunne mitään varsinaista fyysistä vetovoimaa tai kipinää tätä ihmistä kohtaan....mutta kuitenkin syvällä sisimmässäsi sinusta tuntuu, että tässä ihmisessä voisi olla potentiaalia, teillä tuntuu synkkaavan ja viihdyt hänen seurassansa.
Niin anna ihmeessä tällä henkilölle tilaisuus. Se mitä teidän välillenne voisi kehkeytyä ei välttämättä tule ilmi ensimmäisillä treffeillä tai toisilla tai kolmansilla, ei vaan se voi viedä jonkin verran aikaa. Voi käydä niin, että henkilö jota kohtaan et olisi uskonut tuntevasi vetoa osoittaatuukin täysin puoleensavetäväksi! Ulkonäkö ei merkitse enää paljon mitään kun on kyse kemiasta ja sielujen sympatiasta. Ja kemia tai fyysinen vetovoima on sellainen juttu, ettei sitä voi tietää ennen kuin päsee lähelle toista niin fyysisesti kuin henkisestikin. Kärsivällisyys siis palkitaan. Voi käydä niin, että jonain päivänä huomaat rakastuneesi ihmiseen, joka on aivan toisenlainen kuin se mitä olet mielessäsi kuvitellut mutta kaikkea sitä mitä olet aina sydämmessäsi kaivannut.
Näin kävi minulle.
Sen oikean löytäminen
Happy in love
1
508
Vastaukset
- pulpahdus
se on juuri näin!! kauneus löytyy monesti pintaa syvemmältä ja ihmisestä löytyy se mukava puoli kun tutustuu ja ujous hälvenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472047Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261902Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101723Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581508Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181029- 55890
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828