Palsta on täynnä...

angst-goth ah ah.. paskat.

Ei taida täällä palstalla muita liikkua ku 10-13v pentuja jotka on nähny kerran jonku The 69 Eyesin musavideon ja on nyt niin vitun Tr00-k00tteja niinQ kunhan ensin kysyy mitä musaa pitää kuunnella, onX mun vaatetus oikee jnejne... Ottaa vaan päähän se, että miks ei vaa voi pukeutuu sellasiin vaatteisiin ku itteensä huvittaa ja ennen kaikkee kuunnella sellasta musaa mistä nauttii eikä yrittää väkinäisesti muuttaa omaa musamakuaan. Tulee vaan jatkuvasti noita "Hei oonks mä true gootti jos kuuntelen tsildren of buutumii ja krädle of filttii??!!" ja "Onks mun vaatetus OIKEE jos mulla on PVC-hame ja buutsit?!"-kysymyksiä. Ihmiset järki käteen! Lopettakaa tuo wnb-gootteilu ja angstaaminen!

7

785

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gootti- XX

Olen nähnyt 2 kertaa 69-eyesin videon, ja olen katsonut 25 kertaa Popedan Ikurin Mimmi-videon!! Ai en oo Gootti vai??!?!??!?! Perkuleen tietämättömät!!!!

• noin

vähintään yhtä paljon täällä on teikäläisiä, jotka jaksaa valittaa tuosta asiasta.

• ghv

tääl liikkuu lapsia,teinejä,aikusia ja vanhuksia!
        mikäs ite oot? joku 10 vuotta oleva pikku kakara joka on wannabe.

• ---------

Miksi vaivaat päätäsi tuollaisella?! Hanki elämä ja lopeta valittaminen! Nettisivun saa aina suljettua jos noin paljon ärsyttää!!!

• 1768

oon samaa mieltä! painukaa vittuun kaikki wnbt...

• sinulla paljon aggressioita purettavana. Älä nyt kuitenkaan tartu vielä siihen siihen juustohöylään vaan muista, että kaikki helpottuu, kun ikää tulee vähän lisää...tai sitten ei, siinä tapauksessa suosittelen pikaista tutustumista Kari Tapion levyihin.

• No-Face

Gootteuden määrite näyttää olevan "Minä olen gootti, kaikki muut ovat wannabeja".

Enemmän ärsyttävät wannabeiksi leimaajat.

Ja mielestäni palsta ei ole täynnä tuollaisia juttuja -.-

Mutta joo, osittain olet oikeassakin. Jokainen olkoot sellainen kun itse oikeasti haluaa olla, ei tarvitse muiden mielipiteistä niin paljoa välittää. Eikä aina tarvitse itseään kategorioidakaan.

Mutta toisaalta, kyllä minulla ainakin vähän muidenkin mielipiteet painaa :p tai siis eniten tietysti oma, mutta jos en vaikka itse osaa jotain asiaa esim. vaatteitten kanssa päättää niin kyllä sillon yleensä kysyn muiden mielipiteitä :D koska jos ei ois muita niin voisin yhtä hyvin hyppiä alasti kadulla kun ei sillä olis väliä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. 164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen