Ei taida täällä palstalla muita liikkua ku 10-13v pentuja jotka on nähny kerran jonku The 69 Eyesin musavideon ja on nyt niin vitun Tr00-k00tteja niinQ kunhan ensin kysyy mitä musaa pitää kuunnella, onX mun vaatetus oikee jnejne... Ottaa vaan päähän se, että miks ei vaa voi pukeutuu sellasiin vaatteisiin ku itteensä huvittaa ja ennen kaikkee kuunnella sellasta musaa mistä nauttii eikä yrittää väkinäisesti muuttaa omaa musamakuaan. Tulee vaan jatkuvasti noita "Hei oonks mä true gootti jos kuuntelen tsildren of buutumii ja krädle of filttii??!!" ja "Onks mun vaatetus OIKEE jos mulla on PVC-hame ja buutsit?!"-kysymyksiä. Ihmiset järki käteen! Lopettakaa tuo wnb-gootteilu ja angstaaminen!
Palsta on täynnä...
7
785
Vastaukset
- Gootti- XX
Olen nähnyt 2 kertaa 69-eyesin videon, ja olen katsonut 25 kertaa Popedan Ikurin Mimmi-videon!! Ai en oo Gootti vai??!?!??!?! Perkuleen tietämättömät!!!!
- noin
vähintään yhtä paljon täällä on teikäläisiä, jotka jaksaa valittaa tuosta asiasta.
- ghv
tääl liikkuu lapsia,teinejä,aikusia ja vanhuksia!
mikäs ite oot? joku 10 vuotta oleva pikku kakara joka on wannabe.
- ---------
Miksi vaivaat päätäsi tuollaisella?! Hanki elämä ja lopeta valittaminen! Nettisivun saa aina suljettua jos noin paljon ärsyttää!!!
- 1768
oon samaa mieltä! painukaa vittuun kaikki wnbt...
sinulla paljon aggressioita purettavana. Älä nyt kuitenkaan tartu vielä siihen siihen juustohöylään vaan muista, että kaikki helpottuu, kun ikää tulee vähän lisää...tai sitten ei, siinä tapauksessa suosittelen pikaista tutustumista Kari Tapion levyihin.
- No-Face
Gootteuden määrite näyttää olevan "Minä olen gootti, kaikki muut ovat wannabeja".
Enemmän ärsyttävät wannabeiksi leimaajat.
Ja mielestäni palsta ei ole täynnä tuollaisia juttuja -.-
Mutta joo, osittain olet oikeassakin. Jokainen olkoot sellainen kun itse oikeasti haluaa olla, ei tarvitse muiden mielipiteistä niin paljoa välittää. Eikä aina tarvitse itseään kategorioidakaan.
Mutta toisaalta, kyllä minulla ainakin vähän muidenkin mielipiteet painaa :p tai siis eniten tietysti oma, mutta jos en vaikka itse osaa jotain asiaa esim. vaatteitten kanssa päättää niin kyllä sillon yleensä kysyn muiden mielipiteitä :D koska jos ei ois muita niin voisin yhtä hyvin hyppiä alasti kadulla kun ei sillä olis väliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954