Naisen iskeminen kadulla?

kyllllä

Haluaisin kysyä naisilta onko heitä ikinä isketty kadulta tai edes yritetty sillätävalla että tekisi mieli lähteä mukaan? Kerro kokemuksesi. Minkälaiset iskurepliikit ovat toimivia?

Useimmiten tällainen tilanne tapahtuu kun baarit/yökerhot ovat menneet kiinni ja ulkona on kännisiä ihmisiä harhailemassa kotia kohti.

10

7048

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poison

"Haluaisin kysyä naisilta onko heitä ikinä isketty kadulta tai edes yritetty sillätävalla että tekisi mieli lähteä mukaan?"

No totta helvetissä. Onko Suomessa naista joka ei ole joutunut tuota kokemaan?

"Kerro kokemuksesi. Minkälaiset iskurepliikit ovat toimivia?"

Ei minkäänlaiset. Ymmärrätkö? Ei minkäänlaiset. Jätä minut ja muut kanssaeläjät rauhaan, en tiedä mitään vastenmielisempää kuin tuo kaduilla ahdistelu.

• terhi.

On yritetty juuri mainitsemaasi aikaan eli baari-illan päätteeksei.

Tietyntyyppiset miehet ilmeisesti suunnittelevat tämän ajankohdan strategisesti, koska tietävät, että känninen nainen on "helppo nakki".

Juuh - kohdalleni pysähtyi auto, ikkuna avattiin ja heppu piti itsestään selvänä, että nyt suudellaan ja sitten jotain "muutakin".

Muistaakseni annoin pusun (humalassa kun olin) - muuta en antanut.

• ymmärtää

mutta et ymmärtänyt antaa? Outo muija.

• edellinen.
        ymmärtää kirjoitti:

mutta et ymmärtänyt antaa? Outo muija.

Se heppu oli Woody Allenin näköinen, ei se sit oikeen napannut...

• Tasapuolisuutta

Kerran lähti nainen mukaani pankkiautomaatti jonosta.. En edes ajatellut iskeväni mutta siinä jutellessa lähdettiin yhdessä ravintolaan ja jatkettiin kämpillä seuraavaan aamuun saakka.. ;-)

Useamman kerran on ravintolan jonosta tullut iskettyä nainen.. Siitä jonosta on lähdetty suoraan kämpille..

Kadulla en ole koskaan yrittänyt iskeä, mutta suuni avaan jos satun näkemään kiinnostavan tapauksen vaikka yhtä aikaa punaisissa valoissa..

• näki ...

sun pankkitilin saldon ...

• Rouva67

Miehet lähestyvät mun mielestä yhä helpommin ihan joka puolella! Niin kadulla kuin esim. kaupan hyllyjen välissä ja kirjastossakin. Tosin kadulla lähestyvät olen usein pienessä sievässä...
      Huppelissa olevilta miehiltä tulee suoria ehdotuksia, mutta se lienee ihan normaalia ;) Kaupassa jutellaan niitä näitä, kysellään neuvoa milloin mihinkin juttuun ja tehdään tikusta asiaa, tai siltä se ainakin tuntuu. Hienovaraisesti/varovaisesti kysellään minä päivinä yleensä käy ko. kaupassa ja kaikkea tuollaista pientä harmitonta. Viime viikolla eräs mies pyysi leipäkeskustelun jälkeen, että lähdenkö kahville kaupan kahvilaan, mutta siihen piti sanoa, että mies on rautapuolella ja voisi harmistua...
      Eihän nämä kaikki välttämättä ole mitään varsinaisia iskuyrityksiä, mutta mun mielestä on ihan kiva havaita, että suomalainenkin mies uskaltaa tulla juttelemaan vieraan ihmisen kanssa ja selvänä :)

• Jihuuu

silloin kun olin sinkku..

Ihan perinteinen "moi, mentäskö kahville" tyylinen repliikki taisi olla silmäpelin jälkeen ja mun mielestä se on ihan toimivin, jos ei satu olemaan erityinen sanaseppä ja loihtimaan jotain ekstrahienoa, hauskaa ja yksilöllistä avauslausetta hommaan.

Aijuu ja tapahtui ihan päiväsaikaan.

• sieltähän ne irtolihat todennäköisimmin just pokataan messiin:junista, dösistä, taksijonoista,grillijonoista,kävelymatkalta himaan,baarin pihalta,yms. yms.,ihan mistä vaan muualta kuin ite tunkkaisesta,ahtaasta,meluisasta ja pimeästä baarista missä kukaan ei erotu joukosta mihinkään suuntaan.

Ja yleensäkkin mitä vähemmän muita uroksia hoodeilla,sitä parempi.Baarissa on ihan vitunmoinen ylitarjonta miehistä eikä siellä oo mitään saumaa jos ei mee ite tyrkyttään itteään suunnilleen joka toiselle eukolle kun taas jossain vähänkään syrjäisemmällä bussipysäkillä ei välttämättä oo yhtään toista miestä lähettyvilläkään.

Kattelin eilen jtn. ohjelmaa tällöstä missä oli juttua lavatansseista,tuli heti mieleen et vittu mullahan vois olla kohtalainen flaksi siinä äijäseurassa (keski-ikä huiteli varmaan 45v ja silti siellä näytti olevan muutamia ihan pantavan näköisiä naisia).Sitäpaitsi eiks salonkitansseissa miesten haulla naisen oo suunnillen pakko lähteä ottaan ainakin yks ralli,siitähän se sit irtoais :-)

• Yrmiö

Unohdit yhden asian, siellä on osattava tanssia. Edes jotenkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe