Mielestäni on aika outoa että ainakin ihmiset pyytävät lähettämään valokuvia itsestään heti ensimmäisessä viestissä. Oudointa on se jos viestissä ei kerrota mitään muuta. En ole itse kaikkein rumin enkä kaunein ja en usko että kaikki muutkaan ovat näistä ääripäistä. Minua ainakin loukkaa se jos kysytään pelkästään kuvia sillä tiedän kokemuksesta miten paljon valokuvat voivat valehdella suuntaan tai toiseen. Yleensä on niin että ihmiset näyttävät rumemmilta valokuvissa kuin todellisuudessa ovat. Tätä jos yrittää muille selittää niin eihän ne sitä tajua. Itsestäni ei ole mitään kunnon kuvia viime vuosilta enkä mitään 10 vuotta vanhaa kuvaakaan viitsi antaa. Kavereitakaan en kehtaaa pyytämään ottaa kuvia itsestäni sillä he arvaisivat silloin mistä on kyse.
Kuvien pyytäminen heti
17
2939
Vastaukset
- muokatakin
Tyyliin mitä suomi24 profiileissa on ollut,ainakin naisista niin muokattuja kuvia kaunottarista vuodelta 1 ja 2 ja todellisuus onkin karua karumpi.
- iso_bee
Jos itse esiinnyn kuvallisella profiililla niin kyllä katson oikeudekseni pyytää vastapuolelta kuvaa heti ekalla kerralla; jotta voisi katsoa toista silmiin kun kirjoittaa :-)
Mut kirjoitan toki paljon muutakin. En tyydy sähketyyliin "anna kuva".
Jos joku pelkää kameraa ja omia kuviaan niin musta se kertoo jo jotain ihmisestä.
Bruno- jos
toisellakaan ei ole kuvia profiilissa ja heti pyytää lähettämään kuvia, niin mielestäni se on hieman omituista.
- makuja on monia
No ulkoinen olemushan on osa 'pakettia' ja makuja on monia. Minä ainakin tunnustan että tietenkin sillä on merkitystä, aivan typeräähän olisi väkisin vääntää suhdetta ihmisen kanssa, jonka ulkonäkö tuntuu heti vastenmieliseltä.
Jos etsitään kumppania tai rakasta, asiaan kuuluu tavallisesti myös fyysinen läheisyys ja vetovoima.
Ystäviä ja tuttavia voi olla aina, mutta kumppanin pitää tuntua myös lähellä miellyttävältä.
Minusta pikainen näkeminen on aina parasta, jos mies ei halua tavata nopeasti, se siitä, itseäni ei kiinnosta pitkät kirjoitelut tai chattailut, vain livelähetys kertoo todellisuuden.- ja todellisuus
Miksi jotkut kuitenkin tuntuvat tekevän "valintansa" pelkän kuvan perusteella? Eivätkö he tiedä sitä että vasta oikeasti tapaamalla näkee millainen henkilö oikeasti on? Eri asia jos on 150 kiloinen tukeva henkilö tai 30 kiloinen laiheliini, semmoiset asiat näkee yleensä aika helposti. Jos henkilö kuitenkin näyttää kuvassa suhtkoht mukavalta, mutta ei kuitenkaan heti miellytä silmää veikkaan että monet menevät harhaan jos ohittavat sen henkilön heti. Mitä semmoisia ihmisiä vaivaa jotka luulevat että pelkän kuvan perusteella voi kokonaan tutustua toiseen? Ainakin se kertoo sen että he ovat joko uskomattoman tyhmiä ja/tai pinnallisia ihmisiä.
- Nimetön
Minäkin pyrin mahdollisimman nopeasti tapaamaan ihmisen, koska sillä tavalla välttyy kaikkein parhaiten kakienlaisilta väärinkäsityksiltä ja turhilta unelmilta, jotka sitten voivat johtaa pahaan pettymykseen. Samalla saa heti selville, millä mielellä toinen osapuoli on liikkeellä. Jos ei kuvaa heru eikä tahdo tavata, ei sitten olla muutenkaan samoilla linjoilla. Mua kiinnostaa ihmiset. Ei teksti näytöllä. Mutta kaikki kunnia heille jotka tahtovat vain kirjoitella. Olen itsekin joskus ollut sellainen. :)
- Käyttäjä
Nimetön kirjoitti:
Minäkin pyrin mahdollisimman nopeasti tapaamaan ihmisen, koska sillä tavalla välttyy kaikkein parhaiten kakienlaisilta väärinkäsityksiltä ja turhilta unelmilta, jotka sitten voivat johtaa pahaan pettymykseen. Samalla saa heti selville, millä mielellä toinen osapuoli on liikkeellä. Jos ei kuvaa heru eikä tahdo tavata, ei sitten olla muutenkaan samoilla linjoilla. Mua kiinnostaa ihmiset. Ei teksti näytöllä. Mutta kaikki kunnia heille jotka tahtovat vain kirjoitella. Olen itsekin joskus ollut sellainen. :)
Itsekin pyrin tapaamaan ihmisen niin pian kuin mahdollista,ei siinä ole mitään järkeä että mailaillaan/textaillaan kuukausitolkulla mutta silti et koskaan opi tuntemaan sitä ihmistä täydellisesti ja sitten kun kuukausien jälkeen lopulta tapaatte ja treffit meneekin pieleen niin siitä tulee turhautunut olo että on aikaansa mennyt sellaiseenkin ihmiseen haaskaamaan,kokemusta on ja toiste en sitä virhettä tee.
Livenä vasta huomaa millaisen ihmisen kanssa olet oikeasti tekemisissä,netissä ja puhelimitse kuka tahansa voi esittää ihan mitä vaan ja ihan ketä vaan.
Sit on eri asia jos etsii vain mailikaveria mutta jos tositarkoituksella ollaan liikenteessä niin tapaamista ei parane kauaa pitkitellä.
- Ninja
Oon sitä mieltä et ihmisessä on paljo muutaki ko pelkkä ulkokuori. Ja miuta vituttaa yli kaiken sellaset jotka pyytää kuvaa heti. Ja viel enemmä vituttaa sellaset ihmiset jotka kattoo valokuvan perusteella et kenen kanssa voi jutella tai muuta vastaavaa. En toki väitä etteikö se ulkonäkö ois miulle jokseenkin tärkeetä, mut ei se oo ensimmäisenä mielessä (niiku aika monilla on).
- paikassa!!
Hienoa löytää tämä palsta. Olenkin ihmetellyt missä ihmiset näitä deittikokemuksiaan oikein vaihtavat. 3 vuoden aikana olen aina silloin tällöin laittanut ilmoituksia ja vastannut muutamiin.
- edelliseen
niin..noista kuvista minäkin sitten sanoisin muutaman sanan. Olen ihan tavallisen näköinen nainen. Olen joskus ihmetellyt sitä miksen ole saannut mitään vastausta kuvan lähettämisen jälkeen. Tietenkin päättelen siitä, ettei kuvani miellyttänyt. Aluksi loukkaannuin, mutta sitten aloin tehdä itsekin samoin. Jos kuva ei miellyttänyt niin en enää vastannut. Mitä siihen olisi voinut vastata?
Nykyään olen laihduttanut ja minusta on muutamia kivoja kuviakin otettu. Huomasin, että ns. naamakuvat eivät ole tehokkaita, joten passasin sitten itseni kuvaan esim. jonkun söpön koiran kanssa. Aloin hahmottaa, että kuva itseasiassa luo ihmiselle imagoa. Ottakaa kuvia metsässä, auringoslaskussa, Kauppahallissa, puistonpenkillä lehteä lukemassa, kevätauringossa valkovuokkojen keskellä. Kehittäkää kuvaan tarina..! Kokemuksesta voin kertoa, että kuva puudelin kanssa oli todella tehokas. Ympärillä oli hallittua kaaosta, mutta minä ja puudeli oltiin oikein fiksusti asetelmassa. Sain paljon vastauksia.. - kypärä
edelliseen kirjoitti:
niin..noista kuvista minäkin sitten sanoisin muutaman sanan. Olen ihan tavallisen näköinen nainen. Olen joskus ihmetellyt sitä miksen ole saannut mitään vastausta kuvan lähettämisen jälkeen. Tietenkin päättelen siitä, ettei kuvani miellyttänyt. Aluksi loukkaannuin, mutta sitten aloin tehdä itsekin samoin. Jos kuva ei miellyttänyt niin en enää vastannut. Mitä siihen olisi voinut vastata?
Nykyään olen laihduttanut ja minusta on muutamia kivoja kuviakin otettu. Huomasin, että ns. naamakuvat eivät ole tehokkaita, joten passasin sitten itseni kuvaan esim. jonkun söpön koiran kanssa. Aloin hahmottaa, että kuva itseasiassa luo ihmiselle imagoa. Ottakaa kuvia metsässä, auringoslaskussa, Kauppahallissa, puistonpenkillä lehteä lukemassa, kevätauringossa valkovuokkojen keskellä. Kehittäkää kuvaan tarina..! Kokemuksesta voin kertoa, että kuva puudelin kanssa oli todella tehokas. Ympärillä oli hallittua kaaosta, mutta minä ja puudeli oltiin oikein fiksusti asetelmassa. Sain paljon vastauksia..siis porukka ei osaa erottaa ihmistä taustasta. Mitä jos käyttäisivät hieman mielikuvitusta.
- kuvitus
kypärä kirjoitti:
siis porukka ei osaa erottaa ihmistä taustasta. Mitä jos käyttäisivät hieman mielikuvitusta.
Kuvat luovat illuusioita, ja siihen tää nettijuttukin perustuu.
- Japi_32
Itse en halua vaihtaa kuvia netissä. En tarkoita etteikö ulkonäöllä olisi merkitystä mutta täytyyhän sitä jotain jännitystä olla jos treffeille saakka päädytään.
- ei enää koskaan
mä olin kerran sokkotreffeillä suomi24 kautta. Ne olin mun ekat ja viimeiset sokkotreffit.
Mä sinisilmäisenä uskoin kun mies sanoi että on 25 ja jotain 185 pitkä. No sit kun saavuin sovittuun paikkaan, niin mies oli ainakin 30, varmaan päälle.., ja pituutta korkeintaan 170 eli oli melkein samanpituinen kuin mä ite...Valehtelija!
Eli heti aluks tyypin nähdessäni tuli semmonen olo, että olis pitänyt uskoa kavereita ja jättää tällaset sokkotreffit väliin! Tyyppi ei todellakaan ulkoisesti sytyttänyt..Kavereilla oli hauskaa kun kerroin tästä.
No mentiin sitten ravintolaan, en kehdannut sanoo päin naamaa että ei todellakaan nyt kiinnosta. Se tunti joka me sielä raflas oltiin syömäs, meni niinku niin hitaasti. Juteltiin toki kaikenlaista...lähinnä henkilön mielenterveysongelmista...eli mun kokemus sokkotreffeistä on kyllä semmonen, että ei enää koskaan!
Jonkin verran juteltiin suomi24s tän tyypin kans ennen treffejä ja mistään keskusteluista en pystynyt hahmottaan että tällä tyypillä on jotain mielihäikkäää...Pelottavaa kuinka sinisilmäinen sitä voi olla.
Tän tapauksen jälkeen mä tapasin vielä pari tyyppiä kuvien vaihdon jälkeen ja molemmilla kerroilla kävi niin että kuvissa tyyppi niinku niin erinäköinen kuin oikeasti tavatessa. Ja siis nimenomaan silleen päin, että kuvissa näyttää ihan hyvältä ja sit kun tapaa ni ei näytä hyvältä..ja ero kuvien ja todellisen ulkonäön välillä on todella raju.
eli näiden kokemusten jälkeen suljin profiilin. Tulipahan koklattua sitäkin ;) En suosittele, tai jos haluu treffailla ton kautta ni kandee pyytää henkilöstä semmonen kunnon naamakuva jossa kasvot ei oo vähääkään minkään käden tai tuopin katveessa. - keromasi
ei enää koskaan kirjoitti:
mä olin kerran sokkotreffeillä suomi24 kautta. Ne olin mun ekat ja viimeiset sokkotreffit.
Mä sinisilmäisenä uskoin kun mies sanoi että on 25 ja jotain 185 pitkä. No sit kun saavuin sovittuun paikkaan, niin mies oli ainakin 30, varmaan päälle.., ja pituutta korkeintaan 170 eli oli melkein samanpituinen kuin mä ite...Valehtelija!
Eli heti aluks tyypin nähdessäni tuli semmonen olo, että olis pitänyt uskoa kavereita ja jättää tällaset sokkotreffit väliin! Tyyppi ei todellakaan ulkoisesti sytyttänyt..Kavereilla oli hauskaa kun kerroin tästä.
No mentiin sitten ravintolaan, en kehdannut sanoo päin naamaa että ei todellakaan nyt kiinnosta. Se tunti joka me sielä raflas oltiin syömäs, meni niinku niin hitaasti. Juteltiin toki kaikenlaista...lähinnä henkilön mielenterveysongelmista...eli mun kokemus sokkotreffeistä on kyllä semmonen, että ei enää koskaan!
Jonkin verran juteltiin suomi24s tän tyypin kans ennen treffejä ja mistään keskusteluista en pystynyt hahmottaan että tällä tyypillä on jotain mielihäikkäää...Pelottavaa kuinka sinisilmäinen sitä voi olla.
Tän tapauksen jälkeen mä tapasin vielä pari tyyppiä kuvien vaihdon jälkeen ja molemmilla kerroilla kävi niin että kuvissa tyyppi niinku niin erinäköinen kuin oikeasti tavatessa. Ja siis nimenomaan silleen päin, että kuvissa näyttää ihan hyvältä ja sit kun tapaa ni ei näytä hyvältä..ja ero kuvien ja todellisen ulkonäön välillä on todella raju.
eli näiden kokemusten jälkeen suljin profiilin. Tulipahan koklattua sitäkin ;) En suosittele, tai jos haluu treffailla ton kautta ni kandee pyytää henkilöstä semmonen kunnon naamakuva jossa kasvot ei oo vähääkään minkään käden tai tuopin katveessa.valehtelija toki tosi ikävä tapaus, vaikka sattuis tykkäämäänki niin luotto aika olematon jos pituudesta alkaen huijannut. Iästä toki voi erehtyä pahastikkin, kysy vaikka alkon myyjiltä.
Mielenhäiriöistä sen verran että ei niitä tarvi pelästyä sen kummemmin, positiivista että sen kertoi sulle kuitenkin.
Ihmetyttää eikö kukaan ole kiinnostunu siitä persoonasta joka sieltä tuopin takaa kurkistaa, vaan pitää oikeen esteetön naamakuva olla. kertoo aika paljon jo...
Omalta kohdaltani voin sanoa että livenä toki näkee henkilön ulkonäön tosi hyvin, mutta luonne jää pahasti hämärään, kaikki vaikuttaa tavallislta perus jannuilta. Ihmiset uskaltaa olla enemmän oma itsensä ruudun takaa, paitsi sitten ne jotka haluaa päästä heti pukille.
Minua kiehtoo miehessä hieman erillainen persoona, vaikea pukea sanoiksi, mutta sen tiedän että baarista sitä en löydä. Erillaisuutta ei koeta valttina. Helpompi tutustua ensin ja sen jälkeen pohtia onko tulossa vakavempaa. Jos sattuu ihastumaan luonteeseen sillon ei TODELLAKAAN haitta vaikka tuopintakaa kurkkaavan näyttääkin komeammalta kuin livenä.
99,99% miehistä ei mulle kelpaa, peljästä kaljasta ja naisista diggaava peruspertti (kärjistettynä) ei iske muhun, joten etsintä jatkuu :)
- Miestä ärsyttää
Minua ärsyttää suunnattomasti tuollaiset ihmiset jotka ovat vaatimassa meilissä kuvaa toiselta mutta eivät siinä kuitenkaan ole laittaneet omaa kuvaansa ensin. Jos se kuvien vaihto on joillekin niin tärkeää niin laittakoot ensin sen oman kuvansa siihen meiliin mukaan ennen kuin alkavat sitä muilta tivaamaan. Hemmetti kun ärsyttää tuollaiset piilossa pysyvät kuvan vaatijat !!!!!!!
- Ei niin komea itsekkään
Olen sitä mieltä että kuva heti vaan vaihtoon, niin tietää millasen ihmisen kanssa on tekemisissä.
Ulkonäöllä todellakin on väliä, varmasti molemmille, mutta pointti on siinä että mikä toiselle on kaunista on taas toiselle rumaa, ja päinvastoin.
On aika turhaa jatkaa toiseen tutustumista parisuhde mielessä jos toisen ulkoinen habitus ei omaa silmää miellytä.
Mä en varmistele sitä taivaspaikkaani kliseillä "sisäinen kauneus...", en ainakaan silloin kun itselleni kumppania olen etsimässä ;)
Joten nutturaa vähän löysemmälle ja hymyssä suin kohti uusia nöyryytyksiä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516973Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414694HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2982676- 1381954
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321569Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 161429
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki191155mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101079