Voisiko joku neuvoa minun iholleni hyvää ihonhoitosarjaa? Se ei saisi kuitenkaan olla kovin kallis, koska näin opiskelijana ei mulla ole varaa ihan mihin vain.
Eli siis...Hirveästi yli 20e ei saisi maksaa yksi tuote sarjassa.
Ihoni on selvä sekaiho. Posket ovat melko normaaliksi luokiteltua ihoa. Välillä poskieni ihoa kiristää, kun tulen esim suihkusta. T-alueet eivät ole mitenkään älyttömän rasvaiset, mutta kauaa ei suihkun jälkeen tarvitse odotella, kun ne alkavat jo muuttua rasvaisemmiksi. T-alueeni myöskin kiiltelevät noin tunnin jälkeen kun olen meikannut..
Oikea ihonhoitosarja sekaiholleni...?
.....
1
502
Vastaukset
- Rutinoffi
Avonilla on kohtuuhintaan ihan hyvä sekaihon ihonhoitosarja. Siihen kuuluu puhdistusgeeli, kasvovesi, päivävoide, yövoide ja silmänympärysvoide. Mun sekaiholle ainakin on käyny hyvin, joten uskallan suositella toisillekin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074682Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1631049
- 271028
- 6954