Mitä se on kun miehen "bestis" on sen ex? Mulle vain tulee mieleen et jätkä on viel kii entisessä muijassaan, muille ei oo tilaankaan sen elämässä, paitsi jos antaa pilluu (eihän sitä ilman voi olla). parisuhteita tulee ja menee, get real!
mies ja sen bestis
6
537
Vastaukset
- miehet ***
ansaitsevat kengänkuvasi persuksiinsa.
Jos kerran haluaa roikkua exässään, roikkukoon sitten yksinään. Eikös?- hellä
Säälittävät miehet! Eikö exältä heru seksiä, vain lämmintä kättä? Painukoon suohon!
- Bestis kuitenkin
Miksei voisi olla ex jälkeenpäin kaveri?
Hyvähän se on.
Minun miehen exät ovat edelleen mieheni hyviä
ystäviä.
Heillä on kuitenkin omat elämänkumppaninsa myös.
Ei se minua haittaa.
Kaiken ei tarvitse loppua vaikka romanttiset tunteet väliltä katoaakin.
Monesti näin käykin että tuntee vain ystävyyttä
toista kohtaan. "ollaan kuin sisko ja veli".- kyllä
Tietenkin ystäviä voi olla ja hyvä että pystyvät olemaan, mutta parhaita ystäviä.Vaikka olisikin ollut pitkä suhde takana. Parhaalle ystävälle kuitataan kaikki ihmissuhteet ym. huolet ja onnet. En sietäisi sitä omalta mieheltäni, ex sen "bestis". Sanakin on kauhea.
- kengänkuva persuksiin
jos ollaan kuin sisko ja veli eli romanttiset tunteet ovat jääneet kauaksi taakse, miksi heittää muuten hyvin toimivaa ihmissuhdetta pois. sellaiset exät on yes, jotka voidaan tutustuttaa uusiin elämänkumppaneihin.
eri asia sitten nämä on-off suhteista eroon pääsemättömät "exät"
- ovat
niin epävarmoja itsestään. Siitähän tämä kertoo ja luottamuspulasta. Pitäisikö yrittää hiukan kasvaa ihmisenä. Ja sitten miehiä pidetään muka lapsellisina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084711Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293443No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 491524
- 361423
- 381246
- 141162
- 1641050
- 271048
- 6954