..joop, eli oon 14 w. lentistä pelaava tyttö. kesäisin lähes pelkkää fysiikka-treeniä, talvella enemmän pelillistä, toki myös fysiikkaa. teen itse joka aamu (melkein) 50 vatsaa (10 suoraa, 20 vinoo, 10 ylävatsaa ja 10 suoraa), lisäks alavatsoja ja 50 selkää, yleensä myös punnerruksia yms. lisäks kuntopiiriä, circuit 3*60 s. mut miks mun vatsalihakset ei näy?! tai siis, keskellä menee kyl silleen vähän viivaa ja lihakset kyl tuntuu ja on kovat kun jännittää, mut miks ei oo "sikspäkkiä"..? syön monipuolisesti, puuroa ja paljon proteiinia, siitä pitää iskä huolen. =/ eli jos on muita mun ikäsiä, nii onks jollain tytöllä sikspäkki? ja kuin sen ootte saanu?
..ai joo, mainitaan nyt vielä et lenkkeilen (juoksen/hölkkään)
hej.
1
276
Vastaukset
- samu
Voi olla et treenaat aivan liikaa. Itse käyn 3-4 kertaa viikos salil plus kotitreeni ja treenaan joka kerta vatsaa. 100-300 vatsaa kerta. Ja tulosta on tullut ihan kiitettävästi. Eli vatsalihakset näkyy. On vähän vaikee neuvoo täs mut kannattaa vaihdella liikkeitä. Esim mun vatsatreeni ma noin 300 kurkistusta eteen 180 ja sivuille 120 , tiisstaina lenkin jälkeen 50 normi vatsaa, ke jalkojen nosto (3*30) ja kyljet, torstai lenkin jälkeen taas 50 normi vatsaa, pe vatsat painojen kans 3*20, lauantai ja sunnuntai on yleensä lepoa paitsi jos on jäänyt viikol joku treeni väliin. Kannattaa kokeilla. Muista kumminkin et oot vie aika nuori ja kovaa treeniä ei kannata vie alottaa. Itse olen 18v ja alotin treenaamisen kun olin 16v. Mä suosittelisin et hankit eka hyvän peruskunnon ja aina välil tekisit lihaskuntoo. En jaksa enään kirjoittaa enempää. Olis helpompi neuvoo kädestä pitäen mut se ei oikein onnistu. Koeta pärjätä. Muista et maltti on valttia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865199
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h764696Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232464Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241860- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141429- 1851318