Seiska jlkaisi Lordin eli Tomi Putaansuun kuvan. So what? Tuliko muka yllätyksenä?
Hulluimmat yllyttävät ihmisiä jo ilkivaltaan ja suoranaiseen fyysiseen väkivaltaan seiskaa ja sen työntekijöitä vastaan.
Nyt vähän jarrua. Muuten ei hyvää seuraa.
Rauhoittukaapa jo
7
278
Vastaukset
- hilloo
Jengi juoksentelee sakset kädessä.
- Mä vaan..
Eihän tää mikään yllätys ollut. Tietenkin lehdet haluaa saada kuvan Lordista ilman maskia, koska ne myy hyvin.
Tyhmyyttä vaan oli se että Lordi lähti vapaa-ehtoisesti sinne Euroviisuihin. Sillä tietäähän sen että jos noin jos voittaa niin lehdet haluaa kuvia ilman maskia.
Adresseilla tuskin on mitään hyötyy. Enemmän haittaa adressin perustajalle. Sillä noita tulemme näkemään ilmaa maskia olevia kuvia lehdissä. (Lordi vois muuttaa Kiinaan vaik jos hän haluaa niin että ei kuvata.)- Veeti T
Tyhmiä laumaeläimiä. Nyt suurin osa kehuu lordia, kun se voitti euroviisut, ja tyhmä se on myös Putaansuu, jos luulee voivansa pysyä tuntemattomana. Itse kappale on mitäänsanomatonta örinää, ja vain erilaisuus ja hevipellein äänestysaktiivisuus toi voiton. Mutta, eipäsilti, mukavaahan tuo voitto on lopultakin Suomeen saada.
- Aikuinen ihminen
Aika huuli pyöreänä olen tänne sivulle tultuani. Elääkö porukka noin tunteella jostakin Lordista? Missä muu elämä? OK, suomalaisena tuntuu kivalta, että voitto tuli kotimaahan, mutta ei tässä nyt ole syytä mihinkään käsittämättömään vouhkaamiseen, jos jonkun julkkiksen (mitä Euroviisuvoittaja ilman muuta on) kuva on julkaistu lehdessä. Sanoisin mieluummin niin päin, että ilman muuta joku julkaisee, jos kuvia vain on yleensä olemassa.
- samaa mieltä
On ollut tosi naiivia olettaa ja toivoa, että kukaan ei julkaise "naamoja". Ensin niitä oli euroopan lehdissä ja pian netissä jne...
Ei mitään yllätystä...kumma miten osa kansaa on ihan vauhkona. Kuitenkin jokainen "vauhko" on itse tirkistellyt kaikkia mahdollisia linkkejä joissa kuvia on ollut..se siitä fiksuudesta. - Lordin puolesta
Miksi pitäis rauhoittua? Seiskan toimitusko siellä kirjoittelee tyynnytteleviä viestejä?
- Fiksu:-)
Lordi lähti vapaa-ehtoisesti Euroviisuihin ja sitä ei ole kukaan pakottanut sinne. Joten tietäähän sen mitä tapahtuu kun se voittaa.
Miksi alkaa 'märisemään' sit jos hänen naamansa näkyy lehdissä(?).. Sillä eihän tuollaiselta voi välttyä jos voittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251