Olen aloittelija ja ostin juuri oman kitaran ja vahvistimen. Vahvistimen kanssa on kuitenkin ongelma. Kyseessä on Fenderin frontman 15r.
Vahvistimen olessa päällä siitä kuuluu koko ajan outo ääni, vaikka ei soittasikaan. Se käy korviin ja peittää myös ikävästi kitaran ääntä.
Olen yrittänyt vääntää vipuja suuntaan jos toiseenkin, mutta ääni kuuluu silti. Vähän niiku semmonen kiertävä ääni.
Missä vika?
Kitaran vahvistin??
4
483
Vastaukset
- Perza69
Kerroppa miten olet kytkeny ja millä kitaran vahvistimeen. Eli kitarasta lähtevä johto menee vahvistimen mihin???
Kitara kiertää aika helposti jos on säröt täysilla ja oot ihan vahvarin vieressä.
Koklaappa pistää volaa ja säröä pikkusen pienemmälle ja mee kauemmas soittaan!!!Minulla oli sama ongelma. Löytyykös vahvaristas "boost" nimistä nappulaa? omassani on ja kun sen kytkee pois päältä, ylimääränen melu vähenee huomattavasti. Mun kitarasta vahvariin menevä johto oli myös vaurioittunut joka myös vaikutti.
- pokko
MauCeR kirjoitti:
Minulla oli sama ongelma. Löytyykös vahvaristas "boost" nimistä nappulaa? omassani on ja kun sen kytkee pois päältä, ylimääränen melu vähenee huomattavasti. Mun kitarasta vahvariin menevä johto oli myös vaurioittunut joka myös vaikutti.
Kiitos vastauksista. Se auttoi kun olen kauempana vahvistimesta.
- Pave_62
Ootko katsonu että styrkkarissa ei tuuletin pidä meteliä? Tosin noin snadi styrkkari taitaa olla trankkukone eikä omaa erillistä jäähdytystä???? Myös piuhat voi " rätistä " jos on paskaa laatua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760