Pettäisitkö partneriasi

tilaisuuden tullen?

Miksi? Jos et pettäisi, niin miksi et?

17

1797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hossi

Mistään hinnasta. Kyseinen asia ei vaan kuulu minun moraaliseen ajatteluun sekä suhteessa kuuluu toista kunnioittaa sen verran ettei alennu moiseen.

• Kolli_Kellinen

Miksikö en pettäisi? Eihän sellainen tule edes mieleen, jos jotakuta rakastaa.

Ilmeisesti joillekin kuitenkin tulee, mutta voiko se silloin olla aitoa rakkautta?

• miehiltä,

että rakkautta ja seksiä ei pidä sekoittaa toisiinsa.

• kysymys ...

Onko kysyjä suomalainen nainen?

• ap.

supisuomalainen nainen. Vaikuttaako kansallisuuteni vastaukseesi jollain tavoin?

• ikinä

moraalini on korkea.

• Urpo

Vaikee kymysys."heittää kolikolla". En näköjään.

• aika...

pahan laitoit

• mies 31

ikinä..ei kuulu tapoihin pettää jos seurustelee.

• Rowen82

Nykyisellään ainakin tähän on erittäin suuri syy se, että rakastan partneriani, eikä minulla ole mitään halua pettää häntä. Toinen syy on, että se on minusta väärin ja vastoin periaatteitani. Lisäksi minun on vaikea kuvitella, että minulle tulisi joskus jokin pakonomainen tarve pettää.

• ja vain

sen yhden kanssa johon olen rakastunut

• huoh

jotkut pettää jotkut ei petä.

turha tämmöstä on kysellä

• Jaakko Viitonen

Koska se ei ollut neitsyt tavatessamme.

Millaista naista en pettäisi?

En pettäisi jos olisin tavannut sen neitsyenä.
      Pettäisin neitsyttä jos se muuttuisi tosi vittumaiseksi suhteemme aikana tai pettäisi mua antamalla tussuunsa jollekin toiselle. Jos se raiskattaisiin niin pitäisin sitäkin pettämisenä koska olisi kuitenkin mennyt kiiman johdattamana tilanteeseen jossa se raiskataan. Ihan normaalin logiikan mukaan mennään, se mikä loukkaa tai ei loukkaa mua niin en mäkään loukkaa toista tai siten loukkaan jos mua on eka loukattu. Pillun jakaminen on kaikkein pahin loukkauksen muoto, kullin antaminen jollekin vieraalle ei ole isokaan loukkaus jos huolehtii ettei takuuvarmasti tuo tautia naiselleen.

Mies ja nainen ovat totaalisen eri sukupuolisia, se kannattaa muistaa.

• ihme ajattelua

"Jos se raiskattaisiin niin pitäisin sitäkin pettämisenä koska olisi kuitenkin mennyt kiiman johdattamana tilanteeseen jossa se raiskataan."

Näinkö tosiaan ajattelet?

Minut on yritetty raiskata, onneksi ei onnistunut, kiitos siitä serkulleni. Mutta kuitenkin. Se ei todellakaan tapahtunut sen takia että olisin johdatellut siihen yms. Asuin silloin maan tasalla rivitalossa. Terassin ovi jäi auki kun nukahdin sohvalle. Niin ja lopun varmaan osaatkin jo arvata. Tiedätkö kuinka tuo loukkaa naista, jota syytetään siitä mitä joku iljettävä mies on tehnyt? Kannattaisiko sinunkin vähän miettiä mitä päästelet suustasi.

• nyt enää

koska olen tehny sitä kaikille aikaisemmille seurustelu kumppaneille ja nyt sattui löytymään sellainen muija että ei tekisi mieli menettää sitä mistään hinnasta ja pettäminen olisi takuu varma menettäminen jos kii jää. Ikinä ei ole ollu näin tajutonta seksipommia mulla edes yhen illan jutuissa.. ja naisia ollu jo jotain 50

-M24-

• rfghbnjm

paitsi jos se toinen ei tulisi toimeen muuten (siis joku iso henkinen katastrofi). Kerran eräs oli lähellä sitä tilaa, mutta silloin sanoin ettei minusta ole hänelle apua muuten kuin kuuntelijana.

• jos se

olis pettäny mua. Niin yksinkertasta. Oo mulle hyvä niin mä oon sulle hyvä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe