Ihmettelen, miksi juuri turusta ei löydy lapsille laulutunteja!!! Ei edes internetistä..
Olen itse 10v. ja unelmoin laulu-urasta, ja olen pitkään haaveillutkin siitä. Äitini on sanonut minulla olevan jokseenkin hyvä lauluääni, ja lauloin parivuotta sitten yksikseni pihalla ja myöhemmin illalla naapurit kehuivat ääntäni:)
Äitini on itse käynyt laulutunneilla ollessani viellä itse vauva. Ja sanoi yleensä lauluopettajien olevan miehiä!!! ja kysyin: Miksi MIEHET opettavat NAISIA? jos MIEHET laulavat aaaaivan eri lailla! tahtoisin itse tunneille ja NAIS OPETTAJAN...
Turusta laulutunteja myös lapsille?
5
650
Vastaukset
- katsomassa
Lifeline music workshop:ista.Siellä saa laulutunteja kaiken ikäiset ja laulutekniikkaa voi opettaa mies tai nainen,sillä ei ole mitään väliä,vaikka erilailla laulaisivatkin(?)
- Eema
Selvä, ja kiitoksia!
Voisitko viellä kertoa mikä nettiosoite on? - Eema
niin.. ja minä haluaisin nais opettajan!!!!!!
vaikka sillä ei olekaan merkitystä.
pystyn opettelemaan vaan paremmin naisen seurassa! - ...että...
Eema kirjoitti:
niin.. ja minä haluaisin nais opettajan!!!!!!
vaikka sillä ei olekaan merkitystä.
pystyn opettelemaan vaan paremmin naisen seurassa!...älä mene laulutunneille ennenkuin olet täyttänyt 16 tai että äänenmurros on ehtinyt mennä ohi. Saatat tehdä vahinkoa äänellesi, jos alat koulia sitä ennen tuota "rajapyykkiä". Yleensä tunneille ei itseasiassa otetakaan alle 16-vuotiaita.
Mutta älä ihmeessä kuitenkaan lopeta hyvää harrastusta!! :) - AinoK
...että... kirjoitti:
...älä mene laulutunneille ennenkuin olet täyttänyt 16 tai että äänenmurros on ehtinyt mennä ohi. Saatat tehdä vahinkoa äänellesi, jos alat koulia sitä ennen tuota "rajapyykkiä". Yleensä tunneille ei itseasiassa otetakaan alle 16-vuotiaita.
Mutta älä ihmeessä kuitenkaan lopeta hyvää harrastusta!! :)Harvat laulunopettajat ottavat alle 16-vuotiaita oppilaita, ja monet ketkä ovat noin nuorina aloittaneet, ovat katuneet sitä myöhemmin koska ovat sitten joutuneet oppimaan pois väärin oppimiaan asioita. En suosittele laulutunteja noin nuorelle. Sen sijaan kannattaisi opetella soittamaan jotain instrumenttia, esim. pianoa tai huilua - siitä on suunnattomasti hyötyä myöhemmin, jos haluat vielä opiskella laulua. Myös kuorolaulu on suositeltavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770