Tyylivinkkejä ja...

nimimerkitön tyyppi

kaktuksenhoito-ohjeita tarjolla.

Vastaajina ainakin kaksi erittäin asiantuntevaa henkilöä, joten sanokaa nyt urpot jotain!

15

920

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tseimsdiin

kohta itte alkaa trollaamaan, ihanku se ei riittäis että tässä on jo läpi yön istuttu 'muoti foorumilla' pitäis vielä alkaa itteltäänki kyselemään.

On se perkele, voisko jokainen lukia edes esittäytyä? =)

läimäsette nimimerkin ja pari viivaa(---)
      sitte 'lähetä viesti'

• tseimsdiin

0 vastattu, kiitämme yhteistyöstä ;)

• nimimerkitön tyyppi

vika voi olla siinä, etteivät nämä tyypit löydä tuota "Vastaa tähän viestiin" -linkkiä. Sehän on vaikeasti löydettävissä jokaisen viestin alapuolella sinisenä, lihavoituja & alleviivattuna.

Alkaa muuten tulla aika levotonta juttua valvotun yön jälkeen. :D

• nimimerkitön tyyppi

Mitä mieltä olette? Sopivatko tennissukat farkkujen ja lenkkarien kanssa?

• tseimsdiin

mitä voi tehdä, tosin suomessa ei ihmisiä siitä lynkata koska 98% on niin. 2% istuu tällä hetkellä tietokoneella puhumassa niistä sukista. =(

• tseimsdiin
        tseimsdiin kirjoitti:

mitä voi tehdä, tosin suomessa ei ihmisiä siitä lynkata koska 98% on niin. 2% istuu tällä hetkellä tietokoneella puhumassa niistä sukista. =(

kuppia kahvia olet juonut MUODIKKAAN yön aikana itselläni seitsemäs menossa. Jos et juo kahvia oletko käyttänyt mahdollisesti muita piristeitä MUODIKKAAN yön aikana?

• nimimerkitön tyyppi
        tseimsdiin kirjoitti:

kuppia kahvia olet juonut MUODIKKAAN yön aikana itselläni seitsemäs menossa. Jos et juo kahvia oletko käyttänyt mahdollisesti muita piristeitä MUODIKKAAN yön aikana?

kahvia. Tai no tuossa kuuden aikoihin otin jääkaapista Frezza Javan, joka on siellä jo pari viikkoa ollut. Sen lisäksi syönyt pari sitrushedelmää. Aika laimeita piristeitä käyttänyt.

Tennissukista: Älä väitä ettet ole koskaan pitänyt tennissukkia farkkuja/tummia kenkiä julkisesti. Oli meinaan niin kovaa muotia 90-luvulla... ;)

• tseimsdiin
        nimimerkitön tyyppi kirjoitti:

kahvia. Tai no tuossa kuuden aikoihin otin jääkaapista Frezza Javan, joka on siellä jo pari viikkoa ollut. Sen lisäksi syönyt pari sitrushedelmää. Aika laimeita piristeitä käyttänyt.

Tennissukista: Älä väitä ettet ole koskaan pitänyt tennissukkia farkkuja/tummia kenkiä julkisesti. Oli meinaan niin kovaa muotia 90-luvulla... ;)

en sitä kiellä, olen jopa pitänyt lahkeita sukissa. tehnyt muuta tyhmää. :)

Mutta tyhmää se on silti.

• tseimsdiin
        tseimsdiin kirjoitti:

se taika kaktus ni voit vetää kevyemmillä piristeillä. Itte oon ilman taikarehuja ni joutuu ryystää kahvia.

Kuinka tärkeänä näet urheilullisuuden / hyvänvartalon, osana muotia? Jos ihminen painaa esimerkiksi 170kg niin kannattaako sijoittaa Just Cavallin farkkuihin?

• nimimerkitön tyyppi
        tseimsdiin kirjoitti:

Anteeksi antamatonta! :D
        Mä en olekaan koskaan pitänyt lahkeita sukissa ähäkutti lällällää ja muuta yhtä aikuismaista.

On muuten tämä lahkeet sukissa trendi taas kerran meneillään. Itse kuitenkin suosin solimio-puoliksi-paidan-sisään trendiä. Tulevaisuudessa tulemme myös nauramaan toinen-puoli-paidan-helmasta-housuissa-jotta-vyön-solki-näkyy trendille, vaikka se nyt onkin "kuuminta hottia" (tuo sanonta v****taa mua suunnattomasti, samaa tasoa ihqun kanssa).

Ja tennissukat on viimeksi mulla ollut jalassa yläasteella.

• tseimsdiin

Anteeksi antamatonta! :D
        Mä en olekaan koskaan pitänyt lahkeita sukissa ähäkutti lällällää ja muuta yhtä aikuismaista.

On muuten tämä lahkeet sukissa trendi taas kerran meneillään. Itse kuitenkin suosin solimio-puoliksi-paidan-sisään trendiä. Tulevaisuudessa tulemme myös nauramaan toinen-puoli-paidan-helmasta-housuissa-jotta-vyön-solki-näkyy trendille, vaikka se nyt onkin "kuuminta hottia" (tuo sanonta v****taa mua suunnattomasti, samaa tasoa ihqun kanssa).

Ja tennissukat on viimeksi mulla ollut jalassa yläasteella.

tulee ja menee, tyylikkyys pysyy. :)
        Mitä mieltä olette Marlon Brando ja Jimmy Dean henkisestä setistä(valkonen muhkeaa pellavaa[jottei nännit ja napa näy]oleva t-paita,ruskeat loaferit,ruskea vyö ja farkut), minusta ERITTÄIN tyylikästä.

'Kuuminta hottia' kuulostaa aivan hirveältä, ihmettelen mistä sinä olet sen kuullut? Jokainen opiskeleva KTM:ä menettää kyllä totaalisesti uskottavuutensä käyttäessää kyseistä sanaa. =(

Mä pidän kyllä lenkillä ja muutenkin urheillessa tennissukkia. ;)

• nimimerkitön tyyppi
        tseimsdiin kirjoitti:

se taika kaktus ni voit vetää kevyemmillä piristeillä. Itte oon ilman taikarehuja ni joutuu ryystää kahvia.

Kuinka tärkeänä näet urheilullisuuden / hyvänvartalon, osana muotia? Jos ihminen painaa esimerkiksi 170kg niin kannattaako sijoittaa Just Cavallin farkkuihin?

mä mitään rehuja käytä.

Mutta tuosta vartalosta. En nyt sanois, että olen itsekään parhaassa mahdollisessa kunnossa, ainakaan tällä hetkellä. Mutta jos joku painaa 170kg, niin voi olla aika varma ettei löydä Cavallin farkkuja itselleen. Suurin koko, mitä olen merkkifarkuista tavannut on 38"

Pitäiskin varmaan lähteä lenkille. Söin eilen suklaapatukan. :)

Mutta joo, kyllähän vartalolla on merkitystä. Pitkän ja hoikan päällä melkein kaikki vaatteet näyttää hyvältä. Tosin jos Suomalaiset oppisivat edes kantamaan vaatteitaan, niin sillä olisi suurempi merkitys. Mutta kun Suomalainen vetää tuulipuku auki ja selkä kasassa eteenpäin pyydellen anteeksi olemassaoloaan, niin ei siinä merkkivaatteet auta. ;)

• nimimerkitön tyyppi
        tseimsdiin kirjoitti:

tulee ja menee, tyylikkyys pysyy. :)
        Mitä mieltä olette Marlon Brando ja Jimmy Dean henkisestä setistä(valkonen muhkeaa pellavaa[jottei nännit ja napa näy]oleva t-paita,ruskeat loaferit,ruskea vyö ja farkut), minusta ERITTÄIN tyylikästä.

'Kuuminta hottia' kuulostaa aivan hirveältä, ihmettelen mistä sinä olet sen kuullut? Jokainen opiskeleva KTM:ä menettää kyllä totaalisesti uskottavuutensä käyttäessää kyseistä sanaa. =(

Mä pidän kyllä lenkillä ja muutenkin urheillessa tennissukkia. ;)

T-paita, farkut ja niihin sopivat kengät sekä vyö tulee varmaan olemaan tyylikästä perusmuotia jatkossakin. Eli kyllä tuollaiseen kehtaa pukeutua, mutta en niissä mihinkään virallisempaan tilaisuuteen menisi ;)

"Kuuminta hottia" jäänyt jostain päähän ja se ei lähde pois. Pelkään sitä päivää, kun käytän sitä vahingossa puhuessani :((
        Mutta KTM:t ovat yleisesti niin tylsää porukkaa, että niiltä voi tällaisia kommentteja odottaa. Ainakin laskentatoimen hyypiöiltä - meillä markkinoinnin opiskelijoilla taas trendikkyys ja myyvä kielenkäyttö on verissä ;)

Ja urheillessa nyt ei ole väliä mitä pitää päällään. Sinne tennissukat kuuluvatkin. Tai niin, 70-luvun tuulipuku ei ehkä ole kovin kaunista katsottavaa lenkkipolullakaan :)

• tseimsdiin

T-paita, farkut ja niihin sopivat kengät sekä vyö tulee varmaan olemaan tyylikästä perusmuotia jatkossakin. Eli kyllä tuollaiseen kehtaa pukeutua, mutta en niissä mihinkään virallisempaan tilaisuuteen menisi ;)

"Kuuminta hottia" jäänyt jostain päähän ja se ei lähde pois. Pelkään sitä päivää, kun käytän sitä vahingossa puhuessani :((
        Mutta KTM:t ovat yleisesti niin tylsää porukkaa, että niiltä voi tällaisia kommentteja odottaa. Ainakin laskentatoimen hyypiöiltä - meillä markkinoinnin opiskelijoilla taas trendikkyys ja myyvä kielenkäyttö on verissä ;)

Ja urheillessa nyt ei ole väliä mitä pitää päällään. Sinne tennissukat kuuluvatkin. Tai niin, 70-luvun tuulipuku ei ehkä ole kovin kaunista katsottavaa lenkkipolullakaan :)

sanois edes että 'haistakaa jätkä paska!'
        Niin mä olisin onnellinen. =(

• tseimsdiin
        tseimsdiin kirjoitti:

sanois edes että 'haistakaa jätkä paska!'
        Niin mä olisin onnellinen. =(

'haistakaa jätkät paska!'***

On kummallista että tän keskustelun on nyt lukenu 65 ihmistä jolla ei ole mitään kysyttävää muodista. Nyt ois kaks asian osaavaa tyyli gurua langan päässä, mutta kellään ei näytä olevan kysyttävää? =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      57
      5785
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      77
      3023
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      22
      2258
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      2005
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1868
    6. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      162
      1833
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      6
      1579
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      83
      1192
    9. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1181
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      76
      1031
    Aihe