Missä iässä miehen vauvakuume on kaikkein voimakkainta? Paljonkohan miehistä löytyy sellaisia, jotka eivät halua omia lapsia, mutta heitä ei haittaa että naisella on lapsia?
Kysyypi jo lapsensa hankkinut nainen
Miehen vauvakuume tms.
9
1068
Vastaukset
- kumppani,
jolle on suoritettu vasektomia ja jolla ei olis tauteja. Ja joka olis taitava ja syvällinen rakastaja.
- Fasaani
Hyi vittu. Itse en halua vauvaa ja jos sellaisen jostain syystä joskus haluan niin en taatusti muiden nussimalla tekemää vauvaa vaan haluan nussia itse naiseen omat mällini ja saada oman vauvan, joka on mun siemennesteistä saanut alkunsa, ei jonkun Mohammedin tekemää vauvaa tai varmaan jo isoakin pentua.
- ..............................
...
- Biologi
Miehen seksuaalisuus herää murrosiässä ja jatkuu hautaan asti. Miehet haluavat siis tehdä vauvoja noin 13. ikävuoden eteenpäin.
- MMies
Miehen vauvakuume riippuu täysin sen hetkisestä kumppanista? Tuskinpa sinkkumies selailee vauvalehtiä ja vertailee lastenvaunujen hintoja vuokrayksiössään.
- Kolli_Kellinen
Minulla on yksi lapsi, mutta en muista että minulla olisi koskaan ollut vauvakuumetta. Sovittiin vaan ex-vaimon kanssa kohta naimisiin mentyämme, että jätetään ehkäisy pois ja lapsen syntyminen "herran haltuun" - tulee jos on tullakseen. Ja tulihan se, aika nopeastikin, eli 11 kuukautta ehkäisyn keskeyttämisestä. Olin varautunut siihen, että lapsen syntymiseen saattaisi kulua kauankin aikaa. Minulla on paljon ystäviä, jotka ovat vuosikausia yrittäneet tuloksetta lasta.
En halua enää lisää omia lapsia, mutta minulla ei olisi mitään sitä vastaan, jos mahdollisella uudella kumppanillani olisi lapsi(a) omasta takaa. - mieheni
sai kamalan vauvakuumeen vähän yli 20-vuotiaana. Yksi sitten tehtiin, vaikkei mua juurikaan silloin kiinnostanut. Eikä kaduta yhtään, näin jälkeenpäinkään ajatellen!
- mies40
Ensimmäinen pesue alkaa suunnitella kotoa lähtemistä. Tylsää katsella kun talo tyhjenee.
Etsimiäsi miehiä varmaan on jossain, en tiedä missä. - 11111111
vauvakuumetta ole. Koko iän niitä voi vääntää jos joku haluaa jatkuvasti lisää kakaroita tähän maailmaan. Arabimaailmassa miehellä saattaa olla yli 50 omaa lasta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "904219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293203No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10939
- 134931
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770