LOORDIN KANNATTAJAT TYPERYKSIÄ. FUCK YOU ASS HOLE!!!
LOORDIN KANNATTAJAT TYPERYKSIÄ
16
389
Vastaukset
- Eräs **
SE ON TÄYSIN S-I-N-U-N MIELIPITEESI!
- HAH HAH HAAAAAH
LOORDIN KANNATTAJA = PERSESILMÄ
- Eräs !!
HAH HAH HAAAAAH kirjoitti:
LOORDIN KANNATTAJA = PERSESILMÄ
TAITAA SITTEN OLLA! HIENO HOMMA, ETTÄ KERROIT MULLE, MIKÄ MÄ OON xD KAIT SE SITTEN HELPOTTI ELÄMÄÄSI, KUN PÄÄSIT TÄÄLLÄ RIEHUMAAN xD
Onneksi olen jo AIKUINEN ihminen ja tiedän ihan itsekin, mikä minä olen. Sinun mielipiteesi ei todellakaan vaikuta siihen xD - utelias
Eräs !! kirjoitti:
TAITAA SITTEN OLLA! HIENO HOMMA, ETTÄ KERROIT MULLE, MIKÄ MÄ OON xD KAIT SE SITTEN HELPOTTI ELÄMÄÄSI, KUN PÄÄSIT TÄÄLLÄ RIEHUMAAN xD
Onneksi olen jo AIKUINEN ihminen ja tiedän ihan itsekin, mikä minä olen. Sinun mielipiteesi ei todellakaan vaikuta siihen xDOletko fiksu aikuinen? Vai oletko KAKKAPYLLY LOORDIN KANNATAJA???
- vaan
utelias kirjoitti:
Oletko fiksu aikuinen? Vai oletko KAKKAPYLLY LOORDIN KANNATAJA???
olen viisas ja älykäs aikuinen nainen! Enkä edes aloita tuollaista lapsellista kirjoittamista, jota sinä näytät tekevän.
Minä tiedän, mikä minä olen! Tiedätkö sinä, mikä sinä olet...?! - Lordi on hyvä ja ottaa pullaa
vaan kirjoitti:
olen viisas ja älykäs aikuinen nainen! Enkä edes aloita tuollaista lapsellista kirjoittamista, jota sinä näytät tekevän.
Minä tiedän, mikä minä olen! Tiedätkö sinä, mikä sinä olet...?!Fiksu nainen = VITTU HOMOOO!!
- ota lääkkees
vaan kirjoitti:
Minä tiedän, mikä minä olen! Tiedätkö sinä, mikä sinä olet...?!ITSE OLET KAKKAREIKÄ!!
- * * * *
Lordi on hyvä ja ottaa pullaa kirjoitti:
Fiksu nainen = VITTU HOMOOO!!
Mä säälin sua todellakin!
Tiesitkö muuten, että nainen ei ole homo? Voi olla lesbo, homoseksuaalinen tai hetero jne. Se, mitä minä olen ei taida kuulua tälle palstalle (tai sinulle) xD
Lordi on VOITTANUT Euroviisut, halusit tai et =) - sitten
ota lääkkees kirjoitti:
ITSE OLET KAKKAREIKÄ!!
olla hauska xD Huomaa, ettei opiskelu ole ollut liian rankkaa sinulle xD
- LOL :DD
Nolo luuseri, oot sairas YKSINÄINEN ÄÄLIÖ!!!
Lopeta itses, niin me veronmaksajat säästämme hoitokuluissas!- OLE HILJAA
LOORDIN LUUSERI KANNATTAJA. TYÖNNÄ IDOLISI NAAMARI PYLLYNSILMÄÄSI!!! HAH HAH HHAAAA
- Fiksumpi!
OLE HILJAA kirjoitti:
LOORDIN LUUSERI KANNATTAJA. TYÖNNÄ IDOLISI NAAMARI PYLLYNSILMÄÄSI!!! HAH HAH HHAAAA
Varo vaan, sun tietokoneaikasi siinä suljetun hoito-osaston päätteellä päättyy pian... vai pääsitkö väliaikaisesti äitisi luo avohoitoon?!?
:DD - kakkapyllylle
Fiksumpi! kirjoitti:
Varo vaan, sun tietokoneaikasi siinä suljetun hoito-osaston päätteellä päättyy pian... vai pääsitkö väliaikaisesti äitisi luo avohoitoon?!?
:DDITE OOT KAKKAPYLLY!!!! OTA LÄÄKKEES HOMOOOOOOOOOO! VITTUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!! ÖÖÖÖÖÖÖÖRGH!! HOMOOOOOO!
- .......
kakkapyllylle kirjoitti:
ITE OOT KAKKAPYLLY!!!! OTA LÄÄKKEES HOMOOOOOOOOOO! VITTUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!! ÖÖÖÖÖÖÖÖRGH!! HOMOOOOOO!
pr...n LOORDI ????? Opettele kirjoittamaan ja lukemaan ....KAAHELI,TOOLLO..!!!!
- MY NAME IS LORD
....... kirjoitti:
pr...n LOORDI ????? Opettele kirjoittamaan ja lukemaan ....KAAHELI,TOOLLO..!!!!
LORDIN KANATTAJAT ON HOMOOOO!
- hyväne aika..
MY NAME IS LORD kirjoitti:
LORDIN KANATTAJAT ON HOMOOOO!
Ja ikäsi oli?öö 9v? Huhhuh, oot outo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse764558Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1483516Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.431997Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1261074
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1381000- 57943
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847