LOORDIN KANNATTAJAT TYPERYKSIÄ

HAH HAH HAAAAAH

LOORDIN KANNATTAJAT TYPERYKSIÄ. FUCK YOU ASS HOLE!!!

16

389

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs **

SE ON TÄYSIN S-I-N-U-N MIELIPITEESI!

• HAH HAH HAAAAAH

LOORDIN KANNATTAJA = PERSESILMÄ

• Eräs !!
        HAH HAH HAAAAAH kirjoitti:

LOORDIN KANNATTAJA = PERSESILMÄ

TAITAA SITTEN OLLA! HIENO HOMMA, ETTÄ KERROIT MULLE, MIKÄ MÄ OON xD KAIT SE SITTEN HELPOTTI ELÄMÄÄSI, KUN PÄÄSIT TÄÄLLÄ RIEHUMAAN xD

Onneksi olen jo AIKUINEN ihminen ja tiedän ihan itsekin, mikä minä olen. Sinun mielipiteesi ei todellakaan vaikuta siihen xD

• utelias
        Eräs !! kirjoitti:

TAITAA SITTEN OLLA! HIENO HOMMA, ETTÄ KERROIT MULLE, MIKÄ MÄ OON xD KAIT SE SITTEN HELPOTTI ELÄMÄÄSI, KUN PÄÄSIT TÄÄLLÄ RIEHUMAAN xD

Onneksi olen jo AIKUINEN ihminen ja tiedän ihan itsekin, mikä minä olen. Sinun mielipiteesi ei todellakaan vaikuta siihen xD

Oletko fiksu aikuinen? Vai oletko KAKKAPYLLY LOORDIN KANNATAJA???

• vaan
        utelias kirjoitti:

Oletko fiksu aikuinen? Vai oletko KAKKAPYLLY LOORDIN KANNATAJA???

olen viisas ja älykäs aikuinen nainen! Enkä edes aloita tuollaista lapsellista kirjoittamista, jota sinä näytät tekevän.

Minä tiedän, mikä minä olen! Tiedätkö sinä, mikä sinä olet...?!

• Lordi on hyvä ja ottaa pullaa
        vaan kirjoitti:

olen viisas ja älykäs aikuinen nainen! Enkä edes aloita tuollaista lapsellista kirjoittamista, jota sinä näytät tekevän.

Fiksu nainen = VITTU HOMOOO!!

• ota lääkkees
        vaan kirjoitti:

ITSE OLET KAKKAREIKÄ!!

• * * * *
        Lordi on hyvä ja ottaa pullaa kirjoitti:

Fiksu nainen = VITTU HOMOOO!!

Mä säälin sua todellakin!

Tiesitkö muuten, että nainen ei ole homo? Voi olla lesbo, homoseksuaalinen tai hetero jne. Se, mitä minä olen ei taida kuulua tälle palstalle (tai sinulle) xD

Lordi on VOITTANUT Euroviisut, halusit tai et =)

• sitten
        ota lääkkees kirjoitti:

ITSE OLET KAKKAREIKÄ!!

olla hauska xD Huomaa, ettei opiskelu ole ollut liian rankkaa sinulle xD

• LOL :DD

Nolo luuseri, oot sairas YKSINÄINEN ÄÄLIÖ!!!

Lopeta itses, niin me veronmaksajat säästämme hoitokuluissas!

• OLE HILJAA

LOORDIN LUUSERI KANNATTAJA. TYÖNNÄ IDOLISI NAAMARI PYLLYNSILMÄÄSI!!! HAH HAH HHAAAA

• Fiksumpi!
        OLE HILJAA kirjoitti:

LOORDIN LUUSERI KANNATTAJA. TYÖNNÄ IDOLISI NAAMARI PYLLYNSILMÄÄSI!!! HAH HAH HHAAAA

Varo vaan, sun tietokoneaikasi siinä suljetun hoito-osaston päätteellä päättyy pian... vai pääsitkö väliaikaisesti äitisi luo avohoitoon?!?

:DD

• kakkapyllylle
        Fiksumpi! kirjoitti:

Varo vaan, sun tietokoneaikasi siinä suljetun hoito-osaston päätteellä päättyy pian... vai pääsitkö väliaikaisesti äitisi luo avohoitoon?!?

:DD

ITE OOT KAKKAPYLLY!!!! OTA LÄÄKKEES HOMOOOOOOOOOO! VITTUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!! ÖÖÖÖÖÖÖÖRGH!! HOMOOOOOO!

• .......
        kakkapyllylle kirjoitti:

ITE OOT KAKKAPYLLY!!!! OTA LÄÄKKEES HOMOOOOOOOOOO! VITTUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!! ÖÖÖÖÖÖÖÖRGH!! HOMOOOOOO!

pr...n LOORDI ????? Opettele kirjoittamaan ja lukemaan ....KAAHELI,TOOLLO..!!!!

• MY NAME IS LORD
        ....... kirjoitti:

pr...n LOORDI ????? Opettele kirjoittamaan ja lukemaan ....KAAHELI,TOOLLO..!!!!

LORDIN KANATTAJAT ON HOMOOOO!

• hyväne aika..
        MY NAME IS LORD kirjoitti:

LORDIN KANATTAJAT ON HOMOOOO!

Ja ikäsi oli?öö 9v? Huhhuh, oot outo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      148
      3516
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      43
      1997
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      126
      1074
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1000
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe