Aiemmin naureskelin tyypeille jotka meuhkasivat "saatananpalvonnasta" ja kristillisistä arvoista.
Nyt naureskelen tyypeille jotka keuhkoavat palstan täyteen seiskaa ja jotain vitun hämeensanomia (siinäpä vasta maailmanmedia!!!???)
Tosikkoja riittää joka junaan. Hehe
Lordi-fanit tosikkoja
8
295
Vastaukset
- Sergio_Leone
Miltä tuntuis mennä lähikauppaan kun kaikki supattelis tai taputtelis olalle? Jakaa nimmareita kaupan kassalla kun haluais vaan ostaa vähän maksamakkaraa? Mieti itse montako päivää kestäisit sellasta. Soitatko muuten itse jossain bändissä kenties?
- räyhä
tuo ole juuri se julkisuuden kääntöpuoli mikä tulee sen maineen - ja mammonan - mukana?
- yxs vaan
Mitenkähän ne kaikki muut julkikset siellä kassalla sitten pärjäävät? Lordihan on vasta ensimmäinen, joka on keksinyt peittää lärvinsä. :-D
- krääh
tuo sama kuvahan on julkaistu jo Bildissä ja linkitetty tännekin varmaan 50 kertaa ennen kuin seiska sen julkaisi.
Ei joku Hämeen sanomat siinä paljon paina. Tulee melkein mieleen muslimien pillastuminen Muhammed-kuvista.
SInänsä minulla ei ole mitään sitä vastaan että seiskan levikki tippuu, koska se on roskalehti. - Oliver Panis
Piileksi sä vaan mammas/ämmäs tissien välissä niinku toi Lordiki haluis tehä.
- jotakin''''
Kannustin Suomen karsinnassa Kilpeä. Lordin toinen biisi oli mielestäni parempi ensi kuulemalla, mutta... Paras kuitenkin voitti, koska Hard Rock Hallelujah! on biisi, joka paranee useammalla kuulemalla.
Miksi Diana kuoli? Oliko kenties pakenemassa Paparazzeja? Lehdistö voi olla todella rasittava ja varsinkin nykyään, kun mikään ei ole enää pyhää. - Monster warrior
Lordi fanit ovat rehellisen huolestuneita, loukkaantuneita ja ajavat suosikkinsa puolta. Otat itse Lordi fanien tekemiset tosissasi, koska sinulla oli tarve kommentoida asiaa tällä keskustelupalstalla. Halusit vaan asettua jotenkin heidän yläpuolelleen "naureskelijaksi". Lordin puolesta kannattaa pitää ääntä. Hard Rock Hallelujah!
- lkjohg
Pennut täällä riehuu, ja muut fanaattiset vaahtosuut. Eivät typerykset tajua, että hommasta menee uskottavuus tuolla tyylillä. Agressio lisää agressiota, väkivalta väkivaltaa. Roskalehdet teki typerästi, mutta eihän tuossa mitään uutta ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780