Suihinotto ja peppupano...

Minna

.. on mulle vähän outoa aluetta. Luulen kuitenkin, että ne antaa uutta näkökulmaa ja uutta huvia!

Poikaystäväni taas haluaa korvata niillä perinteisen rakastelun kokonaan! Itsekkäästi kysyn: mitä mä silloin saan?

Ja toinen kysymys, jota en meidän makuukammarissa ääneen uskalla sanoa: Olenko liian vanha, väljä ja veltto?

20

3922

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pano Mies

Sä saat Munaa!! Olisit vaan tyytyväinen etkä valittas.

• Sanna

Ilman orgasmia munasta ei ole mitään iloa, pikemminkin haittaa.

• Letukka

vasta onkin onni ja autuus...:(
        Sama asia kun muija vaan härnais sua aikansa ja sanois sitten ratkasevalla hetkellä "sori,ei tänään"...;) Varmaan ois sun mieleen??;)

• Sanna

että kysyt itsekkäästi.

Mielestäni peppupanot on perseestä enkä perinteistä seksiä korvaisi suuseksillä, vaikka se kiva piriste silloin tällöin onkin.

Etsisin tilanteessasi jostain vanhanaikaisen miehen, ellei keskustelulla päästä molempia TYYDYTTÄVÄÄN ratkaisuun.

• yök

Jätä tollanen mies.Ehkä se on kiinnostunut miehistä....Kyllähän jonkun uuden kokeilu voi olla piristävääkin suhteelle,mutta että ns.normaalin yhdynnän korvaaminen pepulla on kyl jo epänormaalia.

• Arska

Mä yleensä nussin tavallisten nussimisten jälkeen muijaa suoleen, jonka jälkeen eukko saa imeksiä kullia niin, että lopulta laukaisen koko sotkun sen suuhun. Ihan normaalia touhua.

• eräs mies

Mistäs tollasia muijia löytää?Postimyyntikuvastoistako?Väitätkö et muijas todella nauttii sun antamasta seksistä.....Tuskin voit väittää...

• pöö
        eräs mies kirjoitti:

Mistäs tollasia muijia löytää?Postimyyntikuvastoistako?Väitätkö et muijas todella nauttii sun antamasta seksistä.....Tuskin voit väittää...

...olla provo.

• Sanna
        eräs mies kirjoitti:

..jos et pese kikkeliä välillä, vaan tunget sen kakkaisena suuhun. Kysymys: missä vaiheessa naisesi OIKEASTI saa orgasmin? vastaus: ainoastaan "perinteisessä", jos klitoris kiihottuu.

• Asia on näin

Älä missään nimessä suostu mihinkään persepanohommiin.

Se on sikojen juttuja. Ja toisekseen siitä löystyy sun pehvasi niin, että vanhempana saat pitää jatkuvasti vaippaa, koska paska tirisee pikkuhiljaa ulos tahtomattasi, koska perse on löystynyt tuon sairaan persepanon seurauksena.

Usko huviksesi!

• Kimma

Seksissä molempien kuuluu nauttia!
      Miksi naiset aina ottavat seksissä marttyyrin aseman, teeskennellään nautivansa ja jopa orgasmit teeskennellään, miehen mieliksi kaikki!
      Ja sinäkin bruuttukseni olisit suostumassa miehesi takia pelkkään peppupanoon..
      Etkö huomaa, miten miehesi hakee vain itsellensä äärimmäistä nautintoa, sinun nautinnoillasi ei ole hänelle väliä?
      Et ole liian väljä, peppu vaan on niin piukka että jotkut itsekkäät sovinistit nauttivat vain siitä. Tosimies kyllä nauttii seksistä vasta sitten, kun nainenkin siitä nauttii!
      Ei siis peppuseksissä sinänsä mitään pahaa, kyllä mekin sitä joskus harrastamme. Mutta minun mieheni sanoo, ettei nauti siitä tarpeeksi, kun minä jään silloin "vaille". Eli meillä menee niin päin että MINÄ yleensä ehdotan sitä, koska nautin siitä että hän nauttii.

• Asia on näin

"Ei siis peppuseksissä sinänsä mitään pahaa, kyllä mekin sitä joskus harrastamme."

sitten perse vuotaa.

Onnea matkaan!

• lääket.opiskelija

Ajatteles et, jos sul on sisäsiä pukamia etkä tiedä niiden olemassaolosta mitään ja alat harrastelemaan tollasta.Ne ärsyyntyvät ja limakalvoille voi tulla tulehduksia,haavaumia.Saat vielä elinikäsen vaivan ittelles.Sen lisäksi,että pakoputkes vuotaa myöhemmin...

• erilainen nainen (ko)

Toki parisuhteessa ja seksissä on pääasia se, että molemmat nauttivat!
        Minä nautin kuitenkin kaikkein eniten peppupanoista ja suihinotosta.
        (miehenikään
        ei noista mieltymyksistäni valita)
        Kenenkään ei pidä väittää etteikö nainen
        saisi mitään peppuseksissä!!
        (meitä on moneen junaan)
        Onhan niitä asentoja useita joissa mies voi esim, käsin tyydyttää naisensa orgasmiin. Minulle ei kuitenkaan näin tarvitse
        välttämättä tehdä,
        koska saan orgasmin mieheni kanssa ilman
        klitoriksen räpeltelyä ;) Ja mikä onkaan parempaa nautintoa itselle kun nähdä mihen
        nautinto suihinottaessa...
        69 ei ole munhommia,
        koska haluan nähdä jokaisen sekuntin
        mieheni nautinnosta, suoraan silmiin katsoen!
        Noh.. tämä meidän tapamme :)

• erilainen nainen (ko)

(miehenikään
        (meitä on moneen junaan)
        Onhan niitä asentoja useita joissa mies voi esim, käsin tyydyttää naisensa orgasmiin. Minulle ei kuitenkaan näin tarvitse
        välttämättä tehdä,
        klitoriksen räpeltelyä ;) Ja mikä onkaan parempaa nautintoa itselle kun nähdä mihen
        69 ei ole munhommia,

• A.o.n.
        erilainen nainen (ko) kirjoitti:

(miehenikään
        (meitä on moneen junaan)
        välttämättä tehdä,
        69 ei ole munhommia,

perse vuotaa!

Osta jo nyt vaippoja, jos ovat tarjouksessa.

• erilainen n...
        A.o.n. kirjoitti:

perse vuotaa!

Osta jo nyt vaippoja, jos ovat tarjouksessa.

Eiköhän ne tule sitten vanhainkodin
        puolesta... Onpahan ainakin muistoja
        siinä toolissa istuskellessa ;)
        Samalla kun sinä kärsit samasta
        ongelmasta mhd. viereisessä tuolissa
        ilman muistoja peppupanoista :P

• A.o.n.
        erilainen n... kirjoitti:

Eiköhän ne tule sitten vanhainkodin
        puolesta... Onpahan ainakin muistoja
        siinä toolissa istuskellessa ;)
        Samalla kun sinä kärsit samasta
        ongelmasta mhd. viereisessä tuolissa
        ilman muistoja peppupanoista :P

välttämättä sitten naurata, kun alkaa OIKEASTI PERSE VUOTAA.

Totuus on, että persettä ei ole tarkoitettu hepin kohteeksi ja siksi se ei myöskään kestä ajan saatossa sitä hommaa.

Nuorempana asia naurattaa, mutta vanhempana ehkä itkettää.

This is the fact.

• Jassoo

korvaamaan perinteinen seksi.
      Kysynpäs nuoleeko hän itse sinua vai toimiiko homma vain toisinpäin?
      Ja kysyppäs ottaako hän itse kesäkurpitsan (tai herkkukurkun, hänen omasta koosta riippuen) hanuriinsa, jos ottaa suosiolla ja irvistelemättä niin sitten ehkä voi harkita kokeilua. Mutta että kokonaan korvaamaan, ei hemmetti. Sitten kannattaa sinun jo korvata koko mies. Vaikka sillä kesäkurpitsalla.

• NaituNeiti

Älä hyvä ihminen suostu mihinkään pakosta tai pelosta(esim. jättämisen pelosta)! Suhteessa pitää kummankin nauttia seksistä ja jos hommat ei yrittämisenkään jälkeen ala hoitua nosta kytkintä.

Itse peppupanoon tykästyneenä en oikein ymmärrä sen yksipuolisuutta. Minusta kannattaa kokeilla riittävän liukasteen kanssa;) ja tehdä vasta sitten lopullinen päätös onko se oma juttu vaiko eikö.

Lämpöistä talvea teille herkkupeput!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      50
      2202
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      197
      2029
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1382
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      889
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      47
      868
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      845
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      61
      746
    Aihe