Onko täällä ketään jolla olisi kokemusta Masters-uintiryhmistä? Itseäni alkanut kiinnostaa, mutta hieman mietityttää uskallanko/kehtaanko näillä taidoilla mennä harjoituksiin...onko siellä vain entisiä kilpauimareita? Osaan kaikki tekniikat välttävästi (myös jonkinlaista perhosta uin 25 m) mutta en osaa esim. starttihyppyä ja volttikäännöstä...peruskunto on suht hyvä, uin säännöllisesti. Kovasti kiinnostaisi kyllä kisaileminenkin ihan omaksi iloksi, mutta opetetaanko siellä noita taitoja vai pitääkö osata jo? Kiitos etukäteen! Tiedosta kiitollinen...
Masters
6
1241
Vastaukset
- lifeguard72
vain.
Masters sarjoja on kaiken ikäisille alkaen 25v ikävuodesta.
Moni on entinen kilpauimari mutta kaikki siellä ovat kyllä sen ns ryhmähengen ja matkat kisoihin aina mieleenpainuvia.
Hauskaa ja iloisella mielellä treenataan, kisataan.
Mainitsit, että starttihyppy ja volttikäännös ei hanskassa mutta masters treeneissä hiotaan nämä asiat kuntoon ja se on aina niin pienestä kiinni.
Rohkeasti mukaan!- Milli71
Ehkä uskaltaudunkin sinne treeneihin! =) Mukavaa kesää sinulle!
- Missä asut?
Mistä kaupungista olet? Minuakin kiinnostaa masters-uiminen ja nyt olenkin jo saanut liityttyä uimaseuraan ja uin siellä omaksi huvikseni ja minä olen ymmärtänyt, että masters uimarit harjoittelevat ihan itsekseen. Niin mulle sanottiin.
Jos olet Tampereelta niin aletaan yhdessä selvittämään asiaa ja kilpailemaan puolitosissaan.- Milli71
Täällä parillakin seuralla treenejä. Kuulemma parikertaa viikossa treenaavat.
- lifeguard72
Tampereella erittäin hyvä tilanne masters uinnin suhteen.
On ratavuoroja varattuna ja homma toimii.
Itsekseen voi rauhassa treenata ja ratavuorojen aikaan on monia masters uimareita ja monta eri ikäluokkaa samaan aikaan treenaamassa. - on, tiedän
lifeguard72 kirjoitti:
Tampereella erittäin hyvä tilanne masters uinnin suhteen.
On ratavuoroja varattuna ja homma toimii.
Itsekseen voi rauhassa treenata ja ratavuorojen aikaan on monia masters uimareita ja monta eri ikäluokkaa samaan aikaan treenaamassa.Mutta kun ei yksin uskalla ryhtyä asiaan.
Siis minä jo uin seuran vuoroilla mutta siihen se sitten jääkin.
Nimim. Pingviini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h192815Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062631Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv242343Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.491894Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141473- 321463
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1021163En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.711005Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81958