Olen päättänyt etten enää tuhlaa aikaani miehiin jotka eivät halua sitoutua. Seksuaaliset tarpeeni hoidan dildolla ja vakituisella "fuckbuddylla" ja romantiikan kaipuuni tyydytän lukemalla rakkausromaaneja.
Sitä oikeaa sitoutumihaluista miestä odotellessa. Yleensä kun miehet vaan haluaa sitä yhtä tai ovat niin hulluja ja luulevat itsestään liikoja ettei kelpaa tavallinen nainen vaan "odottavat" sitä unelmien prinsessaa. Kenenkään höynäytettäväksi en enää ala.
*Rakas päiväkirja*
11
964
Vastaukset
- liirum-laarum
Olet siis päättänyt ettet enää tuhlaa aikaasi sitoutumiskyvyttömiin miehiin ja keskityt vakituiseen fuckbuddyyn. Hei haloo? Mikähän se fuckbuddy on ellei juuri mies joka haluaa vain seksiä, muttei sitoumusta?
- DebiS
Aivan. Himot ne on hiirelläkin. En sitoudu häneen eikä hän minuun, selvä juttu...sitä sitoutumiskykyistä odotellessa...
- epätietoinen etelä-hämmeestä
DebiS kirjoitti:
Aivan. Himot ne on hiirelläkin. En sitoudu häneen eikä hän minuun, selvä juttu...sitä sitoutumiskykyistä odotellessa...
Miten ajattelit löytää sen sitoutuvan tuolla reseptillä?
Minä olen sitoutuva tyyppi, mutta en varmaan ala sitoutumaan toiseksi tai kolmanneksi jollekin. Ihan totta, jos aiot joskus saada pysyvän ja tosissaan sinut ottavan kumppanin, lopeta tuo vehtaaminen ja ala ottamaan itse vastuuta elämästäsi. Ei kukaan sitoutuva ala tuollaisen kanssa millekään. - ei kyllä
DebiS kirjoitti:
Sitoutumiskykyiset miehet ei pidä fackbuddy-luuseria välttämättä mitenkään sitoutumiskykyisenä- päinvastoin. Ehkä olet vain tuomittu elämään sinkkuna sitten jos et parempaan kykene?
- häh?hmm?
DebiS kirjoitti:
Miten voit kuvitella löytäväsi sitoutumishaluisen miehen jos et itsekään halua sitoutua vaan mieluummin paneskelet vaan?
sun omaksi pikku fuckbudddyksi :-) Suoritus ei tosin ehkä päätä huimaa mut sen minkä vehkeissä hävitään paikataan tappo-tahdilla ja kestolla (ok,heikot hetket ne on mullakin ja joskus ei kontrolli oikein pelaa mut silloin yleensä panettaakin sen verran rutkasti et parin minsan päästä irtoaa round two).
- että jos musta
tulee joskus kuuluisa laulajatar, mulle riittäis helposti seksuaalisten tarpeiden tyydyttämiseen faniposti miespuolisilta faneilta. Vaahtokylpy, kynttilänvalo ja joka illalle uusi eroottinen novelli... :)
- kunnon mies
peliin! Sitoutumiskykyistä odotellessa!
- ja sitten
teette jotain aivan päinvastaista. Aivan sama, oon jo niin puutunut kaikesta ettei yks lisää tunnu enää yhtään missään. Ne novellit riittää mulle paremmin kui hyvin...
- blueblue
miehiä ei juuri löydy. Näin nelikymppisenä voin paljastaa, että jos ei löydä kumppania nuorena, ei sitä löydä vanhempanakaan. Ystäväpiiristä löytyy runsaasti kaltaisiani esimerkkejä. Joskus kuulee jostakusta, joka on löytänyt kumppanin kypsällä iällä, mutta se on aina joku tuttavan tuttava, mikä lie urbaani legenda. Mutta nauti nyt ainakin seksistä niin kauan kun sitä saat, vaikka elämänkumppania ei löytyisikään.
Eräs miespuolinen ystäväni muuten löysi kolmekymppisen naisen kaverikseen, joten ehkä sinunkin pitää katsella sen ikäisiä (minun siis seitsemänkymppisiä!). Valitettavasti ei edes tuo kuuskymppinen mies ole sitoutumishaluinen vaan varsinainen don Juan.
No, ehkä vähän turhan masentava vastaus... - Jamppa Poro
Eikös se kerro omista sitoutumisvaikeuksistasi, että harrastat tuollaisia panosuhteita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874018Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740