Missä tavata muita nuoria?

parinkympinikäinen

Missä tämmönen nuori mies yleensä voi tavata muita nuoria (naisia...), kun mä en tykkää käydä noissa savusissa baareissa ym:ssa paikoissa? Onko teillä muilla sinkuilla joku yhteinen mesta, missä te tapailette toisianne? Joku kokoontumispaikka tms., mistä tieto ehkä kulkee vain puskaradion kautta? Joku kiva harrastusmesta tai muu paikka, mihin mäkin voisin mennä rohkeesti mukaan. Kertokaa please...

11

1821

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)..

naistyyppi 1: juo, polttaa asuu baareissa, kuvittelee olevansa prinsessa.
      naistyyppi 2: urheilee elää terveellisesti, on nirppanokka ja katsoo miehiä nenänvarttapitkin ja ei ole joustava luonne vaan kaiken pitää tapahtua hänen tahtonsa mukaan.
      naistyyppi 3: hiljainen hissukka, ujo joka olisi varmasti järkevä ja upea nainen luonteeltaan mutta ei saa aikaiseksi mitään ja jahkailee omissa valinnoissaan ja elää haavemaailmoissa.

• nuori sinkku

minä sitten olen kun en kuulu noista yhteenkään?

Mitä alkuperäisen viestin kirjottajalle tulee, niin se oikee voi löytyy ihan mistä vaan, eli varsinaista tiettyä paikkaa tuskin kannattaa kovin ankarasti miettiä. Ja ne alta parikymppiset ei kyllä kauheen moniin baareihinkaan kyllä pääse...

• seurakunnan

jutut ovat ainakin sellaisia, joissa tapaa mielenkiintoisia ihmisiä. Jos kuitenkin olet "allerginen" uskonnontuputukselle, suosittelisin totuttelemista baarielämään. Ei siellä tarvitse juoda, ja valitse hyvin ilmastoitu baari. Tai sitten tanssipaikoille. Ne nyt kuitenkin ovat niitä perinteisiä iskupaikkoja.

• pekka233

Yksin vaihtoehto on sitten vielä muuttaa ulkomaille joissa kaikki sosiaalinen elämä ei pyöri savuisten baarien ympärillä. Suomessa ei juopottelua ja savuisia baareja inhoavalle miehelle ole oikein muita vaihtoehtoja kuin uskonnolliset tilaisuudet tai yksin jääminen.

• pelottelua
        pekka233 kirjoitti:

Yksin vaihtoehto on sitten vielä muuttaa ulkomaille joissa kaikki sosiaalinen elämä ei pyöri savuisten baarien ympärillä. Suomessa ei juopottelua ja savuisia baareja inhoavalle miehelle ole oikein muita vaihtoehtoja kuin uskonnolliset tilaisuudet tai yksin jääminen.

Siis miksi ihmeessä kaikki aina ovat sitä mieltä että baarit, kirkko tai netti olisivat ainoat vaihtoehdot? Tai sitten muutto ulkomaille? Tuo asenne on täysin väärä. Muihin ihmisiin voi tutustua muutenkin kuin baareissa ramppaamalla. Muutin itse muutama vuosi sitten kerrostaloon ja tulen ihan hyvin toimeen muiden kanssa siellä, ovat jotkut jopa pyytäneet mukaan lenkkiseuraksi. Riittää että tervehtii muita ihmisiä eikä ole naama kireänä jatkuvasti, kyllä sitä muiden kanssa puhua voi vaikka ei olisi kännissä.

• tyti

Levykaupoissa ;)

• tytsy...

juoksee koiran kanssa lintumetällä:D.
      Mut muuten mitä noihin esimerkkeihin tulee niin tuo numero 2 oli eniten mua:D.

• kauno

Riippuu ehkä vähän, että minkä henkinen olet. En itsekkään enää käy baareissa, varsinkaan niin usein kun 18 vuotiaana.
      Mutta itse kuuntelen rokkia ja käyn melko paljon keikoilla (yksin vieläpä) se on ainakin se yksi mahdollisuus tavata muita ihmisiä...

• *wirn*

Tää tytsy taas etsis miehiä... kun en tiedä missä te oikein luuraatte?? Kävisin kyl mielelläni baareissa, mut ei mulla oo oikein seuraa vaarireissuille.. enkä uskalla yksin mennä.. ja baareissa on aina niin kännistä porukkaa, et ei ehkä paras paikka...

-n18-

• painovirhe paholainen

Siis BAARIREISSUILLE!!!!! aika paha kirjotusvirhe.. pahoittelen!! :D

• pihla

aika useat baarit on nykyään savuttomia tai ainaki savuton puoli löytyy, mutta hyviä paikkoja on esim urheilutalot, kauppakeskukset, festarit tai ihan vaan katu. itseni kohdalle on kerran sattunut kävelemään sellainen tuntematon mies vastaan kadulla joka ojensi kukan ja sanoi; tässä kaunis ruusu kauniille naiselle... melkein alko alahuuli väpättämään kun oli niin kaunis ja romanttinen ele... tosin ei kyllä kaikille välttämättä toimi. Täytyy vaan pitää silmät auki ja mennä rohkeasti juttelemaan ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe