Tapasin yhtenä iltana miehen, jonka kanssa vietin mahtavan illan (keskusteltiin vain). Illan lopuksi suutelin sitä, ja se tuntui vähän säikähtävän ja sanoikin että oli vasta eronnut. Pyysin sitä myöhemmin treffeille ja ollaankin menossa parin päivän päästä. Mitä ootte mieltä, kannattaakohan minun vaikka treffien päätyttyä suudella sitä, jos silloin tuntuu oikealta? Vai lähteeköhän se vaan kaveripohjalta kahville minun kanssa? Pelottaa, että säikäytän taas sen suutelemalla, mutta jos en suutele, vaikutan siltä kuin ei kiinnostais.
Suuteleminen ekoilla treffeillä
5
2387
Vastaukset
- naisena
en ole koskaan tehnyt eka treffeillä aloitetta suutelun suuntaan enkä pidä siitä, että mies väkisin suutelee, sellaisiakin kokemuksia on. On saanut kaksin käsin riuhtoa itseäni irti mieehstä, joka vaan tarraa kiinni. Edellisin kokemukseni oli, että tapasin ihanan miehen,juteltiin ja meillä oli mukavaa eka treffeillä, mutta kun sitten erottiin ja mies halasi minua ja suutelikin ja kielisuudelmia, niin aattelin, että aika röyhkeää eka treffeillä sellainen, mutta eipäs me enää tekemisissä ollakkaan, oli kait jonkinlainen peluri. Sulle sanoisin, että tee siltä mikä tuntuu siinä tilanteessa sopivalta,jos mies on ujo, ei varmsti pahasta ole, jos ette suutelekkaan treffien päätteeksi. Hyvää kannattaa aina odottaa :))
- mies 30 + 40-
Se on vaikea asia... tietenkin jos suutelee niin osoittaa samalla olevansa toiselle ystävä ja välittävänsä toisesta.
Halaaminenkin usein varmasti riittäisi. Mutta kait suudelman ja halin välillä on ns. tunteen laatu. - DaBisnezz
...
- heti ja kovaa
kun näette!
- Herra.Peruna
Kyllä iso mies nyt pikku suutelut kestää, anna mennä vaan. Taisi vaan tulla hänelle odottamatta edellisellä kerralla, osaa varmaan itse kertoa sitten jos ei kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018514- 575428
- 245047
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni284944Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv384781Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h764665- 624243
- 433897
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on403164- 452869