Olen alle kolmekymppinen nainen.
Mietin tässä kuumeisesti "oikeaa" mallia nettimieheni tapaamiseen ja jatkoja ajatellen..
Hän tulee kauempaa, joten täytyisi yöpyä jossain .. ajattelin että mun luonani.
Mutta mulla on pieni yksiö, että täytyisi ottaa mies"polo" viereen nukkumaan.
Mitäs mieltä tästä? Seksiä en aio harrastaa tokikaan ekoilla treffeillämme, mutta onko tämä nyt turhaa kiusausta miestä ajatellen? Entäs muuten EKOILLA treffeillä tämmönen toimintatapa?
Tietysti mulla on suunnitelma B siltä varalta jos ei kemiat kerta kaikkiaan natsaa, maksan vaikka taksin hänelle kotiin yönselkään jos ei ole ajokunnossa :)
Luotan kyllä turvallisuuteeni, asun rivarissa, ja kyllä treffi-illan jälkeen sen verran toisesta aistii onko kunnollinen vai ei.
Mut tämä petihomma, kommentteja??
Majoitus ja yöpyminen ekoilla..
11
4873
Vastaukset
- Kylmä Penkki
Tai jos muulta tuntuu.
- kundin voi
huoletta pistää paluumatkalle tai hotelliin omaan piikkiinsä, eipä siinä ole mitään velvollisuutta majoittaa omaan kämppään. Jos ottaa viereensä tai samaan huoneeseen nukkumaan, niin 99% kundeista kyllä tulkitsisi sen siten, että nyt kannattaa sitten yrittää...
- blondi-72hki
ongelma tai kokemus kun olin vain 15v ja asuin kotona eli tutustuin kirjeenvaihdon kautta tyyppiin joka asui Keuruulla ja aikamme kirjoitettiin jonka jälkeen hän tuli meille ja taisi nukkua sohvalla...Seurustelumme alkoi ja jatkui pitkään mutta nuorena tyttönä pelästyin kun he rupesivat suunnittelemaan minusta maatalonemäntää ja olisivat rakentaneet meille talon..Se jätkä oli rumpalina Marjorielle..
- Tolkun mies
Mitenkähän siinä kävisi jos minä tulisin yökylään. En tiedä olenko miten keskiverto mutta haistan jos samassa asunnossa on nainen, ja se pistää veren kiertämään. Jos vielä samaan sänkyyn pääsee niin se taitaa käytännössä olla sitämyöten menoa, ei siinä naisen puheet enää paljoa paina.
- single nainen 32 v
En majoittaisi omaan asuntooni varsinkaan ekojen treffien päätteeksi ellen ehdottomasti haluaisi seksiä. Jos toinen tulee eri paikkakunnalta niin on parasta etukäteen sopia tällaiset yöpymisasiat, ettei tule väärinkäsityksiä. Itse en missään nimessä menisi kellekään ekojen treffien jälkeen yöksi enkä ottaisi ketään luokseni. Jos olisin menossa toiselle paikkakunnalle treffeille, varautuisin ajamaan kotiin treffien jälkeen.
- cpp
Älä lupaa tuntematonta kotiisi. Suuri osa on
kunnon väkeä, mutta mistä sen ikinä tietää.
Ja aika usein se on juuri niin ettei kemiat
kohtaa, varsinkaan jos ei ole puhelimessa juteltu
asioita selviksi. Jos olet huono pitämään
puoliasi, voit olla helppo höynäytettävä eli
huomaatkin olevasi tilanteessa, jota et toivo.
Taksista sen verran että..
Muuan kaveri oli mennyt 100 kilsan päähän
treffeille. Oli paljastunut että nainen oli
ollut 20 vuotta lupaamaansa vanhempi.
Viimeinen juna oli jo mennyt mutta
kaveri ajeli taksilla kotiinsa. Eli
pakkoko tavata niin myöhään ettei ehdi
viimeiseen bussiin. - Treffit
Itse miehenä olin tuossa joku aikaa sitten toisella paikkakunnalla treffeillä, missä nähtiin ekaa kertaa livenä. Mesessä oltiin juteltu jo jonkin aikaa ennen. Nukuin sitten hänen vieressään herramiesmäisesti koko yön, eikä siinä ollut mitään ongelmaa.
Kandee kyllä olla tarkkana ketä sänkyynsä kutsuu, koska meitä miehiä on moneen junaan.- samaa
Autoilevat miehet ovat aina tulossa, vaikka kuinka kaukaa treffeille innoissaan. Selitä siinä sitten, etten voi majoittaa, kun asun yksiössä, eikä ole vuodesohvaa, enkä omaan sänkyyn tuntematonta miestä.
Kerran eräs mies pohjanmaalta oli tulossa päivällä kahville, ajoitti tulonsa myöhäiseen iltaan. Kuviakin oli vaihdettu, hänen nuoruudenkuvaansa olin näköjään ihastellut. No kahviteltiin ja juteltiin, ei siinä mitään. Mutta sitten veti maton jalkojen alta, kysymällä voitaisko rakastella, kun hän ei ole pitkään aikaan saanut.
että semmosta....
- äly älä jätä
Ei vierasta nettimiestä kotona tavata, eikä majoiteta. Oletko edes tietoinen onko varattu?Usealla nettimiehellä on jo vaimo ja useampi nettikaveri. He hakevat siis vain seksiä. Jos todella haluaisin naisen tavata, en edes tyrkyttäisi itseäni hänen kotiinsa. Onnistunut ensitapaaminen edellyttää reilua peliä ja silloin kummallekkaan ei tule paineita eikä pakotteita.
- Sheavy!
Eikö sulla muka ole varapatjaa, jonka voit heittää jonnekin nurkkaan lattialle? Kyllä mies vetää omat johtopäätöksensä kun sussa kiinni saa "nukkua". Kuis kaukana mies asuu ja onko sillä omaa autoa? Nyt sitä patjaa vaikka vanhemmilta hakemaan tai jostain! voit tietty suoraan miehelle sanoa, että ottaa pankkikortin tai rahaa mukaan, että saa sillä taksilla matkustettua..heh
- dreww.
Kyllä mun mielestä ekat treffit kannattais sopia ihmisten ilmoille, eikä päästää ketään kämpille. Varsinkin kun on kyse jostain nettitutusta. Tiedä mikä raiskaaja kiduttaja on kyseessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273603- 412449
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362274Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255