Usko loppuu mutta rakkaus ei

jellu

Olen seurustellut avomieheni kanssa nyt reilut 2.5 vuotta. Ikinä ei ole helppoa ollut, mutta nyt tuntuu että ei voi enää jatkaa. Poikaystäväni (tai kumpikaan meistä) ei ole ikinä mikään absolutisti ollutkaan, mutta ennen käyttö oli "kohtuullista" Eli asiaan; suurimmat ongelmat alkoivat kun poikaystäväni satutti minua hirveässä humalassa kun olimme seurustelleet n.vuoden. Ensin se oli vaan tönimistä yms. mutta kun näitä kertoja on ollut jo viisi niin se on mennyt koko ajan pahemmaksi. Poikaystäväni on ollut joka kerta niin sekaisin että ei muista seuraavana päivänä mitään edellisestä illasta! Ja niin hän on sitten itkenyt ja pyydellyt anteeksi ja luvannut ettei enää juo kun olen kertonut hänelle tapahtuneesta...ja minähän aina vaan annan anteeksi ja unohdan! Tänään taas riitelimme hänen juomisestaan. Joka viikko hän lupaa, että tänä viikonloppuna en juo, mutta joka viikonloppu se pullo kuitenkin aukeaa. Hän sanoo aina syyksi että on pakko nollata tilanne. Tiedän kyllä että hänellä on todella paljon paineita koska on töissä tärkeässä asemassa ja raha ei tunnu millään riittävän jne jne.. rakastan poikaystävääni todella todella paljon ja hän on mitä ihanin ihminen selvinpäin, mutta hän ei voi myöntää edes itselleen että ei enää vaan voi olla viikkoakaan juomatta! Pyydän nyt teiltä mielipiteitä asiasta, en nimittäin jaksa vaan miettiä asiaa yksin omassa päässäni. Olen kyllä kuullut miljoonaan kertaan että jätä se paska, mutta saman kokeneet tietävät sen, että se ei ole niin helppoa! jos löytyy samassa pisteessä olevia tai saman kokeneita niin juttelen mielelläni sähköpostienkin välityksellä; [email protected]
By the way, olemme molemmat vasta parikymppisiä

3

886

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä löytyy

Eli kun ei ole stressiä niin sitten juhlitaan tai sitten on ilkeä tyttöystävä kukaan ei ymmärrä ja just tuo pitää nollata tilanne. Mikä tilanne. Elin itse alkoholistin kanssa yli kymmenen vuotta, siihen turtui ja tottui, mutta ei se viinankäyttö loppunut vaikka elämäntilanteet muuttu, tuli lapsia ym. Apua vaan hakemaan, jos mies ei itse halua lopettaa viinan käyttöä niin se on hankalampi juttu. Älä sinä jää paapomaan, mutta tarjoudu auttamaan mikäli rakkautta vielä on.

• freedomi

Tuo viina on semmoinen juttu että kun ollan päästy siihen pisteeseen että pullon avaaminen on tärkeämpää kuin lupaukset raakkaimmaalleen ( jonka piätisi olla tärkein henkilö maailamssa) niin ollan jo liian pitkällä. Sinuna en enää jatkaisi tuota suhdetta. Et saa miestäsi muuttumaan kun vastassa on kuningas-alkoholi. JA väkivaltaiseen suhteeseen ei tule jäädä ikinä muutenkaan. Alkoholi ei ole tuohon väkivaltasiuuteen muutakuin tekosyy. Jos hän todella tahtoisi olla lyömättä sinua hän lopettaisi viinan juonnin. Jos hän todella rakastaisi sinua hän lopettaisi viinanjuonnin koska viinajuontihan on yhtäkuin sinun lyömisesi. Eli hän ei sinusta välitä, hän välittää viinasta. LÄHDE vielä kun kerkiät etkä ole liian syvällä suossa. Tapaat miehen joka pitää lupauksensa, ei lyö ja välittää näin sinusta oikeasti. Olet sen arvoinen.

• Nimetön

no eipä tuotakaan nyt sitten enää tarvitse miettiä... Miekkonen ilmoitti illalla etteti ole rakastanut minua enää pitkään aikaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5445
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2286
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1840
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      145
      1761
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1565
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      30
      1477
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1368
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1107
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1078
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      219
      989
    Aihe