Pystyiskö kukaan sieläpäin asuva käymään Haaparannasta ostamassa vauvan tutteja ja lähettää ne postitse? Pojalle kun ei enää Suomalaiset tutit kelpaa ja täältä tulee aika kalliiks lähteä tutin ostoon!
Tutteja
12
1938
Vastaukset
- jo nyt on
helvetti..
- Junttiukkeli
jos oot nuin pölijäksi penikkas opettanu
- tarvittais
Ensinnäkään ei ole mun muksu, toiseksi on vasta 4kk vanha...ei sen ikästä mihinkään opeteta! Minkäs sille voi, että olivat ostanu ruotsista tutteja ja nyt haluaa samanlaisia! Vastaavat suomalaiset ei kelpaa koska ruotsalaisissa tuttiosa on isompi.
Jos ette voi auttaa niin turha vastata! Kyllä niitä ite lähetäänki hakemaan jos on pakko, ajattelin vaan, että jos sielä olis niin hyväntahtoisia ihmisiä, että voisi auttaa! Säästyisi 600kilsan matka!!
Ilmeisesti edellisiin viesteihin vastanneilla ei ole lapsia. - ......
tarvittais kirjoitti:
Ensinnäkään ei ole mun muksu, toiseksi on vasta 4kk vanha...ei sen ikästä mihinkään opeteta! Minkäs sille voi, että olivat ostanu ruotsista tutteja ja nyt haluaa samanlaisia! Vastaavat suomalaiset ei kelpaa koska ruotsalaisissa tuttiosa on isompi.
Jos ette voi auttaa niin turha vastata! Kyllä niitä ite lähetäänki hakemaan jos on pakko, ajattelin vaan, että jos sielä olis niin hyväntahtoisia ihmisiä, että voisi auttaa! Säästyisi 600kilsan matka!!
Ilmeisesti edellisiin viesteihin vastanneilla ei ole lapsia.Kyllä tuon ikäinen vauva tottuu tuttiin kuin tuttiin, ajallaan. Tai jopa olemaan ilman tuttia. Ei pidä kaikesta tehdä näin suurta ongelmaa... mitenkähän teille käy myöhemmin kun lapsi haluaa jotain "mihin on tuttunut" ja jota ei jostain syystä ole enää/silloin saatavilla...??? ajatte vaikka 600km, että tarvittava löytyy...??? Ymmärrän moisen matkan ajamisen jonkin asian takia, jos kyse on sairaasta lapsesta ja hänen hoitovälineistään, joita ei saa oikeasti muualta. Mutta tämä, että 4kk ikäinen ei muka huoli muuta tuttia, niin huhhuh...
Ja huom, minulla on lapsia! =) - mimmumammu
...... kirjoitti:
Kyllä tuon ikäinen vauva tottuu tuttiin kuin tuttiin, ajallaan. Tai jopa olemaan ilman tuttia. Ei pidä kaikesta tehdä näin suurta ongelmaa... mitenkähän teille käy myöhemmin kun lapsi haluaa jotain "mihin on tuttunut" ja jota ei jostain syystä ole enää/silloin saatavilla...??? ajatte vaikka 600km, että tarvittava löytyy...??? Ymmärrän moisen matkan ajamisen jonkin asian takia, jos kyse on sairaasta lapsesta ja hänen hoitovälineistään, joita ei saa oikeasti muualta. Mutta tämä, että 4kk ikäinen ei muka huoli muuta tuttia, niin huhhuh...
Ja huom, minulla on lapsia! =)tässä ketjussa nyt halutaan niitä tutteja joten älkäämme kysykö syitä tahi seurauksia.... siis vastatkaa vaan jos olette valmiita niitä tutteja lähettämään.
Minä menen haaparannalle ens viikolla joten voin toimittaa tutteja. Ilmoita miten toimitaan! - ...
...... kirjoitti:
Kyllä tuon ikäinen vauva tottuu tuttiin kuin tuttiin, ajallaan. Tai jopa olemaan ilman tuttia. Ei pidä kaikesta tehdä näin suurta ongelmaa... mitenkähän teille käy myöhemmin kun lapsi haluaa jotain "mihin on tuttunut" ja jota ei jostain syystä ole enää/silloin saatavilla...??? ajatte vaikka 600km, että tarvittava löytyy...??? Ymmärrän moisen matkan ajamisen jonkin asian takia, jos kyse on sairaasta lapsesta ja hänen hoitovälineistään, joita ei saa oikeasti muualta. Mutta tämä, että 4kk ikäinen ei muka huoli muuta tuttia, niin huhhuh...
Ja huom, minulla on lapsia! =)Kuten jo aikaisemmin sanoin, niin aina sitä voi kysyä! Kyllä varmasti oppiskin suomalaisiin tutteihin, mutta jos niitä ruotsalaisiaki on mahollisuus saada niin mkiks turhaa huudattaa vauvaa että opettaa toisiin tutteihin.
Ei luulis olevan sinun ongelma millainen lapsi tästä vauvasta kasvaa. Eikä todellakaan ole lapsi joka tulee saamaan kaiken haluamansa. Ei ole 3 vanhempaakaan lastakaan saanut.
- "haaparantalainen"
Voin lähettä sulle tutteja...
- äippäliini
minäkin haluan auttaa tutin hankinnassa !
- näin olen tehnyt
äippäliini kirjoitti:
minäkin haluan auttaa tutin hankinnassa !
Olen usein tilannut liikkeisä postitse,tosin kosmetiikkaa. Mielellään toimittavat. En ole tarvinnut välikäsiä. Soitto vaan ja asia on hoitunut.
- tutteja
Olisitko voinut lähettää tutit postiennakolla? Ja paljon ottaisit ostopalkkaa?
- haaparantalainen
tutteja kirjoitti:
Olisitko voinut lähettää tutit postiennakolla? Ja paljon ottaisit ostopalkkaa?
No mielummin ottaisin rahaa ennakkoon, mutta et varmaan halua tuntemattomalle maksaa etukäteen. Ja en tietenkään kauheasti kehtais ottaa maksu palkkaa, eihän se niin suuri vaiva oo.. Niin mitenkäs tässä tehdään?
- tuteista
haaparantalainen kirjoitti:
No mielummin ottaisin rahaa ennakkoon, mutta et varmaan halua tuntemattomalle maksaa etukäteen. Ja en tietenkään kauheasti kehtais ottaa maksu palkkaa, eihän se niin suuri vaiva oo.. Niin mitenkäs tässä tehdään?
Tosiaan kyse on mun kummipojasta ja sen vanhemmat ei oikeen luota tuntemattomiin, et haluaisivat mielummin postiennakolla ne saada jos vaan mahollista.
Voitko antaa sähköpostiosoitteesi niin voin sinne kirjottaa lisää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h493295- 342945
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv402491Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151589- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061297- 1801231
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070