...osaa. Itse olen ihastunut paikkaan ikihyviksi, vaikken käy siellä kovinkaan usein.
Mielestäni Suomen kauniimmat maisemat löytyvät Lapista (Enontekiöltä paljolti!), Karjalasta ja Saaristosta.
Muuten, tietääkö kukaan paljon asukkaita on Kilpisjärvellä?
Käsivarren Enontekiö on Suomen kauniinta...
12
2104
Vastaukset
- toinen kauppias
asukasta
- Utelias
Moniko niistä 114 asukista on vapaita naisia?
- Ei yhtään..
Utelias kirjoitti:
Moniko niistä 114 asukista on vapaita naisia?
Ei siellä perillä vapaat naiset kauaan viihdy... Vai mitä sanot toinen kauppamies?
- Anonyymi
121
- TorniolainenGigolo
Käsivarsi karvaisia munia runkkaa. Eihän teillä reppanoilla ole edes kauniita naisia!
- Anonyymi
Hauska kuvakaappaus taas, totta akat kuin petolinnunperseitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauska kuvakaappaus taas, totta akat kuin petolinnunperseitä
Pakko tulla tänne kun tuolla sama häirikkö valvoo omia kirjoituksiaan kesä on tulossa joten
kiva mennä mökille tunturiin
- Anonyymi
kilpisjärvi kyllä heittämällä suomen hienoin paikka. paska vaan ettei tuolta asuntoja löydy. saisivat alkaa rakentaan tiiviisti kerrostaloja kylälle niin pääsis muutkin nauttiin tuntureista,,,
- Anonyymi
minä haluan kilpisjärvelle lisää asuntoja. kerrostaloja tiheästi niin saadaan lisää asun tpoja. minähalun asua siellä. minullla on oikeus SUOMEN kansalaisena asua kilpisjärvellä ja minä sen oikeuden käytän.
- Anonyymi
Enontekiö on arvokas
- Anonyymi
Minä valitan saamelaiskäräjä kiville näistä härskeistä viesteistä, HÄRSKIT ON VIESTIT PAKKO TEHDÄ RIKOSILMOITUS , TÄÄLLÄKIN HÄRSKIT VIESTIT. PAKKO TOIMIA . PILAAVAT ENONTEKIÖN MAINEEN. MAINE HAITTA. Tein ilmoituksen toisaalle ei ollut vaikutusta. Tiedetään Tiedetään
- Anonyymi
Parin viikhoa sithen olivat naahpuri kyläsä nähnet jänikshen jälhjet,mutta nyt on elähmän rauha palahnut käsivarthen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773731
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851668Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281422- 1591298
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut221092Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2021071Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921028- 351021
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk124969- 62785