...osaa. Itse olen ihastunut paikkaan ikihyviksi, vaikken käy siellä kovinkaan usein.
Mielestäni Suomen kauniimmat maisemat löytyvät Lapista (Enontekiöltä paljolti!), Karjalasta ja Saaristosta.
Muuten, tietääkö kukaan paljon asukkaita on Kilpisjärvellä?
Käsivarren Enontekiö on Suomen kauniinta...
12
2141
Vastaukset
- toinen kauppias
asukasta
- Utelias
Moniko niistä 114 asukista on vapaita naisia?
- Ei yhtään..
Utelias kirjoitti:
Moniko niistä 114 asukista on vapaita naisia?
Ei siellä perillä vapaat naiset kauaan viihdy... Vai mitä sanot toinen kauppamies?
- Anonyymi
121
- TorniolainenGigolo
Käsivarsi karvaisia munia runkkaa. Eihän teillä reppanoilla ole edes kauniita naisia!
- Anonyymi
Hauska kuvakaappaus taas, totta akat kuin petolinnunperseitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauska kuvakaappaus taas, totta akat kuin petolinnunperseitä
Pakko tulla tänne kun tuolla sama häirikkö valvoo omia kirjoituksiaan kesä on tulossa joten
kiva mennä mökille tunturiin
- Anonyymi
kilpisjärvi kyllä heittämällä suomen hienoin paikka. paska vaan ettei tuolta asuntoja löydy. saisivat alkaa rakentaan tiiviisti kerrostaloja kylälle niin pääsis muutkin nauttiin tuntureista,,,
- Anonyymi
minä haluan kilpisjärvelle lisää asuntoja. kerrostaloja tiheästi niin saadaan lisää asun tpoja. minähalun asua siellä. minullla on oikeus SUOMEN kansalaisena asua kilpisjärvellä ja minä sen oikeuden käytän.
- Anonyymi
Enontekiö on arvokas
- Anonyymi
Minä valitan saamelaiskäräjä kiville näistä härskeistä viesteistä, HÄRSKIT ON VIESTIT PAKKO TEHDÄ RIKOSILMOITUS , TÄÄLLÄKIN HÄRSKIT VIESTIT. PAKKO TOIMIA . PILAAVAT ENONTEKIÖN MAINEEN. MAINE HAITTA. Tein ilmoituksen toisaalle ei ollut vaikutusta. Tiedetään Tiedetään
- Anonyymi
Parin viikhoa sithen olivat naahpuri kyläsä nähnet jänikshen jälhjet,mutta nyt on elähmän rauha palahnut käsivarthen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585544KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1953567Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182388Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222365Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91178- 1021048
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT621027Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181012- 83988
Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79965