ei tässä auta muu kuin

Jäbä21

odottaa 20v kun on 40v ja sitten pokata joku 20v nainen. Naisethan on hulluna vanhempiin miehiin.

7

774

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuori sinkku

En tiiä, mut fiksun päätöksen oot tehny. Siis wau! Sattuuko päähän jos tuli ajateltua liikaa?

Tosissaan, ainakaan itse en ikinä milloinkaan 40v.n kans. Siis kyllä nuoremmat on parempia. Ei saa olla masentunu :) Kesäki tulos.

• Jäbä21

Ei pääse edes lätkämatseiihn kun on paska kesä!

• m20

ottaa päähän kun jotkut netin 20v typyt pitää tosissaan ikähaarukkaa 22-28. Niinkuin kiittimoi, sitten kun se 20v jannu haluaa jonkun niin se alkaa varmaan kattelemaan 12-18-vuotiaita sillä silmällä... 18 on vielä ok, mutta sitä pienemmät on vähintäänkin eri maailmoissa vaikka sakkoraja ylittyisi.

• 18v naisissa???
        m20 kirjoitti:

ottaa päähän kun jotkut netin 20v typyt pitää tosissaan ikähaarukkaa 22-28. Niinkuin kiittimoi, sitten kun se 20v jannu haluaa jonkun niin se alkaa varmaan kattelemaan 12-18-vuotiaita sillä silmällä... 18 on vielä ok, mutta sitä pienemmät on vähintäänkin eri maailmoissa vaikka sakkoraja ylittyisi.

Noista teidän (Jäbä21 ja m20) viesteistä sai sellasen kuvan et ainoastaan 20 nainen on ainoa joka kelpaa...
        Ja älkää ettikö naisia netistä, kun meitä on täällä ihan livenäki oottamassa...

• m20
        18v naisissa??? kirjoitti:

Noista teidän (Jäbä21 ja m20) viesteistä sai sellasen kuvan et ainoastaan 20 nainen on ainoa joka kelpaa...
        Ja älkää ettikö naisia netistä, kun meitä on täällä ihan livenäki oottamassa...

1) mainitsin, että 18 on ok
        2) 17 ja pienemmät on siis vähän erilaisessa maailmassa. Jos on itse opiskellut jo pari vuotta ja toisella on lukio/vastaava kesken, niin on ensinnäkin vaikea törmätä ja toisaalta ajatukset pyörivät ehkä liian erilaisissa asioissa.

3)Missä odotatte? Baarissa? Sellaisessakin on tullut joskus käytyä, mutta en usko tulevan tyttöystäväni olevan siellä, mielummin vaikka netissä.

• se aika

menee nopeasti..Sillävälin voit keskittyä johonkin muuhun vaikka lukea kaikki maailman nettisivut läpi.

• kesä jees

nii kyl se siitä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4802
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3493
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2420
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1349
    7. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1212
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1202
    9. 165
      1079
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    Aihe