Tiukat farkut

jalkaan naiset!

Toi hamefriikkiäijä on taas herännyt ja vonkaa hameita. Tiedätteks miksi? Se toivoo että sopiva tuulenvire lennättäis teidän hameet korviinne ja se pääsis katselemaan teidän parhaas tapaukses paljaita pipareitanne!

Eli laittakaahan naiset oikein tiukat farkut niin jopa hyytyy kesämiehen hymy!

16

12107

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jalkaan

      ja heti naiset

      • NAISTEN URHEILUVAATTEEN KÄY...

        käyttäkää, naiset enempi niitä urheiluvatteita,että me miehet saisimme kulkea enempi pippeli tanassa ja aja tella teitä ja kotona runkkailla teidän takianne ja AJATELLA RUNKKAAVAN TEIDÄN HIKISIIN URHEILUVAATTEISIIN TEIDÄN NÄHDEN TERVEISIN. SELAINEN MIES JOKA KÄYTTÄÄ MIELELLÄÄN NAISTEN URHEILUVAATTEITA JA VÄLILLÄ RUKKAILEE NIIHIN JOS NAINEN ON KÄYTTÄNYT NIITÄ OIKEIN HIKISIKSI JA KÄYTTÄNYT NIITÄ ILMAN PIKKUHOUSUJA LENKILLÄ!


    • vaakatytsy

      Laitan piruuttani hameen!

    • ...Mut menköön. Olen aina ollut sitä mieltä, et miehiltä pitäis löytyy niin paljon munaa et pitäisivät hameita, Naisilla vähän karvapehkoo näkyy jos hameen helmat liehuis, mut miettikkää nyt >>isomun... miestä minihameessa

    • samalla siveellinen näky

      Mun mielipide on että nätti nainen tiukoissa farkuissa on kaunis, seksikäs ja samalla kuitenkin siveellinen näky. En välttämättä jäis tuijottaan jos jonkun pipari näkyis kun tuuli heittäis hameen helman naisen korviin. Sen sijaan tiukoissa farkuissa kulkevat naiset saa kyllä katseita multa. Samalla seksikästä mutta siveellistä.

    • miehellä

      Itse tykkään kovasti tiukoissa farkuissa kulkevista naisista mutta mites naiset?
      Kerääkö tiukoissa farkuissa kulkeva mies katseet?

      Joskus tulee kiusattua naisia vetämällä ne tiukimmat farkut jalkaan ja jättämällä vielä alushousut pois jolloin kulli selvästi erottuu kun se roikkuu toisessa pultussa. Siinä saa kyllä taistella koko ajan täyttä seisokkia vastaan kun on eroottiset fiilikset ja ne housut hinkkaa kivasti. Eipä sekään saisi minua häkeltymään (paitsi jos sen jälkeen tulee vain karvaisia miehiä vastaan).

      Mutta kyllä on kivaa aina kun näkee naisen hymyn kun se on huomannut mitä puntissa roikkuu :)
      Ja toivottavasti tiukka peppu myös kerää katseita.

      • Jere 33

        Tiukkoja farkkuja on mukava kayttaa, kun reisilihakset ja kunnon pullotus tulee kunnolla esille. Ja saahan niilla katseita!


    • kesätyttö.

      Siitä ei pääse mihinkään! Eikä oo multa pois jos joku runk*** näkeekin mun pikkuhousut!

      • XL 05!

        Arvostan tavattomasti naisellista pukeutumista,joten kesän koittaessa toivoisi katukuvassa todellakin enemmän hulmuavia helmoja.Farkut,kuinka kehtaatte ylistää niin arkipäiväistä,tympeää asustetta.Siis Sinä itseäsi arvostava nainen nyt kesämekko ylle ja shoppailemaan,ja mikäli ne pikkuhousut joskus vilahtaisikin tuskin kukaan järkyttyy.5-Kymppisenä olen nähnyt naisten pikkareita,malliltaan väriltään useampaa sorttia eikä ne saa minua enää tolaltaan.


      • always in

        Tiukat farkut on ylipääsemättömän hyvät naisilla. Me rakastetaan kivannäköisiä tiukoissa farkuissa kulkevia naisia. Kun sais yhden sellasen omaksikin. NAM! :)

        Hame on lällykamaa tiukkoihin farkkuihin verrattuna.


      • why
        always in kirjoitti:

        Tiukat farkut on ylipääsemättömän hyvät naisilla. Me rakastetaan kivannäköisiä tiukoissa farkuissa kulkevia naisia. Kun sais yhden sellasen omaksikin. NAM! :)

        Hame on lällykamaa tiukkoihin farkkuihin verrattuna.

        Pistän jalkaan mielummin ihan sopivat.


      • näin se on
        why kirjoitti:

        Pistän jalkaan mielummin ihan sopivat.

        Tiukat nyt vaan näyttää paremmalta. Jopa pyöreähkökin tyttö voi pitää tiukkoja farkkuja ja silti näyttää hyvältä. Naisille ei oikein löysät farkut näytä hyvältä, tulee ihan mieleen että onks tuossa mies kun noin farkut persiistä lököttää.


      • lupelainen
        näin se on kirjoitti:

        Tiukat nyt vaan näyttää paremmalta. Jopa pyöreähkökin tyttö voi pitää tiukkoja farkkuja ja silti näyttää hyvältä. Naisille ei oikein löysät farkut näytä hyvältä, tulee ihan mieleen että onks tuossa mies kun noin farkut persiistä lököttää.

        itse olen nainen ja inhoan löysiä farkkuja ja hameita.
        pidän aina kireitä farkkuja (tosin ne eivät istu kovin hyvin, koska ovat kaikki vyötäröltä liian isoja), löysissä farkuissa olo on niin epänaisellinen kuin vain voi olla. eri asia kotona, mutta yleisillä paikoilla aina kireät farkut. ei tietenkään niin kireät että päällä soivat..
        en tiedä kerääkö se katseita vai ei, mutta aivan sama. tärkeintä on että itse viihdyn vaatteissani.


      • URHEILUVAATTEET
        lupelainen kirjoitti:

        itse olen nainen ja inhoan löysiä farkkuja ja hameita.
        pidän aina kireitä farkkuja (tosin ne eivät istu kovin hyvin, koska ovat kaikki vyötäröltä liian isoja), löysissä farkuissa olo on niin epänaisellinen kuin vain voi olla. eri asia kotona, mutta yleisillä paikoilla aina kireät farkut. ei tietenkään niin kireät että päällä soivat..
        en tiedä kerääkö se katseita vai ei, mutta aivan sama. tärkeintä on että itse viihdyn vaatteissani.

        HALUASIN,SINUN KIREÄT KAIKKI FARKKUSI OSTAA SAISIN NE OMAAN KOKOELMAANI LISÄKKI KOSKA OLEN FARKKUJA JA URHEILUVATTEITA JA VARSINKIN KÄYTETTYJEN !
        RAKASTAVA MIES


    • Asiantuntija

      Hitsin vitsi, mut eiks kimmat tykkää käyttää kireitä farkkuja kun ne haluu näyttää kurvikkaammilta..?? Kimmat haluu tehdä vaikutuksen kundeihin, ja sit ne kireet farkut tuntuu joistakin kimmoista hyvälle, kun ne hieroo klitorista..??

    • Anonyymi

      Vanhemmat naiset joilla on jo perse tippunut ja luut törröttää! Älkää käyttäkö farkkuja,se on niin ruman näköistä. Hame päälle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe