Ongelmia

Tompsut

Hei kaikki korisharrastajat. Mulla on hiukan ongelmia, kun en ole varma olisinko sopiva korispelaajaksi.

No ensinnäkin ulkoiset puitteet on hyvin kunnossa, pitkänhuiskea yli 190cm pitkä trimmattu kroppani kyllä pelittää pelissä hyvin, ja ulkonäössäkään ei ole mitään vikaa...päinvastoin naisilta ainakin saa kuulla pikkukohteliaisuuksia harva se päivä :DDD
Ja mitä tulee muuten elämään, niin alkoholi ei ole ongelma ennenkuin kaksitoista viinipulloa on korkattu (HEH).Koti ja työasiat on muuten kunnossa, ja joskus otan hiukan aikaa myös itselleni ja perheelle.
Olen huumorintajuinen ja hauska seuramies, ja pelipuku ja kengät löytyy vanhastaan kaapista.

Kysyisinkin siis sitä ainoaa seikkaa joka hiukan huolestuttaa ; tarvitaanko pelissä älyä? Kävin testauttamassa ÄÖ:n ja se oli 37,6. Hyvinkö sillä pärjäisi?

7

439

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Val-men-taj-a

HY-VIN RII-TÄÄ, MULA 27,4
      JA K-ARVO JOU-KU-ESA 35,8

• Tompsut

Jopa helpotti :)Mä jo ajattelinkin, että olis se vaan kauheeta jos en peliin pääsis...

Mä voin hiukan kertoo mun pelitaktiikasta, niin että tiedätte mitä on tulossa :)

Eka mä juoksen kauheella voimalla vastustajan korin alle ja sitten mä teen korin. Ja tää oli mun taktiikka.
        Tota noi heitot on vielä pikku ongelma; jos 20 menee koriin 22 niin onko se hyvin ?

• Val-me-taja
        Tompsut kirjoitti:

Jopa helpotti :)Mä jo ajattelinkin, että olis se vaan kauheeta jos en peliin pääsis...

Mä voin hiukan kertoo mun pelitaktiikasta, niin että tiedätte mitä on tulossa :)

Eka mä juoksen kauheella voimalla vastustajan korin alle ja sitten mä teen korin. Ja tää oli mun taktiikka.
        Tota noi heitot on vielä pikku ongelma; jos 20 menee koriin 22 niin onko se hyvin ?

EI ME-TÄN JOUKU-ESA KUKA OSAA LAS-KE-A NII ETÄ JOS OSAA-T LAS-KEA NII SE O H-VÄ

• jiggy

Kysymyksesi oli perin hauska, tarvitaanko pelissä älyä.. Tottakai, jos kuvoita mennään ne pitää muistaa.. Ja toki pitää löytyä sitä pelisilmää.. Voihan sitä aina kokeilla ja katsoa tuuleeko huipulla ?. : )

• Tompsut

vakuutettua, heh :)
        Niinhän mä aattelinkin, että se on pelkkää legendaa, että korispelaajat muka olis tyhmiä tai yksinkertasia. No tulihan sekin selväksi :)) Kiitti, pelissä nähdään :)

• Tompsut

No voih, vielä alkoi arveluttamaan sellainen seikka, että jos minusta nyt sitten tulee se uusi huippupelaaja tänne Suomeen (luulisin niin todella käyvän, kaikki merkit viittaavat siihen) niin miten olisi viisainta sijoittaa kaikki koriksessa ansaitsemani rahat? Ja alkaako se tili juosta heti ensimmäisen ottelun jälkeen? Entäs jos seuroille tulee hirveä tappelu minusta heti kun kuulevat että aloitan jälleen pikku tauon jälkeen aktiiviurani? Ja mitenkäs sitten jos joutuisin ulkomaille sinne hiukan hienoimpiin seuroihin valtameren taakse, joutuisinko myymään asuntoni ja autoni täällä? Ja joutuisiko perheeni muuttamaan paikasta paikkaan sitä mukaa kun minua vietäisiin seurasta seuraan miljoonien ja taas miljoonien taalojen voimalla? Entäpä sitten, miten minulle oikein kävisi?

• Val-man-taj-a

SEU-RALA KY-LÄ RAHA-PUTE, LÄHET-Ä SE-KI KU NA TU-LE POI-ES AME-R1CA LI-KAS-TA. ME-HU-T MAK-SA PAL-JO AI-NA O-TE-LUN JA PO-JI-LA KO-VA JA-NOT JA SI-TE PA-LLO-JA PI-TÄ AI-NA OS-TA U-SIA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1406
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      131
      1022
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      43
      972
    4. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      727
    5. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      713
    6. 32
      675
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      23
      661
    8. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      23
      600
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43
      553
    10. Lautturin poliisipiiritys

Mitä Lautturilla yöllä tapahtui
      Huittinen
      11