Kokemukset itseruskettavista voiteista?

Valkonaama

Kaipaisin kesäksi nättiä rusketusta, mutta en haluaisi käristää itseäni auringossa (ja sairastua ihosyöpään 20 vuoden kuluttua). Joten ainoa keino taitaa olla itseruskettavissa aineissa. En toistaiseksi ole uskaltautunut kokeilemaan, siispä haluaisin tietää mitä merkkejä kannattaisi suosia/mitä kannattaisi ehdottomasti välttää? Pitäisikö käyttää voidetta, geeliä vai suihketta? Voinko luottaa edullisiin tuotteisiin vai täytyykö laadusta maksaa? Onko mitään kauhukokemuksia itseruskettavan käytöstä (laikukas iho, epämiellyttävä haju, kellertävä väri...)? Kertokaa ihmeessä hyvät ja huonot kokemukset, olisin todella kiitollinen neuvoistanne.

14

8846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heba

      Olen kokeillut itseruskettavia vuodesta 2001 ja vieläkään en ole sitä must tuotetta löytänyt.

      Esimerkiksi L'oreal:n itseruskettavat ovat aina olleet liian oranssisia. Ostin Clarins:lta päivävoiteen, joka ruskettaa kevyesti..maksoin 40 euroa ja sekin teki oranssiksi. Nyt käytän tuotetta kosteusvoiteen kanssa, koska muuten olen kävelevä porkkana.

      Doven Summer Glow on ihan jees, mutta sitäkin sekoitin vartalovoiteen kanssa keskenään, koska teki vähän oranssiseksi, mutta paras tähän astisista vartalolle tarkoitetuista tuotteista. Ja halpa.

      Mutta jos olet luonnostaan tummempi iholtas ei oranssia lopputulosta tule niin helposti kuin tälläiselle vaalealle ja hieman pisamia omaavalle tyypille.

      Dove summer glow on ainakin sellainen tuote, jolla uskaltaa testata ihan rauhassa. Kasvoille sitä ei ole tarkoitettu, mutta jos ostat kasvoille tuotteen, sekoita joukkoon kasvovoidetta ettei tule yllätystä seuraavana aamuna! Parempi aloittaa varovaisesti ellet ole poissa ihmisten ilmoilta eikä tarvitse lähteä porkkanana kävelemään....

      Nim. kokemusta on ;)

    • löytyy

      jos löydät asuinpakkasi konsultin, jolta voisit tilata Avonin itsestään ruskettavat tuotteet. Toimii tosi hyvin! Molemmat on valikoimissa sekä suihke että voide, minä käytän voidetta, en uskalla vaihtaa tyyliä. Avonilla on myös kasvoille oma tuubi ja sitä olen laittanut. Aikaisemmin en uskaltanut laittaa kasvoille mitään kun tuntuivat liian paksuilta kasvojen alueelle(pelkään näppyjä joka tilanteessa)

      Vartaloemulsion hinta 7,90/100ml ja suihke 7,90/100ml ja kasvojen voide 6,90/100 ml. Itse laitin kyselyn netin kautta ja sain tietää lähimmän henkilön, jolta nyt olen tilaillut 4 kuukautta näitä voiteita.

      Ja huomhuom: Avonin voiteet eivät suttaa vaaleita alusvaatteita ja lakanatkin pysyvät paremman näköisinä. Kuivuu myös nopeesti, eikä tarvii seistä tönkkönä odottaen et kuivuu ennen ku voi pukea.

      • käytän

        Avonin uutta Satin Glow hohtoa! Se kosteuttaa ja antaa iholle ihan kevyen rusketuksen ja TUOKSUU ihanalle!!! Se on se yksi pointti, että voide tuoksuu. Maksoin 6,90. Mutta kädet täytyy muistaa pestä tästäkin voiteesta.

        Olen niin vaalea, etten ole vielä uskaltanut kokeilla varsinaisia itsestään ruskettavia.
        Luin Kauneus&Terveys lehdestä kun siellä verrattiin erilaisia rusketusmeikkejä ja yksi oli Avonilta selluliitin poistoon samalla kun antoi väriä iholle. Sitäkin kehuttiin mutta en ainakaan vielä tarvii selluliitin poistoon.


    • purkista

      kokeilleppas Garnierin itseruskettavaa,minä olen myös testannut kymmeniä tuotteita,halpoja ja kalliimpia.Sekoitan Garnieria hieman vartalorasvaan niin tuloksesta tulee tasainen.Varmasti joku parempikin merkki on,mutta minun kohdalle ei ole vielä osunut.Paras tulos tietenkin tulisi jos käy kosmetologilla siinä suihkutuksessa, mutta ne varmaan maksaa aika paljon..

    • kertoo

      Aloita siitä että kuorit ihosi ensin ja käytät kosteusvoidetta ihollasi säännöllisesti. Ihoon jää sileä, kosteutunut pinta. Esim. alkuviikosta aloitat kun tiedät, että loppuviikolla laitat rusketusainetta. Avonin tuotteilla minäkin olen parhaat tulokseni saanut, ja varmasti kaikki muutmerkit läpi käynyt. Minulla on tasainen "rusketus" koko vuoden, olen niin vaalea että saadakseni edes pienen terveellisen värin, on rusketettava koko ajan. Ja joku kirjoitti ettei Avonin rusketusaineet värjää, niin se on totta, myönnettäköön.

      • näitä

        Kokeile Piz Buin itseruskettavaa.Niitä on vaalealle ja tummalle iholle omansa.Toinen melkein yhtä hyvä on Dermosil.Ja vielä kokeilemisen arvoinen on Lumenen itseruskettava vaahto.Ensimmäisellä kerralla ei ihmeitä tapahdu,mutta kun laittaa seuraavana päivänä lisää,niin väri syvenee,eli vaatii vähän kärsivällisyyttä.Mutta yhdelläkään näistä en ole saanut aikaan rajoja.


      • käytätte
        näitä kirjoitti:

        Kokeile Piz Buin itseruskettavaa.Niitä on vaalealle ja tummalle iholle omansa.Toinen melkein yhtä hyvä on Dermosil.Ja vielä kokeilemisen arvoinen on Lumenen itseruskettava vaahto.Ensimmäisellä kerralla ei ihmeitä tapahdu,mutta kun laittaa seuraavana päivänä lisää,niin väri syvenee,eli vaatii vähän kärsivällisyyttä.Mutta yhdelläkään näistä en ole saanut aikaan rajoja.

        päivittäin tai useammin kuin kolme kertaa viikossa itseruskettavaa,niin kuoritteko joka kerta ihon ennen voiteen levittämistä? Vaikka olen käyttänyt pitkää itseruskettavia voiteita,en silti ole kuin kerran viikossa kuorinut ihon vaikka laittaisinkin voidetta useammin kuin kerran viikossa. Miten siis itse menettelette? Sori,että tämä kysymys nyt tuli toisen palstalle.


    • Bronze

      olen kokeillut monia monia itseruskettavia, ja parhaaksi olen todennut piz buinin itseruskettavan vaahdon.
      tää vaahto on koostumukseltaan ihana, kuivuu heti ja levittyy kivasti. ja mulla väri kehittyi tavallaan pikkuhiljaa, oranssiudesta vaikea sanoa, kun itsellä iho hiukan tummempaa sävyä.
      kannattaa kokeilla. ja kaiken lisäksi rusketuksen kestoksi lupaillaan jopa 10 päivää, tämän tiedon paikkansapitävyyteen en osaa vielä mitään sanoa.:)
      Nivean itseruskettavaa en suosittele aivan vaaleaihoiselle koska se tekee vaaleamman kellertäväksi.tummemmalle taas erittäinkin jees.

      • vaalea

        ja siksi tuo piz buin ei sovi ainakaan mulle, tulen tosi oudon väriseksi. Kaukana ajatus "ruskettunut".

        Eli jos oot vaalee, älä kokeile.


    • ja kysele
    • mä vaan

      ostin lorealin uutta nutribronze -kosteusvoidetta jossa purkin mukaan on hieman itseruskettavaa ainetta. laitoin sitä eilen aamulla ensimmäisen kerran kuorittuani ihon kauttaaltaan ja tänä aamuna näkyi selvät rajat rintaliivien kohdalla! se siis todella toimii nopeasti vaikka purkissa luki että muuttuu vähitellen, ja sopii päivittäiseen käyttöön. sitä en sitten tiedä että lähteekö suihkussa pois, täytyy sekin tänään testata...

    • !!!

      älä kokeile ainakaan garnierin suihkutettavaa itseruskettavaa, mulle jäi ihan kauheat rajat (en kehdannut liikkua missään yli viikkoon) ja varpaat olivat aivan liian tummat!

    • Cardius

      Minä käytän ympäri vuoden itseruskettavia,Garnieria ja Lorealin sublimia,niillä tulee parhain väri esimLumenen on lähes väritön tulos,lisäksi otan rusketus pillereitä,Sokos myy Multicarosiin nimisiä,Olen käyttänyt vuosia enkä polta itseäni.

    • Anonyymi

      Rusketustahan voi hankkia vaikka itseruskettavilla pillereillä

      http://hyvinvointishop.com/

      Mytan

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe