Onko gooteilla gootti nimiä? Millaisia on goottinimet jos niitä on?
*Nimet*
15
4088
Vastaukset
- trentonoir
joo-o, sellaisia kuin teemu, suvi, iina, ville, ja tottakai morpheus
- Näkymätön Ninni
Onko toi "voi luoja" kanssa joku nimi????
Ootko kuullut koskaan että jos ei jostain asiasta tiedä ni siitä voi kysyä? Sä kun istut koulussa tunnilla (käsittääksein vastauksestasi päätellen olet yläaste ikäisiä) ja kysyt opettajaltasi jotain mitä et tiedä ni vastaako se sulle tylsistyneellä äänellä : "voi luoja...."
Ois kauheen kiva kun sais ihan selkeitä vastauksia selkeisiin kysymyksiin. Ettei tartte niinko ruveta tekeen tällä iällä omia johtopäätöksiä ko. asiasta.
Tällähetkellä mä toivon että nää vastaukset joita tänne mun kahteen kyssäriin on vastattu ni on VAIN kesken kasvuisten kakaroiden vastauksia. Sillä jos ne on gootti-ihmisten vastauksia ni mun johtopäätökset noista vastauksista on mitä on..... - trentonoir
Näkymätön Ninni kirjoitti:
Onko toi "voi luoja" kanssa joku nimi????
Ootko kuullut koskaan että jos ei jostain asiasta tiedä ni siitä voi kysyä? Sä kun istut koulussa tunnilla (käsittääksein vastauksestasi päätellen olet yläaste ikäisiä) ja kysyt opettajaltasi jotain mitä et tiedä ni vastaako se sulle tylsistyneellä äänellä : "voi luoja...."
Ois kauheen kiva kun sais ihan selkeitä vastauksia selkeisiin kysymyksiin. Ettei tartte niinko ruveta tekeen tällä iällä omia johtopäätöksiä ko. asiasta.
Tällähetkellä mä toivon että nää vastaukset joita tänne mun kahteen kyssäriin on vastattu ni on VAIN kesken kasvuisten kakaroiden vastauksia. Sillä jos ne on gootti-ihmisten vastauksia ni mun johtopäätökset noista vastauksista on mitä on.....mitä sinä oletat että tuollaiseen kysymykseen vastataan? ei kaikki voi olla jotain tristaneja. jos ei kerran osaa ottaa asiaa huumorilla, niin sitten ei osaa. tämä sinun reaktiosi on se mikä suurimpia ongelmia ihmisillä. kaikkeen pitää ensirektiona suuttua ja sen jälkeen vasta tulee mietittyä mitä tulikaan taas tehtyä. sellainenkin asia on olemassa kuin ironia. sen selvittämiseen voit hyödyntää sanakirjaa. tämän jälkeen voitkin sitten kommentoida niillä "vittu mikä sä kuvittelet olevasi?" -reaktiolillasi. kenenköhän mahdollinen ikä se siinä kirjoitustavassa tulee paremmin esiin. kaikkea hyvää kuitenkin
- Näkymätön Ninni
trentonoir kirjoitti:
mitä sinä oletat että tuollaiseen kysymykseen vastataan? ei kaikki voi olla jotain tristaneja. jos ei kerran osaa ottaa asiaa huumorilla, niin sitten ei osaa. tämä sinun reaktiosi on se mikä suurimpia ongelmia ihmisillä. kaikkeen pitää ensirektiona suuttua ja sen jälkeen vasta tulee mietittyä mitä tulikaan taas tehtyä. sellainenkin asia on olemassa kuin ironia. sen selvittämiseen voit hyödyntää sanakirjaa. tämän jälkeen voitkin sitten kommentoida niillä "vittu mikä sä kuvittelet olevasi?" -reaktiolillasi. kenenköhän mahdollinen ikä se siinä kirjoitustavassa tulee paremmin esiin. kaikkea hyvää kuitenkin
Harmillista että sitten yks ihminen voi esittää i*i*o*t*a ja näin ollen leimata kaikki vähemmän fiksuiksi ympärillään.
- heh
Näkymätön Ninni kirjoitti:
Harmillista että sitten yks ihminen voi esittää i*i*o*t*a ja näin ollen leimata kaikki vähemmän fiksuiksi ympärillään.
I*i*o*t*a... :D heh...
- Ninin
tämä meni jo pikkusen yli! mieti uudelleen
- soppalusikka
Ihankuin gooteilla olisi jotenkin erikoisemmat nimet kuin muillakaan. Ihan Pekkoja ja Maijoja ne on. Ellet sitten tarkoita nettinikkejä, ne ovat asia erikseen.
- Lover of the black lipstick
terkkui!
- antigootti
gootit on rumia ja noloja ja haisee tosi pahalle hyi saatana
Tiedätkö edes mikä on gootti
GOOTTI = SAATANANPALVOJA- Hajutongootti
MITÄ VITTUU enkeli,gootit on gauniita kauniita siis
- Gootit on kauniita
Ole sinä paskahousu siin hiljaa, gootit ei oo saatanan palvojia vitun tyhmä :D
- hmmmamfsmsfasfsd
Mielenkiintoinen aihe. Itse voisin käyttää lempinimeäni vaikkapa, minkä olen hankkinut nettiroolipeliympyröistä. Minulla ei siis ole mtn erityistä g-nimeä paitsi erikoinen etunimeni, millä minua kutsutaan.
Joten.. Tuskinpa ihmiset erikseen keksivät jonkun goottinimen. Tylsää, mutta totta. Mielelläänhän sitä tutustuis vähän mystisemmän nimisiin tyyppeihin kuin kolmeen villeen ja yhteen merviin. - peccculi
Pecca
G-jucci - Anonyymi
Mikä olis kissalle hyvä nimi. Ko mustat huulet ja täys anarkisti
- Anonyymi
Annat sille nimeks tietenkin Gootti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.414642- 532224
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2551650Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2651644Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151639Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ911158Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481133Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331107- 671083
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2681082