Käytkö vieraissa?

Kunhan utelen

Tehdäänpäs taas pieni kysely. Eli jos käyt vieraissa niin miksi? Naiset ja miehet vastaamaan jotka petätte kumppanianne. Ja sovitaan sitten että kukaan ei ala täällä moralisoimaan toisten toimintaa. Haetaan vaan niitä syitä miksi on tarve käydä vieraissa tai pitää rakastajaa/rakastajatarta. Ja sukupuoli ja ikä mukaan.

13

3620

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vieraissa

      mutta minulla käy toisesta kaupungista mies,joka on naimisissa.Kysyin kerran miksi hän pettää vaimoaan ja hän ei edes tiedä.Tiedän,että olen itsekin todella älykääpiö kun otan kyseisen miehen vastaan...tiedän etten voi häntä saada...enkä toisaalta haluakaan.Voi tätä elämän vaikeutta.

    • käynyt

      vielä ainakaan, koskaan. Nainen ja 30v.

    • ihan vapaasti

      En ole käynyt.
      yli 20v. aviossa, mies 47.

    • porcilo

      Käyn aina silloin tällöin ,syynä se että olen ajatellut löytää sitä oikeaa, häntä hakiessa täytyy makustella.M 45.

    • m34 c".

      Käyn vieraissa aina silloin tällöin. Viimeksi vappuna. Yleensä kerran pari vuodessa. Ei kait siinä mitään erityistä syytä ole. Ehkä uteliaisuus/tilaisuus harrastaa seksiä vieraan ihmisen kanssa. Jälkeenpäin aina kaduttaa kun huomaa että vaimo on sittenkin paras kumppani.

      • menet vieraisiin

        jos joka kerta olet todennut että vaimo onkin se paras kumppani?!?!!?!??! Otat vain turhia riskejä tässä tautien täyttämässä maailmassa!


      • Anonyymi
        menet vieraisiin kirjoitti:

        jos joka kerta olet todennut että vaimo onkin se paras kumppani?!?!!?!??! Otat vain turhia riskejä tässä tautien täyttämässä maailmassa!

        Kävisin vierailemassa , mutta kun pili ei seiso vaan järki.

        Moilasena aprikoin mitä tehdä.

        Tämän jälkeen lähden yleensä naapuriin kahville, ilman kermaa!


    • nelikymppinen nainen

      Edellisessä suhteessa minulla oli yksi syrjähyppy, en tuntenut rakastavani enkä saavani vastarakkautta siten kun halusin. Kaipasin hellyyttä ja huolenpitoa, ja löysinkin sitä muualta. En jäänyt pettämisestä kiinni, mutta se sai minut tajuamaan että tunteeni eivät ole sellaiset että suhdetta olisi kannattanut jatkaa.

      Nykyisessä suhteessani en voisi kuvitella ikinä pettäväni.

    • nainen77

      en ole mennyt ikinä sänkyyn asti kenenkään kanssa.
      mutta olen suudellut, flirtannut rankasti..jutellut tuhmia puhelimessa ja laittanut tuhmia viestejä kännyllä..

      pettämistähän tuokin on.

      mulla on vaan sellanen heikkous.. mies jonka olen tabannut n. 10 vuotta sitten.. sóelmme kummatkin seurustelleet tahoillamme aina sen ajan kun olemme tunteneet, mutta jokin vetovoima meidän välillä on...

      oma mieheni on paljon työssä.. öitä/vkl jne.. on vartija. kun mies ollut työssä ja minä viihteellä.. joskus on tullut sitten säädettyyn ja aina tuon vanhan tutun kanssa. hänen tyttöystävänsä ei myöskään tiedä asiasta.

      mitään tunnontuskia tai huonoa omaa tuntoa minulla ei ole tapahtuneista, sillä se on ollut viatonta ja sänkyyn en ole mennyt...
      toisaalta jos mieheni tekisi näin.. olisin jo repinyt peliverkkarini.

      elämä on.

      • Father of two

        "mitään tunnontuskia tai huonoa omaa tuntoa minulla ei ole tapahtuneista, sillä se on ollut viatonta ja sänkyyn en ole mennyt...
        toisaalta jos mieheni tekisi näin.. olisin jo repinyt peliverkkarini."

        Miksi sinä miehesi viattomasta pelehtimisestä peliverkkarisi repisit? Eihän hän olisi ollut edes sängyssä..?

        Katsopa peiliin, löyisikö sieltä pääkopasta järkeä tai sydämestä empaattisuutta.


      • tikassi
        Father of two kirjoitti:

        "mitään tunnontuskia tai huonoa omaa tuntoa minulla ei ole tapahtuneista, sillä se on ollut viatonta ja sänkyyn en ole mennyt...
        toisaalta jos mieheni tekisi näin.. olisin jo repinyt peliverkkarini."

        Miksi sinä miehesi viattomasta pelehtimisestä peliverkkarisi repisit? Eihän hän olisi ollut edes sängyssä..?

        Katsopa peiliin, löyisikö sieltä pääkopasta järkeä tai sydämestä empaattisuutta.

        Mä esittäisin vastakysymyksen:

        onko se ihan hirveää, jos itse/kumppani menee humalassa tai vaikka selvinpäinkin yhden kerran sänkyyn jokun vieraan kanssa?

        Mä en ole koskaan kokenut, että se olisi jotenkin maailmanloppu ja kaikista kauhein asia.

        Mä olen pari kertaa piipahtanut tuiki tuntemattoman sängyssä, samoin kumppanini (aviossa ollaan oltu 18 v.). En pidä sitä mitenkään kauheana enkä koe huonommuutta enkä epävarmuutta. Känninen seksi ei koskaan ole yhtään minkään arvoista ja selvinpäinkin vieraissa käynti on minusta ihan pullamössöä.

        Kaikki, jotka sitä ovat kokeneet, tietävät tämän.
        Ja miksi sitä sitten menee vieraaseen sänkyyn? No, en osaa sanoa - siitä toisesta kerrastakin on jo niin kauan, että en enää muista.


      • afafaefaefhg
        tikassi kirjoitti:

        Mä esittäisin vastakysymyksen:

        onko se ihan hirveää, jos itse/kumppani menee humalassa tai vaikka selvinpäinkin yhden kerran sänkyyn jokun vieraan kanssa?

        Mä en ole koskaan kokenut, että se olisi jotenkin maailmanloppu ja kaikista kauhein asia.

        Mä olen pari kertaa piipahtanut tuiki tuntemattoman sängyssä, samoin kumppanini (aviossa ollaan oltu 18 v.). En pidä sitä mitenkään kauheana enkä koe huonommuutta enkä epävarmuutta. Känninen seksi ei koskaan ole yhtään minkään arvoista ja selvinpäinkin vieraissa käynti on minusta ihan pullamössöä.

        Kaikki, jotka sitä ovat kokeneet, tietävät tämän.
        Ja miksi sitä sitten menee vieraaseen sänkyyn? No, en osaa sanoa - siitä toisesta kerrastakin on jo niin kauan, että en enää muista.

        Minäkin olen käynyt vieraissa pariin kertaan, enkä ymmärrä miksi se on niin iso asia. Rakastan kuitenkin miestäni enkä halua ketään muuta elinkumppanikseni. Hänkin on pettänyt minua, mutta ei minua haittaa koska tiedän että se on ollut jotain humala sekoilua vain.


      • uskollinen mies
        afafaefaefhg kirjoitti:

        Minäkin olen käynyt vieraissa pariin kertaan, enkä ymmärrä miksi se on niin iso asia. Rakastan kuitenkin miestäni enkä halua ketään muuta elinkumppanikseni. Hänkin on pettänyt minua, mutta ei minua haittaa koska tiedän että se on ollut jotain humala sekoilua vain.

        "Minäkin olen käynyt vieraissa pariin kertaan, enkä ymmärrä miksi se on niin iso asia."

        Sen takia että se on suurin mahdollinen loukkaus kumppania kohtaan. Etkö sitten saa tyydytystä omalta kumppaniltasi ?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe