Laulu, josta haluaisin tietää, ei taida olla varsinaisesti virsi, mutta hengellinen laulu kuitenkin. Tietääkö kukaan, mikä on sellaisen laulun nimi, jossa lauletaan jotenkin näin...
öin ja päivin huudan sinua ja sinä kuulet minun ääneni.
En ole varma meneekö sanat ihan juuri noin, mutta kertosäkeistön sanoista on kysymys tuossa. Olisin kiitollinen, jos joku saisi tuosta jonkun idean, mikä laulu voisi olla kyseessä.
öin ja päivin huudan sinua
7
4845
Vastaukset
- SiemenPeruna
...Pekka Simojoen sävelmää "Olet valveilla"?
Sen kertosäe menee näin: "Herra öin ja päivin kiitän sinua, sillä tiedän, että olet valveilla."
Tämä laulu löytyy ainakin punalantisesta "Nuoren seurakunnan veisukirjasta".- Naomi
Kiitti! Tuo se on.
Kiva, että sait pääteltyä mikä laulu oli kyseessä, vaikka antamani tuntomerkit olivat aika hatarat.
- Kikka
Illan rauha hiipii maahan meluisaan,
väsyneet se hiljaa peittää teltallaan.
Taivas on kuin käsi suren Jumalan,
yllä kaiken melskeen yllä maailman.
Herra öin ja päivin kiitän sinua, sillä tiedän että olet valveilla.
Kuu ja taivaan kannen tähdet tuhannet,
huutavat jo kaukaa sinä uuvu et.
Silmiesi alla lepää jokainen,
sinä näet missä itkee ihminen.
Sinä Herra tunnet minun huoleni,
huomispäivään kuljet minun kanssani.
Suuri Jumalani, kaiken antaja,
sydämeni laulaa täynnä kiitosta.
Herra öin ja päivin kiitän sinua, sillä tiedän että olet valveilla.- gospeltyttö
Suuren Jumalan - ei tiemmä suren(suden)Jumalan, vai oletko Porilainen ?
- Tapiiri
gospeltyttö kirjoitti:
Suuren Jumalan - ei tiemmä suren(suden)Jumalan, vai oletko Porilainen ?
Mikä v***u meitä porilaisia oikein vaivaa! Mää tykkään kuunnel rarioo!
- nuoriso-ohjaaja
Hei vain! Etsiskelin kappaletta. Kyseinen kappale on nimeltään olet valveilla ja se löytyy usealle tutusta punaisesta laulukirjasta, jota monet seurakunnat käyttävät esimerkiksi rippileireillä :) Siunausta!
- moimoimoii
tarkoitat varmaaan laulua:(herra) öin ja päivin kiitän sinua (en oo varma onko siinä toi herra sana mut whatever).Se on nuoren seurakunnan virsikirjasta ja kertosäe menee näin: Herra öin ja päivin kiitän sinua sillä tiedän että olen valveilla....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992537
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761527Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718