Laulu, josta haluaisin tietää, ei taida olla varsinaisesti virsi, mutta hengellinen laulu kuitenkin. Tietääkö kukaan, mikä on sellaisen laulun nimi, jossa lauletaan jotenkin näin...
öin ja päivin huudan sinua ja sinä kuulet minun ääneni.
En ole varma meneekö sanat ihan juuri noin, mutta kertosäkeistön sanoista on kysymys tuossa. Olisin kiitollinen, jos joku saisi tuosta jonkun idean, mikä laulu voisi olla kyseessä.
öin ja päivin huudan sinua
7
4800
Vastaukset
- SiemenPeruna
...Pekka Simojoen sävelmää "Olet valveilla"?
Sen kertosäe menee näin: "Herra öin ja päivin kiitän sinua, sillä tiedän, että olet valveilla."
Tämä laulu löytyy ainakin punalantisesta "Nuoren seurakunnan veisukirjasta".- Naomi
Kiitti! Tuo se on.
Kiva, että sait pääteltyä mikä laulu oli kyseessä, vaikka antamani tuntomerkit olivat aika hatarat.
- Kikka
Illan rauha hiipii maahan meluisaan,
väsyneet se hiljaa peittää teltallaan.
Taivas on kuin käsi suren Jumalan,
yllä kaiken melskeen yllä maailman.
Herra öin ja päivin kiitän sinua, sillä tiedän että olet valveilla.
Kuu ja taivaan kannen tähdet tuhannet,
huutavat jo kaukaa sinä uuvu et.
Silmiesi alla lepää jokainen,
sinä näet missä itkee ihminen.
Sinä Herra tunnet minun huoleni,
huomispäivään kuljet minun kanssani.
Suuri Jumalani, kaiken antaja,
sydämeni laulaa täynnä kiitosta.
Herra öin ja päivin kiitän sinua, sillä tiedän että olet valveilla.- gospeltyttö
Suuren Jumalan - ei tiemmä suren(suden)Jumalan, vai oletko Porilainen ?
- Tapiiri
gospeltyttö kirjoitti:
Suuren Jumalan - ei tiemmä suren(suden)Jumalan, vai oletko Porilainen ?
Mikä v***u meitä porilaisia oikein vaivaa! Mää tykkään kuunnel rarioo!
- nuoriso-ohjaaja
Hei vain! Etsiskelin kappaletta. Kyseinen kappale on nimeltään olet valveilla ja se löytyy usealle tutusta punaisesta laulukirjasta, jota monet seurakunnat käyttävät esimerkiksi rippileireillä :) Siunausta!
- moimoimoii
tarkoitat varmaaan laulua:(herra) öin ja päivin kiitän sinua (en oo varma onko siinä toi herra sana mut whatever).Se on nuoren seurakunnan virsikirjasta ja kertosäe menee näin: Herra öin ja päivin kiitän sinua sillä tiedän että olen valveilla....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3187504Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662166- 1761830
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161372- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91241Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551161Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019