Millainen paikka on Tervola? Ollaan katseltu kesämökkipaikkaa tai valmista mökkiä ja Tervolassa näkyy olevan rantamaisemallakin melko edullisia...
Tervola?
20
3290
Vastaukset
- näkemystä
Tervola on sellainen pienehkö, rauhallinen kylä, jossa lähes kaikki tuntevat toisensa, ainakin näöltä. Itse olen syntyjäni sieltä ja suurimman osan elämästäni siellä asunutkin, mutta en enää muuttaisi pysyvästi takaisin :) Mutta tehän olitte mökkiä sieltä hankkimassa ja silloin Tervola on varmasti aivan ihana paikka, jonne on kiva tulla rauhoittumaan. Ja seutujakin siellä on niin paljon, syrjäkylät maalaismaisemineen on kuin jostain suomifilmistä, että kaunistahan siellä on! Positiivinen paikka, ystävälliset ihmiset, eikä oikeasti kellään ole niitä ämpäreitä =)
- poikapohjoisen
Ei hassumpi. neljään kaupunkiin siedettävä matka Kemi-Tornio-Haaparanta, sekä Rovaniemi hieman kauempana. kylältä löytyy kaikki tarvittavat palvelut (paitsi a-valinta) Vietän itse aikaa siellä lomilla kun meillä on siellä vaimon vanha kotitila. Mieli lepää, jopa lapset viihtyivät ennen "murkkua". Kannattaa katsoa myös lähiympäristöä. Mukavia pieniä järviä lähistöllä riittää. Kemijoki on pelkkä säännöstelyallas. Kaunis silti. Suosittelen.
- ...
Tervola on tosi kiva paikka, itse viihdyn siellä vallan mainiosti..kivoja maisemia ja mukavia ihmisiä. Tarpeeksi kaukana kaikesta, mutta silti sopivan lähellä :)
- rannalla :)
mkki on meilläkin tervolassa Kemijoen rannalla ! Rauhallista seutua, kannatan jos vain jostain mökin löydät niin tervetuloa mökkeilemään !
- tervolalainen
Itse olen pitänyt täällä majaa vuoden päivät, toiselta puolen maata muuttanut. Ihmiset on ihania, avoimia ja ystävällisiä. Huhumylly kiertää ja kaikki tuntevat toisensa. Kaunista on, ja puhdasta. Kaikki tarvittava alkoa lukuunottamatta löytyy, muutama kauppa, baari, kioski, huoltamo jne. Ulkoilumaastoja on mahdottoman paljon ja tilaa taatusti kaikille. Tervetuloa!
- lähikuntalainen
Sisäsiittoinen tuppukylä täynnä puskajusseja. Osta mökkitonttisi vaikka Roin mlk:n puolelta.
- jaskapajaska
Ja siirry samalla aikakoneella siihen aikaan kun Roin mlk oli vielä olemassa. Taulapää.
- minkä olen nähnyt
jaskapajaska kirjoitti:
Ja siirry samalla aikakoneella siihen aikaan kun Roin mlk oli vielä olemassa. Taulapää.
Kunta on täynnä sisäsiitettyjä itseriitoisia junttisukuja, jotka virkamiehikseen ovat valinneet heikosti koulutettuja perseennuolijoita, jotka eivät isommille paikkakunnille ole töihin päässeet.
- Anonyymi
Oli hyvä ja mukava paikka, yksi mies/rosvo/huijari muutti pirkanmaalta tänne. Varokaa sitä huijaria mikä täällä nyt pyörii. Uskokaa vaan, kohta alkaa tavaraa hukkuun, perättömiä lupauksia ja ihmisten huijaamista..
Ajaa sinisellä varastetulla pakulla missä vieraan firman tarrat... auton sisällä olevat tavarat varastettuja. - Anonyymi
Tervola on pettäjiä täynnä, puhutaan niin paljon paskaa et sitä ei edes huomata vähänkin kun olet pari kiloa lihonnut niin johan sitä katsotaan päästä varpaisiin.
- Anonyymi
Hyvä että huolehtivat lähimmäisen terveydestä, ei tarvitse liittyä painon vartijoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä että huolehtivat lähimmäisen terveydestä, ei tarvitse liittyä painon vartijoihin.
Kyllä ämpäripäät ainakin tykkäävät asua Tervolassa, muista ei tiedetä, koska muut eivät asu Tervolassa.
Jos muutat sinne, niin osta ainakin päähäsi sopiva ämpäri. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ämpäripäät ainakin tykkäävät asua Tervolassa, muista ei tiedetä, koska muut eivät asu Tervolassa.
Jos muutat sinne, niin osta ainakin päähäsi sopiva ämpäri.Sanoi kiven päähänsä saanut arpelalainen.
- Anonyymi
Aina se Törniön voittaa
- Anonyymi
Olisi upea paikka jos lohi nousisi. Mutta ei nouse koska herrat patosivat joen ja tappoivat lohen, taimenen ja siian sukupuuttoon.
- Anonyymi
Aika ikävä paikka asua jos et kuulu ns, klaaniin nokanvartta pitkin kattovat paikkakunnan palveluilta kannattanee vältellä ahdas mielisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika ikävä paikka asua jos et kuulu ns, klaaniin nokanvartta pitkin kattovat paikkakunnan palveluilta kannattanee vältellä ahdas mielisiä.
Mikä tämä "ns, klaani" on?
Jos tarkoitat kuittia kepukerhon jäsenmaksusta niin samaa "klaania" esiintyy paikoin myös torniossakin, varsinkin näissä mettiäisten perähikiöissä apelassa ja karungissa.
- Anonyymi
Mahtava paikka ,tuulimyllyt pyörii ja volisee yölläkin,ei ole vielä kaatuneet.
Vapaita asuntoja löytyy edullisesti,väki muuttaa hiljaisemmille seuduille (saa nukkua öisin).
Aurinko siellä paistaa kesäisin,niinkuin muuallakin.
Mutta vilkkuvalot häiritsee,kun myllyjen siivet katkasee valon.
Ei saa tasaista rusketusta,vaan "raidat" näkyy. - Anonyymi
2 sahaa hbulluja lestaattioi laisi naivat kaikki ,inesti kylä korruptio huumeet ja keharius insti tulos sahhoo poika
- Anonyymi
Nykyään matkailijat kulkevat HELSINKI-OULU-ROVANIEMI tai TORNIO. Toinen reitti on 5-tie HELSINKI-KAJAANI-KUUSAMO. LAPPI usein määränpää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353831
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082376
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401809