heij, oon kovasti kiinnostunut kyseisestä yhtyeestä, mutta kun täällä puskissa asun ja mitkään radiohelsingit ei täällä kuulu enkä mä niitä koneeltakaan kykene kyttäämään - onko mitään paikkaa netissä missä pystyisi ko yhtyeeen biisejä/biisiä kuuntelemaan? en viitsisi ihan sikaa säkissä ostaa kun opiskelijabudjetilla muutenkin elellään. ei ole google vielä auttanut.
kiitti vastauksista,
rakel
SYDÄN, SYDÄN
9
1515
Vastaukset 9
- ...
netistä en tiä, mut jos siellä teillä päin on levykauppa, niin ne yleensä antavat levyjä kuunnella :)
- rakel
kiitti tuosta, en olekaan ollenkaan tullut ajatelleeksi! :D On tullut levyjä lähinnä netin kautta tilailtua.
Tosin minulla ei ole kyllä kovin suuria odotuksia, että levyn kotipaikkani levykaupasta löytäisin - se on kovin heavypainoitteinen ja muutamia kertoja kun olen käynyt jotain etsiskelemässä en ole ko cd:eitä löytänyt. :(
- helsinkiä
voit kuunnella, kun asennat tietsikkaasi screamer-radio.comin... siellä valittavana 800 kanavaa eri maista ja radiohelsinki on yksi niistä.
Laturissa (www.laturi.fi) voi kuunnella näytteitä.
- ---
Tietääkö kukaan kyseisen laulun sanoja?
Kuuntelepa levyltä...siellä ne on.
- ---
*** kirjoitti:
Kuuntelepa levyltä...siellä ne on.
Kun sais vielä selvää.
- Läski kusipää natsi
--- kirjoitti:
Kun sais vielä selvää.
"Haluaisin löytää kuolleen huoran, jota voisin tutkia rauhassa.
Voisin vaikka yrjötä sen suuhun, enkä katuisi sitä.
Laittaisin sen johonkin asentoon, eikä siinä ole mitään pahaa.
Vihasta se hevonenkin potkii, eikä kadu sitä.
Vihamme ei kuihdu koskaan
Olemme tunteidemme orjia
Koska emme anna sen sen olla, aika pelastaa sen.
Onko aika tuhota jotain, koska emme anna sen olla?
Vihamme ei kuihdu koskaan
Olemme tunteidemme orjia"
- petrihoo
Tietoja levyistä ja keikoista löydät Metelistä
http://meteli.net/artist.php?id=6524
Ja sivun kautta pääset myös suoraan levykauppojen sivuille tilaamaan levyt kotiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961892
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo137962En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213728- 62678
- 135666
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä24664Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578