Mitä tarkoittaa....

utelias..

keilailussa suurmestari?? Mitä se tarkoittaa ja löytyykö jokaisesta suomen keilahallista omansa ja jos löytyy, keitä he ovat?

Kiitos =)))

4

2927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SuperZone

1. Valtakunnan suurmestaruuden voi saavuttaa A-luokkaan kuuluva, rekisteröity keilaaja, joka saavuttaa yhden kilpailukauden aikana vähintäin neljä voittoa, joista kaksi on saavutettu nk. vierashallissa (oman liiton ulkopuolella). Kaikki voitot voivat olla myös vierashallivoittoja.
      2. Voittotuloksen on oltava kilpailun paras tulos (nk. puhdas tulos).
      3. Tulokseksi huomioidaan ainoastaan ensimmäinen, virallisen kilpailun, merkintäkilpailun, suoritus.
      4. A-luokassa on oltava vähintään 40 osanottajaa TAI:
      - niissä liitoissa, joissa A-luokan keilaajia on vähemmän kuin 40, osanottajamääräksi riittää ko. liiton A-luokkaan rekisteröityjen keilaajien määrä. Aina kuitenkin vähintään 20 A-luokkalaista.
      5. Mikäli yksikin (1) voitoista on saavutettu osanottajamäärällä, joka on pienempi kuin 40, tulee voittoja tällöin olla viisi (5).
      6. Kilpailun tulee käsittää vähintään 4 sarjaa ja hallin on oltava vähintään 4-ratainen.
      7. Jäsenliitto voi myös anoa hallitukselta valtakunnan suurmestaruutta

• JUNIORI-keilaaja

Taidat olla noviisi alalla, jota kuitenkin kannattaa harrastaa. On meinaan hieno laji! Internetistä löytyy tietoo tästäkin itselleni rakkaasta lajista.

• KEILAAJA

Mä en tiedä, mutta keilailusta sen verran, että erään suomalaisen keilailun Euroopan mestarin kultamitali kaulassa olen nukkunut yhden yön... seuraavana aamuna palautin hänelle tuon mitalin. Ja jos joku väittää, että olin päissäni silloin, niin pitää paikkansa. On siitä jo kyllä aikaa... Arvatkaa piruuttanne, kuka tuo huippukeilaaja oli!

• spinneri

jokaisessa keilahallissa on suurmestareita. suurmestariksi pääsee vain A tai M tason keilaaja. saman kauden aikana pitää saada tietty määrä korkeita sijoituksia ja yli 200:n pisteen sarjoja. osa kilpailumenestyksistä pitää tulla lisäksi vierashallissa. pääsääntöisesti näin. suurmestari on usein kuitenkin valovuoden päässä Suomen huipputasosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      191
      11579
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      58
      5489
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      46
      2777
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      40
      2405
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1871
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1845
    7. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      29
      1714
    8. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      12
      1636
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      42
      1488
    10. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1486
    Aihe