Tuossa aiemmin jotkut ovat aloittaneet keskustelua sormuksista ja muistuttaneet että se on osa tapakulttuuria joillekin. Me taas olemme saaneet suurta ihmetystä mieheni kanssa osaksemme kun emme jaa nukkumisvelvollisuutta enää, eli kummallakin oma peti. Sitä saa selitellä .... Näin on mennyt jo vuosia ja järjestely on huonounisille erittäin hyvä. Ei tarvii enää kärsiä kuorsauksesta eikä hänen minun herättelyistäni, sillä kuorsaaminen on SIETÄMÄTÖNTÄ!
Mutta kiva selittää kaikille että "juu me harrastetaan seksiä sitten keittiön pöydällä" : D....
Nukutteko yhdessä...
21
5367
Vastaukset
- Unettomat yöt
Sama täällä. Nukun eri huoneessa ja eri kerroksessa kuin mieheni. Olen kymmenen vuotta kuunnellut yökaudet järisyttävää kuorsausta, enkä jaksa enää. Olen mennyt monet kerrat töihin nukkumatta koko yönä silmäystäkään. Mies ei ymmärrä ongelmaa alkuunkaan, vaan käskee aina herättämään hänet, jotta hän voi kääntyä kyljelleen. Vaikea selittää toiselle, että enhän minä voi nukkua koskaan, jos minun pitää vartioida toisen nukkuma-asentoa.
Ajan myötä tuo kuorsaus on alkanut tuntua myös vastenmieliseltä. Ei ole kovin mukava rakastella miehen kanssa, joka hetken kuluttua räkisee ja krohisee sellaisella volyymillä, että hävettää naapureidenkin puolesta.
Olen ehdottanut miehelle jo kauan sitten, että nukkuisimme eri huoneissa. Kulisseja rakastava mieheni on torjunut ehdotuksen täysin. Nyt ollaan siinä pisteessä, että erikseen nukkuminen onkin juuri sitä, ettei voi enää sietää toista vieressään tai edes samassa huoneessa.
Olkoon silti näin, sillä ensimmäistä kertaa vuosiin nukun yöni. Menetin avioliiton myötä oikeuteni nukkua öisin hiljaisessa paikassa. Nyt otan oikeuteni takaisin. Siirryin alakertaan lähemmäs ulko-ovea ja kohta siirryn ovesta ulos.
Miettikääpä miehet joskus, mikä merkitys yöunella on ihmiselle ja avioliitollekin.- alkup.
Kuorsaajat ei monesti tajua mille he kuulostavat ja miten paha ongelma unettomuus on. Oma allergiani kuorsaukseen on lähtöisin lapsuuskodistani jo, sillä isäpappa oli vielä hirveämpi kuorsaaja kuin mieheni. En tajua miten äitini on jaksanut koko ikänsä siinä vieressä valvoa.. : ( Kyllä puolisoa pitäisi sen verran ymmärtää, ettei aja hulluuden partaalle jos on mahdollista järjestää nukkuminen (eli on tilaa) niin että saa tarpeellisen levon.
Se vain ottaa päähän, että tuota asiaa saa selvittää siis jokaiselle joka kotonamme käy..
Voimia sinulle ja levollisia unia.. - pohigyut
alkup. kirjoitti:
Kuorsaajat ei monesti tajua mille he kuulostavat ja miten paha ongelma unettomuus on. Oma allergiani kuorsaukseen on lähtöisin lapsuuskodistani jo, sillä isäpappa oli vielä hirveämpi kuorsaaja kuin mieheni. En tajua miten äitini on jaksanut koko ikänsä siinä vieressä valvoa.. : ( Kyllä puolisoa pitäisi sen verran ymmärtää, ettei aja hulluuden partaalle jos on mahdollista järjestää nukkuminen (eli on tilaa) niin että saa tarpeellisen levon.
Se vain ottaa päähän, että tuota asiaa saa selvittää siis jokaiselle joka kotonamme käy..
Voimia sinulle ja levollisia unia..Miksi valitatte täällä kuorsaamisesta mutta ette tee asialle mitään? Kuorsaukseen on olemassa erilaisia "parannuskeinoja", esimerksiksi muotoiltu tyyny tai sitten leikkaus.
Ja eikä se ole miehen vika jos hän kuorsaa, ihan kun hän pystyisi lopettamaan sen silloin kun haluaa. - alkup.
pohigyut kirjoitti:
Miksi valitatte täällä kuorsaamisesta mutta ette tee asialle mitään? Kuorsaukseen on olemassa erilaisia "parannuskeinoja", esimerksiksi muotoiltu tyyny tai sitten leikkaus.
Ja eikä se ole miehen vika jos hän kuorsaa, ihan kun hän pystyisi lopettamaan sen silloin kun haluaa.En valita vaan totean että asialle on tehty jotain : ) Hän saa kuorsata rauhassa ja minä nukkua omassa rauhassani. Tuskinpa lääkärikammoinen mies mihinkään hoitoihin lähtisi "pelkän" kuorsauksen takia ..Auttaako muka joku tyyny ; )?
- Manfred
Vaikka vaimon kuorsaaminen joskus nyppiikin, yli 20v. saman peiton alla.
"Nukkumisvelvollisuus" olikin jotain ihan uutta :)- alkup.
Kun ootte olleet yhdessä noin kauan..Juu niin minullekin nukkumisvelvollisuus oli uutuus : )) *pappi ei maininnut siitä*
Mukavahan se olisi herätä toisen kainalossa aamulla siis jos ois nukkunut : )) Hienoa että teillä menee silti saman peiton alla yöt vaikka vaimoke krohiseekin..
Tää minun mieheni on moottorisaha tyyppinen..argh - ei osaa yksin nukkua
En osaisi nukkua enää yksin. Sitä unissaankin ajattelee sitä ihanaa lämpöä, joka rakkaasta hohkaa, siihen sitä käpertyy ja nukkuu suloisesti. En edes voisi kuvitella nukkuvani yksin. Nukutaan aina yhdessä, missä ikinä ollaankin.
Mieluummin sanon, että saan nukkua rakkaani kanssa. En koe sitä velvollisuudeksi vaan pikemminkin ihanaksi lahjaksi ja yhdeksi avioliiton ihanista iloista.
- kukoistaa
vaikka eri huoneissa nukummenkin. Tuo asia ei seksiä sulje pois, päinvastoin, kun saa yöllä nukuttua hyvin, ei ole aina väsynyt. Ei keittiöpäytä seksissä mitään vikaa ole, pirteänä seksikin on värikkäämpää.
- alkup.
Juu mut miksihän sitä saa selitellä tutuille, sukulaisille ja ystäville..?
Ja samaa mieltä..tulee vähän jännitettäkin kun toista kaipaa "yökylään"...wirn
- Charles
Korvatulpat ratkaisivat meillä tuon ongelman. Voidaan nukkua samassa sängyssä, mutta vaimon ei tarvitse kärsiä kuorsauksestani. Myös laihduttaminen auttoi minulla. Kuorsaus on nykyään kuulemma aika vienoa ja korinat ovat poistuneet kokonaan.
- alkup.
Kiva jos teillä tuo auttoi, mutta apuja en kysynyt miten kuorsausta oppisin sietämään..
Ja ukko on laiha niin että tuskin näkyy lyhtypylvään takaa... ja olen kokeillut korvatulppiakin...Inhottavaa nukkua tupot korvissa jotka yleensä jossain vaiheessa putoaa pois vähintään toisesta..Ja taas kuuluu Kroooooooooh....
Mut siis kysymys oli että miksi sitä ihmetellään jos nukutaan eri sängyissä ei siis että valittaisin kuorsauksesta, koska se ei ole enää mikään ongelma : ) - Charles
alkup. kirjoitti:
Kiva jos teillä tuo auttoi, mutta apuja en kysynyt miten kuorsausta oppisin sietämään..
Ja ukko on laiha niin että tuskin näkyy lyhtypylvään takaa... ja olen kokeillut korvatulppiakin...Inhottavaa nukkua tupot korvissa jotka yleensä jossain vaiheessa putoaa pois vähintään toisesta..Ja taas kuuluu Kroooooooooh....
Mut siis kysymys oli että miksi sitä ihmetellään jos nukutaan eri sängyissä ei siis että valittaisin kuorsauksesta, koska se ei ole enää mikään ongelma : )Nämähän ovat keskustelupalstoja. Ne palstat, joissa vastataan vain kysymyksiin, ovat yleensä maksullisia.
Vastaus kysymykseesi on niin ilmeinen, että ajattelin kysymyksesi olevan retorinen. Vastaan nyt kuitenkin, jos asia vielä askarruttaa.
"miksi sitä ihmetellään jos nukutaan eri sängyissä"
Sitä ihmetellään siksi, koska avioparit yleensä nukkuvat samassa sängyssä. Usein (siis ei tietenkään aina) eri sängyissä nukkuminen viittaa ongelmiin parisuhteessa. Tämän vuoksi tuttavat haluavat tietää, onko teillä ongelmia, koska nukutte eri sängyissä. - alkup.
Charles kirjoitti:
Nämähän ovat keskustelupalstoja. Ne palstat, joissa vastataan vain kysymyksiin, ovat yleensä maksullisia.
Vastaus kysymykseesi on niin ilmeinen, että ajattelin kysymyksesi olevan retorinen. Vastaan nyt kuitenkin, jos asia vielä askarruttaa.
"miksi sitä ihmetellään jos nukutaan eri sängyissä"
Sitä ihmetellään siksi, koska avioparit yleensä nukkuvat samassa sängyssä. Usein (siis ei tietenkään aina) eri sängyissä nukkuminen viittaa ongelmiin parisuhteessa. Tämän vuoksi tuttavat haluavat tietää, onko teillä ongelmia, koska nukutte eri sängyissä.Kiitos vastauksestasi.
Juu sitähän he koittavat udella varmaankin, ja eivät selkeästikään usko vastaustani, joka on että olemme huonounisia : ))
Mutta vähänkö on noloa minusta antaa selvitystä jollekin sukulaistädille, joka nuuskii joka huoneen, että kyllä meillä edelleen harrastetaan seksiä...: D ...
Ihmiset on kauhian uteliaita ja jopa vahingoniloisia jos toisilla menisi huonosti (huomannut ivaa jopa joiltakin kavereilta)...
- kuorsauksen
takia eri huoneissa. Se loppui siihen että ukko muutti pois kokonaan.
Vieraannuttiin jotenkin tämän ongelman takia kun ne "yökyläs" käymisetkin aina vain väheni.
Muutaman kuukauden kuluttua saimme sovittua asiat ja hän tuli takaisin ja taas nukutaan vierekkäin.
Kuorsaaminen jatkuu, mutta pökkään kyynärpäällä niin hän kääntyy. Parempi kuitenkin näin kun yksin ikävissäni. - Hannele'
Me ei olle harrastettu seksiä yli vuoteen. Siis naimisissa ollaan oltu yli 10v. Tosin luulen että aviomiehelläni on ollut suhde selkäni takana. Itselläni on ollut aikaisemmin rakastaja, ei kylläkään enää.
- Hyvinhyvinnukkuva
Niinpä, ei se samassa sängyssä nukkuminen ole mikään tae hyvästä seksielämästä. Me ollaan oltu yhdessä vasta kolme vuotta ja nukutaan eri huoneissa myös juuri kuorsaamisen takia. Mies ei ole lihava ja minulla herkät korvat joten laihdutus ja korvatulpat eivät auta. Olen myös erittäin herkkäuninen joten tämä oli ainut ratkaisu. Seksiä harrastetaan yhtä tiuhaan kuin ennekin ja moansati olen miehelle muistanut painottaa jos aisa on tullut esile että yhtään vähemmän en häntä rakasta vaikka eri huoneessa nukunkin. Joka vapaa-aamu se joka ensimmäisenä herää kömyää toisen sänkyyn halimaan ja herättelemään.
Olisihan se ihanaa nukahtaa vierekkäin ja herätä yhdessä muttakun se nyt vaan ei käy. Jos en saa nukkua olen kärttyinen ja jos herättene miestäni kymmenekertaa yössä ei hänkään saa nukkua ja sitten on kumpikin kärttyisiä ja sittenhän sitä tietysti riidellään. Ny nukutaan hyvin ja ollaan iloisia ja onnelisia aamusta ja moni turha kin on jäänyt pois. ELi nukkuminen on vain nukkumista ja se on ihmiselle elintärkeää. Läheisyyttä tulee osoittaa pikin päivää eikä vaan sillä että nukumpä nyt tässä sun vieressä yön ku kerran naimisiin mentiin. - ap.
Hyvinhyvinnukkuva kirjoitti:
Niinpä, ei se samassa sängyssä nukkuminen ole mikään tae hyvästä seksielämästä. Me ollaan oltu yhdessä vasta kolme vuotta ja nukutaan eri huoneissa myös juuri kuorsaamisen takia. Mies ei ole lihava ja minulla herkät korvat joten laihdutus ja korvatulpat eivät auta. Olen myös erittäin herkkäuninen joten tämä oli ainut ratkaisu. Seksiä harrastetaan yhtä tiuhaan kuin ennekin ja moansati olen miehelle muistanut painottaa jos aisa on tullut esile että yhtään vähemmän en häntä rakasta vaikka eri huoneessa nukunkin. Joka vapaa-aamu se joka ensimmäisenä herää kömyää toisen sänkyyn halimaan ja herättelemään.
Olisihan se ihanaa nukahtaa vierekkäin ja herätä yhdessä muttakun se nyt vaan ei käy. Jos en saa nukkua olen kärttyinen ja jos herättene miestäni kymmenekertaa yössä ei hänkään saa nukkua ja sitten on kumpikin kärttyisiä ja sittenhän sitä tietysti riidellään. Ny nukutaan hyvin ja ollaan iloisia ja onnelisia aamusta ja moni turha kin on jäänyt pois. ELi nukkuminen on vain nukkumista ja se on ihmiselle elintärkeää. Läheisyyttä tulee osoittaa pikin päivää eikä vaan sillä että nukumpä nyt tässä sun vieressä yön ku kerran naimisiin mentiin.Juuri samaa mieltä asiasta : ) Hienoa että teillä menee noin hyvin.
- Greta
Hyvinhyvinnukkuva kirjoitti:
Olisihan se ihanaa nukahtaa vierekkäin ja herätä yhdessä muttakun se nyt vaan ei käy. Jos en saa nukkua olen kärttyinen ja jos herättene miestäni kymmenekertaa yössä ei hänkään saa nukkua ja sitten on kumpikin kärttyisiä ja sittenhän sitä tietysti riidellään. Ny nukutaan hyvin ja ollaan iloisia ja onnelisia aamusta ja moni turha kin on jäänyt pois. ELi nukkuminen on vain nukkumista ja se on ihmiselle elintärkeää. Läheisyyttä tulee osoittaa pikin päivää eikä vaan sillä että nukumpä nyt tässä sun vieressä yön ku kerran naimisiin mentiin.Minäkin pakenen aina välillä yläkertaan kuorsausta karkuun, välillä lähtee ukko. Aamulla kömmitään toisen kainaloon heräilemään. Onhan se parempi molemmille että nukutaan kunnolla. Rakkauskin kestää paremmin.
Seksiä meillä harrastetaan aamulla tai päivällä. Ei juuri nukkumaan mennessä. Kokeilkaapa sitä aamua. Siitä saa hyvän lähdön duuniin ;)
- monnikissa
..mutta ukko ei suostu. kuorsaa ihan sikana, korvatulpat mulla on ollut jo kauan, ei auta.meillä on pieni vava, joka valvotta tietenkin öisin kun syö. olen siis senkin takia väsynyt.mutta pahinta on se, etten pysty nukkumaan vauvan syöttövälejä ton järkyttävän kuorsauken takia!valvon siis tuntikausia.mies viis veisaa siitä, olenko yhtään nukkunut- kun HÄN on aamuisin niin kauhean väsynyt, sama rutina joka aamu! olen niin kypsä, etten tie mitä tekisin.miehen mielestä on eron merkki, jos nukkuu eri paikassa.... parempi kai sitten että tulen univelan takia hulluksi???
- kuules
tuo kuorssaus nauhalle je laita päälle kun miehesi nukkuu, säädä äänen voimakkuus korkealle. Kuinkahan hyvin itse nukkuu siinä korinassa. Auttaisiko ymmärtämään asemasi.
Oma mieheni joutui kerran nukkumaan viereisessä huoneessa armottoman kuorsaajan mökissä, myönsi että oli kamala kokemus, ei nukkunut yhtään. Ehkä juuri tuon takia ymmärtää myös minua hyvin.
- samaan punkkaan
Ukollani on ollut horatsu monta vuotta, ja sen asian selvittyä en missään tapauksessa haluaisi nukkua samassa sängyssä. Kun sitten nukun sohvalla tai poikani entisessä huoneessa ja ukkoni herää keskellä yötä niin minun on pakko kömpiä samaan sänkyyn kun mummonpökkijäkin. Ellen sitä tee niin ukko hyppää autoon ja lähtee ajelulle muutamaksi tunniksi ja tulee sitten katsomaan joko olen siirtynyt yhteiseen punkkaan. Kääriydyn peittooni niin, ettei vain tule minkäänlaista ihokosketusta ukon kanssa ja yritän nukkua, selkä ukkoon päin. Tuttavani eivät ymmärrä miksi minut pakotetaan samaan sänkyyn vaikka en halua ja seksiäkään emme enää keskenämme harrasta, kiitos ns. kakkosen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669