Soon perjantai..(luultavasti) ja Palstahistorian (voitte tarkistaa sieltä hau-haulla) aikana ensimmäistä kertaa avaa ovensa GALLU-PUBI.
Täällä voitte kisailla ja kertoilla, mistä arkistoista mitäkin löytyy.
Juomoo tarjolla, joten olkee höölit!
KAIKKI GALLU-PUBIIN !!!!!
30
2402
Vastaukset
mitään,mut raaka kossanderi menis kyllä ny alas..oon poikki..ihan katki..:B
- Jermu
Paaaaskat täällä kannata mitään esitteessä mainituista jutuista jankuttaa. Aattelin vaan apurahojen turvin avatulle paarille antaa jonkun teeman...Viina on muuten ilmaista tässä paarissa...Hieno juttu.
Jermu kirjoitti:
Paaaaskat täällä kannata mitään esitteessä mainituista jutuista jankuttaa. Aattelin vaan apurahojen turvin avatulle paarille antaa jonkun teeman...Viina on muuten ilmaista tässä paarissa...Hieno juttu.
Jos mua ei kohta näy,nii kato pöydän alle...;)
- norMix evk
Jos kerran kirjastosta löytyy kirjoja ja varastosta varkaita, niin arkistosta on pakko löytyä arkkeja. Tuossahan itseasiassa onkin Masan arkki. Ennenkuin alan etsiskellä Ukkonoan arkkia voisin ottaa ison nelosen kylmänä.
- Jermu
Ja ens kerralla kun tilaat, niin sanot vain tavallinen. Se ei tule sen pienemmissä astioissa tälläseen loppasuitten kapakkaan. Onneksi tää taiteilija-apuraha riittää vaikka mihin.
- norMix evk
Jermu kirjoitti:
Ja ens kerralla kun tilaat, niin sanot vain tavallinen. Se ei tule sen pienemmissä astioissa tälläseen loppasuitten kapakkaan. Onneksi tää taiteilija-apuraha riittää vaikka mihin.
...norM...siis tavalliset ottas. Kai nyt sentään parit voi näin iltapäivästin siemasta.
- Jermu
norMix evk kirjoitti:
...norM...siis tavalliset ottas. Kai nyt sentään parit voi näin iltapäivästin siemasta.
Laita tällekkin niitä poreita...niin just..Se halus niinku olutta...
Oleppas hööli! - Zone
norMix evk kirjoitti:
...laittaa parkkikiekon bussiin?
- norMix evk
Zone kirjoitti:
...laittaa parkkikiekon bussiin?
...upposi koko bussi, kun Taikiksen välttämättä piti päästä kokeilemaan ajotaitojaan. En usko, että sieltä kukaan käy kiekkoa tarkistamassa. Onneksi sain sentään Taikiksen tukasta kiskaistua kiinteälle maalle.
- jiwe
ja nääs mansesteris kysyi tarjoilija et kolal wai :=)
mä siihe et tuo waikka lumilapiol kuha se tulee heti
ja tää siihe et tuollaista paukkuu hän ei ollut kuullutkaan ennen ;=)- Jermu
Tää on vähän vihreetä, kun niille sattu joku häikkä pakkausvaiheessa..Eikä toi pääkallon merkkikään ole niinku oikeesti mitään...pooooojat on poikia..
- jiwe
Jermu kirjoitti:
Tää on vähän vihreetä, kun niille sattu joku häikkä pakkausvaiheessa..Eikä toi pääkallon merkkikään ole niinku oikeesti mitään...pooooojat on poikia..
wahawempaa jos sii sellane kuwio on :=)
wihreet kolaa :=)
- aaaahh
ja RÖYH
tahtoo toisennii kolopakon sahtii
oikkeesta anna kok galluuna ku ilimasta o- Jermu
Jaskaaaa!!! Jaskaaaaaa!!! Et sää viittis taas pistää seuraavaan gallonaan niitä poreita...Joo, niinku olutta katos, kun silleen kivasti kuohuupi..
Noniin, tuossahan tuota...oho..Kärpänenkin siinä killuu...ootas..noniin..Oleppas hyvä. - samppanja
Jermu kirjoitti:
Jaskaaaa!!! Jaskaaaaaa!!! Et sää viittis taas pistää seuraavaan gallonaan niitä poreita...Joo, niinku olutta katos, kun silleen kivasti kuohuupi..
Noniin, tuossahan tuota...oho..Kärpänenkin siinä killuu...ootas..noniin..Oleppas hyvä.kauhala vipsasit, illimankos röyhäsyttää...RÖYH
älä liikoo vatkoo tullee viel rumpsu ja siinon leiteillä nokat nirpallaa
tattista vaa...tahtoo taas lissää
- ohiastunut
Missäs hää tää ite Jallu luuraa?
- Jermu
katosh tosta lishtashta..Kaikki on niinku 4 litrashii...Gallona tajuutshä?
- Puhurix
Jermu kirjoitti:
katosh tosta lishtashta..Kaikki on niinku 4 litrashii...Gallona tajuutshä?
Jermu tulla tiputukseen sieltä. Muut hoidan vasta maanantaina, kun tämä viikonloppu rillutteluineen on ohi. Jumalauta ja se taivaski tippuu niskaan ens viikolla. Tulee kiireinen viikko pirun päivineen ja maailmanloppuineen. Mulle ei jää ku maanantai aikaa saada tämä jengi siihen kuntoon että voi kohdata Tuomarinsa. Ja koko porukka haisee niin viinalle, että Pietari pyörtyy ja pudottaa sen avaimensa. Siitä sitten vaan sisälle portista.
- SikurLiina ejk
..kaikki ovat taas vanhaa kulahtanutta arkkia pölytämässä!
-minä haluan vierhoitoo ja sellasta...eikä mitän väljähtynytä kaljaa-----niin,,iin!- Jermu
Se lupashi antaa naisille hoitoo..shaa nähdä,mutta eppäilen, että tappelush täshtä tulee..
- esko tennari
sohjosurnalismin edustajana saanen suositella itselleni sokkocolan, ilman kermaa ja aurinkovarjolla. Jaksaa taas tarkkailla!
- Jermu
tossha se kanishteri ja tossa olis noi lattialta löytyneet kalsharit siihen varjokshi..Pillejä ei saata olla..Moro!
- esko tennari
Jermu kirjoitti:
tossha se kanishteri ja tossa olis noi lattialta löytyneet kalsharit siihen varjokshi..Pillejä ei saata olla..Moro!
mutta tämä aurinkovarjo ei näytä olevan vuosikertaa. Tuskin kertaalleen käännetty. No enpä valita enempiä. Sentään ilmasta kiljua. Suurthänx.
- Puhurix
Maanantaina sitten mun on astuttava remmiin. Ilokaasut ja antabukset haen viikonlopun aikana.
- katkolle
ja sassiin.
Juottola suljettu, Jermu makaa pää pahnoilla, on juonu enemmän kuin tarjonnut. - NoitaNainen
täällä oikeen on! Sakkia on pöydän alla niinku päälläkin..Väistykää nyt perskutti siitä, että noitakin saa raskaan duunipäivän päätteeks kolpakon, vai pitääkö käyttää loitsua. Nyt ei kyllä jaksais!
Mitä ihmettä, missä on musiikki ja kuka tuo heinähattu tuolla lavalla on?????
Jumankauta nyt bluessia tahi rockenrollia kehiin tai Noita tosissaan alkaa loitsuamaan!!!! Jassoo, pubin isäntä se on näköjään sammunut jo aikaa päiviä sitten.
Ja minä kun tulin tänne kaffeelle jatkoille.
Olisin halunnut VanaTallinnakahvit. Ei taida onnistua :(.- norMix evk
...voin kaataa kanisterista sitä samaa sotkua, mitä muutkin on juonut. Ole hyvä! Nyt taidan taas kellahtaa tuonne pöydän alle. Öitä!
norMix evk kirjoitti:
...voin kaataa kanisterista sitä samaa sotkua, mitä muutkin on juonut. Ole hyvä! Nyt taidan taas kellahtaa tuonne pöydän alle. Öitä!
sinäkö se siellä, kuulin jotain kolinaa. Kaffeella on näköjään ollu melkoiset pirskeet, hilpeenä juotu kanisterisotkua. Huomenna, tai siis tänään, porukka taitaa olla kalpeena hiljaa.
Öitä sinulle sinne pöydän alle. Minä tässä vielä vähän aikaa valvon lähelläsi.norMix evk kirjoitti:
...väsynyt valvoja. Onkohan sulla kylmä?
*peittelee norMixin villatakillaan*
Minäkin tästä hipsin unten maille. Hyvää yötä.
Ketjusta on poistettu 68 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748503KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4547713Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763900Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633766Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1223095Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään562924Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442091- 1262076
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231913Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211881