Kuinka tehdä aloite?

Inom

Olen menossä yhden pojan kanssa ulos.Kuinka voisin tehdä aloitteen suutelemiseen?Ja mistä tiedän haluaako hän suudella?kysynkö jotenkin että saanko:)tai jotain,vai yritänkö vain päästä lähelle ja suudella?

19

13088

Äänestä

Vastaukset 19

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wolfgang_Von

Hivuttaudut vain tarpeeksi lähelle. Jos hän haluaa suudella sinua takaisin niin huomaat sen kyllä. Ja jos tuntuu että mies ei tajua tehdä aloitetta niin tee se itse. Kahden hiukan aran ihmisen välillähän tuo on aina kriittinen hetki, kumpikaan ei uskalla ottaa ns. ensimmäistä askelta. Enkä usko että kukaan hyvällä itsetunnolla ja huumorilla varustettu mies ainakaan suuttuu, jos täräytät hänelle "No niin big boy, suutele minua!" Joka mies haluaisi olla kuin filmitähti jolle noin sanotaan.

• *n86*

Joo kyllä tuo toimii, että hivuttautuu vain pikkuhiljaa lähemmäs ja lähemmäs....;)
      Sen näkee kyllä jos mies haluaa/ei halua suudella. Pitkät intensiiviset katseet kertovat aika paljon. Itseni kohdalle on osunut aika paljon "ujoja" miehiä, joten itse olen tehnyt aloitteet eka treffien, suutelun jne...suhteen ja täytyy myöntää, että mukavasti on mennyt ;) mieskin innostuu siinä sivussa ja ujous jää, kun hän huomaa, että sinä haluat hänet.

• Sua vanhempiN

Ei tuollaista asiaa erikseen kysytä tai sovita.
      Olkaa lähekkäin ja halikaa. Pussaile kaulaan/niskaan ja katso miten mies reagoi. Sitten seuraavksi suulle, jos molemminpuolisia fiiliksiä riittää.

• Minäpä Minä....

Mulla on tällä hetkellä sama pulma.... Mun poikakaveri on ite puhunu mulle asiasta, mut tiedän sen et kumpiki haluu sitä siis suudella mut kumpikaan ei tavallaan "kehtaa" vain tehdä sitä aloitetta... Joka ilta tuo sama juttu pyörii päässä enkä saa unta... Et ole ainoa tässä ongelmassa :) Lykkyä tykö! :)

• vasta alkaja

oon poika ja mulla ei oo viel tyttöystävää mut tiiän et yks tykkää musta ja en kehtaa vaa sanoo sille! ja miten oikee suudellaa tai alotetaan se?

• vasta alkaja

kuinka suudelaa tai aloittaa suuteleminen

• qass

no jjoo.. oon 12 vuotias, alettii kauan aikaa sitte pullon pyöritystä -.- ja mun tehtävä oli pussata yhtä poikaa.. okei dikkasin siitä. mut mulle tuli sellanen olo et ' apua,en mä osaa pussata' ja nii siis se oli mun EKA kerta.. mut sitte mä vaa pussasin sitä nopeesti -.-'' Ja sit myöhemmin illalla sen piti lähtä, menin saattaa sitä, mut sit kyl pussasin sitä aika monta kertaa silloin kun sen piti lähtä.. mut en pussannu sitä koko ajan sillee samaa aikaa... huoh.. on mullaki nää maailman parhaimmat selitykset..

Mut.. Haluisin tehä kielarin, mut miten se tehdään?! :D

• miraAaaaaa

hei miten suudellaan? käytetäänkö suutelussa kieltä?!

• meillä päin
        miraAaaaaa kirjoitti:

hei miten suudellaan? käytetäänkö suutelussa kieltä?!

Vähän niinkuin söisit pehmisjäätelöä :D
        Kieltä ei ole pakko käyttää jos ei halua, mutta sitten kun tuntuu siltä voit etsiä omalla kielelläsi partnerisi kieltä ja leikitellä hänen kanssaan.
        Kyllä se siitä, harjoitus tekee mestarin.

• Madlego

Hei! Onko järkeä antaa sähköpostiosoitetta julkiseen jakoon?

• Iiiiida

Kyllä se poika tekee itse sen suutelualoitteen.

• 14+16

Miten täällä S24:ssa jengi onnistuu aina kaivamaan jostain naftaliinista vuosikausia vanhoja keskusteluja ja vielä kommentoi niitä. Tääkin alotettu näemä 2006. Ei taida aloittajan asia ihan ajankohtainen enää olla =) Nytkin luulin, että tästä aiheesta on jo kova keskustelu saatu käyntiin päivän aikana kun en eilen tällaista aihetta nähnyt uusien joukossa, mutta täähän olikin ikivanha.

• -.-

oliski jotaki niin ois hyvä

• RakastajaPoika

jos haluu oppia kielarin tekee nii harjoitelkaa peukalon ja etusormen välisellä alueella :-) kannattaa kokeilla

• epäselvää??

mitä vittuu,selitä tarkemmin,rakastajapoika???

• TodellinenIlkimys

Olen ilkeä henkilö, ja nostan tämän vaanhan aiheen

• ggggr

itekki voi tarvita apuja, ja lukea täältä, ja kommentoida :-)

• Ajaa

Kannatako. Kysyä Vaikka wapissa et pussataanko huomenna vai kysyy pizzalle ja illan päätteeksi pussata

• suutelemiseen

Kysyminen on aina kaunis tapa.
      Mä tykkään tytöistä jotka kysyy ”pussataanko”

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      373
      1486
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      80
      1015
    3. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      88
      920
    4. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      61
      833
    5. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      49
      738
    6. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      121
      705
    7. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      38
      702
    8. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      53
      668
    9. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      616
    10. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      10
      598
    11. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      35
      594
    12. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      95
      562
    13. 45
      557
    14. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      50
      545
    15. 32
      531
    16. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      33
      528
    17. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      525
    18. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      84
      495
    19. Onko mulla vielä mahkuja saada sinut M nainen

Sano joku prosenttiluku?
      Ikävä
      48
      479
    20. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      80