Onko lähtijöitä SunSvoli-voimistelutapahtumaan? Itse olen lähdössä ja jännittää jo nyt. En ole ennen ollut. Oletteko te olleet ennen voimistelutapahtumissa? Mitä odotatte ja menetteko mihinkään SunShine tai joukkuevoimistelu mm-kisoihin tai vastaavaan?
SunSvoli
4
669
Vastaukset
- hhelmi
mä meen mut ei mennä mm-kisoihin :D
- =oD
En mäkään mee mm-kisoihin, en varsinkaan kilpailemaan :D, enkä katsomaankaan.
Minkä ikäinen olet, mietin vain, että satuttaisiinko olemaan samassa kenttäohjelmassa. Itse olen: Mistä väreistä unelmat syntyvät-ohjelmassa. Siinä on karseet huivit päässä, mutta ihan kiva asu muuten, ehkä liian valkoinen, mutta en valita...
Odotan SunSvolia innolla, ja jännittää. Entäs sinä? :) - ...
=oD kirjoitti:
En mäkään mee mm-kisoihin, en varsinkaan kilpailemaan :D, enkä katsomaankaan.
Minkä ikäinen olet, mietin vain, että satuttaisiinko olemaan samassa kenttäohjelmassa. Itse olen: Mistä väreistä unelmat syntyvät-ohjelmassa. Siinä on karseet huivit päässä, mutta ihan kiva asu muuten, ehkä liian valkoinen, mutta en valita...
Odotan SunSvolia innolla, ja jännittää. Entäs sinä? :)me mennää kattoo niitä mm-kisoja :D tota mä en oikee tiiä missä ohjelmassa ollaan tai niin mutta meillon sateenvarjot ja saappaat ym :D
- <3<3<3
... kirjoitti:
me mennää kattoo niitä mm-kisoja :D tota mä en oikee tiiä missä ohjelmassa ollaan tai niin mutta meillon sateenvarjot ja saappaat ym :D
Olin SunSvoli tapahtumassa Tykkää ei tykkää tykkää ja valkopukuisissa oltiin katsomassa MM-kisoja!Mitä mieltä olette näin jälkikäteen? Mielestäni oikein onnistunut tapahtuma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422582Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423252268- 322002
- 241645
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta471616Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251519- 441396
- 1001369
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391325- 361116