Onko lähtijöitä SunSvoli-voimistelutapahtumaan? Itse olen lähdössä ja jännittää jo nyt. En ole ennen ollut. Oletteko te olleet ennen voimistelutapahtumissa? Mitä odotatte ja menetteko mihinkään SunShine tai joukkuevoimistelu mm-kisoihin tai vastaavaan?
SunSvoli
4
640
Vastaukset
- hhelmi
mä meen mut ei mennä mm-kisoihin :D
- =oD
En mäkään mee mm-kisoihin, en varsinkaan kilpailemaan :D, enkä katsomaankaan.
Minkä ikäinen olet, mietin vain, että satuttaisiinko olemaan samassa kenttäohjelmassa. Itse olen: Mistä väreistä unelmat syntyvät-ohjelmassa. Siinä on karseet huivit päässä, mutta ihan kiva asu muuten, ehkä liian valkoinen, mutta en valita...
Odotan SunSvolia innolla, ja jännittää. Entäs sinä? :) - ...
=oD kirjoitti:
En mäkään mee mm-kisoihin, en varsinkaan kilpailemaan :D, enkä katsomaankaan.
Minkä ikäinen olet, mietin vain, että satuttaisiinko olemaan samassa kenttäohjelmassa. Itse olen: Mistä väreistä unelmat syntyvät-ohjelmassa. Siinä on karseet huivit päässä, mutta ihan kiva asu muuten, ehkä liian valkoinen, mutta en valita...
Odotan SunSvolia innolla, ja jännittää. Entäs sinä? :)me mennää kattoo niitä mm-kisoja :D tota mä en oikee tiiä missä ohjelmassa ollaan tai niin mutta meillon sateenvarjot ja saappaat ym :D
- <3<3<3
... kirjoitti:
me mennää kattoo niitä mm-kisoja :D tota mä en oikee tiiä missä ohjelmassa ollaan tai niin mutta meillon sateenvarjot ja saappaat ym :D
Olin SunSvoli tapahtumassa Tykkää ei tykkää tykkää ja valkopukuisissa oltiin katsomassa MM-kisoja!Mitä mieltä olette näin jälkikäteen? Mielestäni oikein onnistunut tapahtuma!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4235568Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1891928Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671864- 1221088
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51014- 27928
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60834- 72801
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55723- 37714