En tiedä kuuluuko tämä varsinaisesti tälle palstalle, mutta onko kukaan käynyt poistatamassa (varsi)luomia sillä poltto"kynä"-menetelmällä? Kyseessä siis ilmeisesti sama kun millä varisuonia poltetaan.. Itsellä olisi tarvette mutta pelottaa,tämä kuitenkin vähemmäm kuin leikkausoperaatio lääkärillä...
Kuinka kivuliasta?
Onko varmasti turvallista?
Kauanko toimenpide kestää, maksaa, ym?
Kiitos jos joku osaa auttaa!
Luomien poisto
3
1005
Vastaukset
- poistosta
En ole ollut missään polttojutussa mutta multa poistettiin sellanen lilluraluomi, ilmeisesti sitä sanotaan varsiluomeksi. Menin ihan normi lääkärille terveyskeskukseen. sain puudutuspiikin ja sen jälkeen se leikattiin ilmeisesti saksilla pois ja yksi tikki tuli.(en nähnyt tapahtumaa, kun se luomi oli mulla pakarassa) Hinta oli normaalin lääkärikäynnin verran. ja tikin poisto viikon päästä, ei maksanut mitään kun sairaanhoitaja poisti sen. se oli niin hankalassa paikassa et halusin sen pois. Se nyt ei ollut millään tavalla kamalaa, että mene sinäkin nyt vain ihan terveyskeskukseen! ;)
- poistosta
Itseltäni poistettiin pari varsiluomea kaulalta. Sen todellakin poisti kosmetologini sellaisella jollain härvelillä. Se on aivan turvallista; mm. siinä on ns. kultaneula, joka vaihdetaan joka asiakkaan jälkeen. Se nipisti vähän ja kesti vain hetken. Verta tuli erittäin vähän. Kosmetologini kertoi, että kerralla pystyy poistamaan hyvinkin ison määrän. Mitään arpea tms. ei jäänyt, mutta luomeni olivatkin hyvin pieniä. Hintaa en muista, mutta ei mikään älytön kuitenkaan. Minulta on poltettu joskun verisuonia poskista ja se oli erittäin kivuliasta, että luomien poisto ei ollut mitään siihen verrattuna. Suosittelen.
- luomileena
Olen käynyt 3 kertaa mutta se on tehty veitsellä tai kuten nyt saksilla. Nyt hieman nipisti mutta aikaisemmin on käytetty spraypuudutusta enkä tuntenut mitään. Jostakin syystä nyt sitä ei käytetty vaikka poistaja oli sama kuin aikaisemmin.
Polttomenetelmästä en tiedä muuta kuin kerran syylä poltettiin sormesta. Siitäkään en puudutuksen vuoksi tuntenut mitään. Jälkikäteen hieman särki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483533Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532779
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k421704- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961635- 391400