Hei,
löysin kaupasta Schwarzkopfin Poly Blonde Blond Spray:n (on siis kestoväri...) ja nyt mietin pakkauksen kyljessä ja pullossa olevia huomautuksia. Osaisikohan joku selventää asiaa? Eli paketissa lukee "ei suositella värjätyille tai hyvin harmaille hiuksille" ja itse pullossa "Älä käytä tuotetta samanaikaisesti muiden vaalentavien tuotteiden kanssa".
Kysymykseni siis kuuluu, kun mulla on nyt noin viikko sitten laitettu kestoväri päässä, niin enkö voi nyt ollenkaan laittaa tuota sprayta, kun mulla on siis värjätyt hiukset (vaalea väri) vai eikö vain voi vaalentaa samalla, kun värjää jollain muulla aineella??
Oon TOSI aloittelija värjäysjutuissa, joten sori, jos tää on älyttömän tyhmä kysymys!!!
Poly Blond Spray:n teksti mietityttää
16
7113
Vastaukset
- tarkoittaa
juu kyllä se sitä tarkoittaa, ettei suositella värjätyille hiuksille. Värjätyn hiuksen vaalentaminen ei aina ole ihan yksinkertaista, ja vaalennus jäänee melko keltaiseksi, riippuen tietysti alla olevasta väristä...
Vaalennus myös aina aikalailla rasittaa hiuksia, joten värjätyn tukan vaalentaminen saattaa saada tukan jo melko huonoon kuntoon. Tällä lauseella siis valmistaja varmistaa, ettei saa syytettä tukan pilaamisesta. Eli siitä vaan sprayaamaan omalla vastuulla. - kampaaja
ostit siis vaalean värin.Värillä et voi vaalentaa keinoväriä!Tarkoittaa sitä että jos hiuksissasi on esim. tyvikasvu joka on luonnonväriäsi, se vaalentuu värillä.jos sinulla ei ole lainkaan tyvikasvua ja hiuksesi on värjätty keinovärillä laitat turhaan vaaleampaa väriä päähäsi...koska mitään ei tapahdu!jos hiuksissasi on keinoväripigmenttiä, osta värinpoisto,jos haluat vaalentaa hiuksesi!jos haluat vaalentaa tyvikasvun vaalennusväri/kestoväri käy paremmin kuin hyvin!
- babe*
siitä voi tulla hiuka punane jos on omat hiukset on ruskeet. se tehoo paremmi jos oot auringos se pääsä.
- haloo ootko ääliö
Kuka hullu laittaa vaalennusvärin/aineen AURINKOON? Siinä ne hiukset vasta pilalle meneeki ja lähtee, jos ei pelkkä väri sitä tee...
- -never-
Joitakin vuosia sitten kokeilin tuota sprayta. Hetkenä näytti hiukset kivalta, sitten meni korpuksi. Toista kertaa en sitä tukkaani laittaisi mistään hinnasta. Niin ja minulla oli siis vaalennusta jonkin verran pituuksissa.
- ...
Ööh, minä taas olen värjännyt vuosikaudet hiuksiani tuolla spraylla, alkuun raitoja ja nykyään olen aika lailla kokoblondi (maantienharmaa oma väri oli alkuvärini). Ja tukka yltää puoleen selkään, on helvetin kiiltävä ja paksu. Tuskinpa voi pelkkää sprayta syyttää tukan tuhoamisesta..
- ksdghlsdghjoshg
Täyttä höpötystä. Itselläni oli ruskea tukka ja tämän suihkeen avulla vaalensin monta asetta. Suihkun jälkeen aina ruiskin menemään ja tulos oli todella kiva ja luonnollinen. Tukkakaan ei menny huonoon kuntoon. Lopulta pystyin värjäämään kokonaan blondiksi ja vieläkin välistä jos väri näyttää haalistuneelta suihkin blonde sprayta. V'älitön apu!
- esbo-girl
Kyllä minulla vain tukka vaaleni (vaikkakin ei niin voimakkaasti kuin värjäämättömään tukkaan) vaikka olin noin kuukausi sitten laittanut tummanruskean värin... Tämä on hyvä väri, ei tee hiuksista keltaisia ja voi päättää kuinka vaalean hiuksista haluaa, plus sprayta on helpompi laittaa kuin normaaleja hiusvärejä. Mutta sitä kysyisin, föönaatteko värin laittamisen jälkeen, vai annatteko kuivua itsestään?
- asdsjaodk
sellasta mietin, että lähteekö toi suihkeen tuottama väri juurikasvuna vai kuluuko se pois? ja kuluttaako se kuinka paljon omaa hiusten väriä jos ei ole koskaa värjännyt kestoväreillä hiuksia?
- Vaaleanruskea kulta
Kyllä toi saa hiukset aika karmeeseen kuntoon, jos ensin värjää ja sitten vaalentaa tolla. Ei kai se voi haalistua pois kuten tumma väri. Käsittääkseni vaalennusaine tavallaan ottaa väriä pois, vaikka ei olekaan värinpoisto. Siksi vaalennus aina rasittaa hiusta enemmän kuin tummemmaksi värjäys. Ainakin mun tukka on parempikuntoinen nyt kun en enää blondaa vaan värjään vähän luonnollista väriä tummemmaksi. Oikaiskaa jos oon väärässä.
- venn
mistä ton blonde sprayn saa ostettua? oon yrittäny ettiä kaupoista mut en oo löytäny :\
- wann
http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoito/Naisille/Hiukset/Hiusvaeri/S1-Blonde-Spray.htm
http://www.glossme.fi/Har/Hiusvaeri/S1-Blonde-Spray.htm?sClickID=Hintaseuranta-4
noista nettikaupoista saa blonde sprayta... Itsekään en olo vielä missään kaupassa törmänny tuohon, mutta onneks netistä sen saa kätevästi! :) - anyway___
Keskisiltä Tuurista saa myös jotai 9 euroo pullo :)
- käyttäjä
stokkalla myydään 12€/plo
- Blonde22
Tuossa purkissa lukee jotain että siinä on lämpö öljyä tai jotain, eikö tää tuote vaalenna jos ei oo auringossa tai esim.föönaa sprayutta kohtaa vai miten?
- Minä
Tuote vaalentaa hiuksen luonnollista pikmenttiä, se vaalentaa myös kertaalleen värjättyä tukkaa, mikäli edellisessä värjäyksessä hiukseen on jäänyt vielä tuhoutumatonta luonnonpikmenttiä. Vaalennus ei haalistu vaan kasvaa pois. Lämpö ja aurinko tekevät vaalennuksesta intensiivisemmän, mutta pitäisi tuotteen toimia ilmankin niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662288Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381883Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣241568Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711540Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.861293Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1841204Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬241120Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1101115En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9942- 77939