Onko Saunasolmu mahdollinen jos ei ole notkea?
Vastaukset 9
- Taret
Solmun kehittäjä, itse mr. Saunasolmu Ior Bock opettaa liikkeen saaneen nimensä siitä, että siihen kannattaa totutella saunassa kun lihakset ovat lämpimät. Ja mitä nuorempana sen parempi.
- joogafani
Mutta tuohan taitaa olla saunan alkuperäinen tarkoitus - saunasolmun mahdollistaminen siis!!!
Nimistäkin voi päätellä:
Sauna - suina (suu) - Joogi
"Solmun kehittäjä, itse mr. Saunasolmu Ior Bock ..."
Ior Bock ei todellakaan ole asennon keksijä tai edes kehittäjä. Kyseessä on varovaisestikin arvioiden tuhansia vuosia vanha idea. Iorin osuutena on ollut antaa asennolle sen suomenkielinen nimi mikä ei tietenkään ole mitenkään vähäinen kontribuutio sekään.
Tietoa saunasolmusta paikassa http://www.iorbock.fi/ukk/ - Joogi
joogafani kirjoitti:
Mutta tuohan taitaa olla saunan alkuperäinen tarkoitus - saunasolmun mahdollistaminen siis!!!
Nimistäkin voi päätellä:
Sauna - suina (suu)"Mutta tuohan taitaa olla saunan alkuperäinen tarkoitus - saunasolmun mahdollistaminen siis!!!"
Ei ole. Saunan alkuperäinen tarkoitus on puhdistautuminen. Henkisesti ja fyysisesti.
- halasana
Sehän riippuu ihan kehon mittasuhteista.
- Joogi
"Onko Saunasolmu mahdollinen jos ei ole notkea?"
Outo kysymys. Jos pääset ko. asentoon, niin silloin olet määritelmän mukaisesti notkea.
Tietoa saunasolmusta paikassa http://www.iorbock.fi/ukk/- lögbdfbdfbhdf
Eikö saunasolmu tarkoita myös itseltään suihin ottoa?
- Anonyymi
lögbdfbdfbhdf kirjoitti:
Eikö saunasolmu tarkoita myös itseltään suihin ottoa?
Saunasolmu on se asento, jossa tuo on mahdollista.
- Anonyymi
on on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881388
- 681156
- 65961
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste164860Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.67718- 93715
Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?103674Oothan sä erilainen mies
Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️37636- 43631
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova59629