Oon miettinyt, että pitäisi leikata hiukset lyhyiksi, sillä haluan oman vaalean värini takaisin. Kuitenkin pidän pitkistä hiuksista, ja tammikuussa -07 haluaisin että hiukseni olisivat ainakin keskipitkät. Kuinka nopeasti hiukset siis kasvavat? Jos leikkaan reilusti alle olkapäiden, niin kuinka paljon ne ehtii kasvamaan puolessa vuodessa?
Kuinka nopeasti hiukset kasvavat?
6
1500
Vastaukset
- puolessa vuodessa
Eli hius kasvaa noin sentin kuukaudessa, tosin se vaihtelee kovastikin eri ihmisillä, eikä 2 senttiäkään ole mikään mahdottomuus, mutta suomalaisilla aika harvinaista. Eli 1cm/kk on sellainen keskiarvo.
- pimm
yhdyn edelliseen... eli noin sentti kuukaudessa. Itse sen huomaan todella hyvin kun juurikasvu pitää aina värjätä korkeintaan kuukauden välein.
Tietty voithan yrittää nopeuttaa hiusten kasvua jollain "kapseleilla"... tutullani oli jotain hiuksiin/kynsiin vaikuttavia kapseleita tms. ja hän huomasi niistä olleen apua. - tietämätön-06
pimm kirjoitti:
yhdyn edelliseen... eli noin sentti kuukaudessa. Itse sen huomaan todella hyvin kun juurikasvu pitää aina värjätä korkeintaan kuukauden välein.
Tietty voithan yrittää nopeuttaa hiusten kasvua jollain "kapseleilla"... tutullani oli jotain hiuksiin/kynsiin vaikuttavia kapseleita tms. ja hän huomasi niistä olleen apua.Tämä ei liity asiaan tavallaan ollenkaan, mutta voisitko kertoa niistä kapseleista vielä enemmän? Itselläni on lyhyet hiukset ja tahtoisin kovasti puolipitkät jo vaikka ennen syksyä. paljonko hiusten kasvu nopeutuu, entä vahingoittaako kapselit jotenkin hiuksia? mistä kapseleita saa?
Kiitos jos vastaat! =)
- värjätä?
värjää hiuksesi omien hiustesi värisiksi, ei tarvi leikata niin paljoa. Kampaaja osaa värjätä sen sellaiseksi ku pitää!
pitkiä hiuksia. Niin hurjaa vauhtia kasvaa mun hiukset, että mun hiusten kavuvauhti on ihan varmaan toi 2 cm/kk. Ajattelin kasvattaa tonne puoleen selkään saakka. Saa nähdä kuinka pian pääseen tavoitteeseeni 2 cm/kk kasvuvauhdilla.
- katip
Värjäys ei kampaajan mukaan onnistu, hiukseni on moneen kertaan kotivärjätty tummiksi ja jotta saisin oman vaalean värini takaisin joutuis tekemään värinpoiston eikä mun hiukset kuulemma kestäis sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33811756IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597966Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut933083Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982258Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1562219Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81656- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin551103Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60793