Kuunteleeko täällä kukaan muu japanilaista musiikkia kuin minä??
Jos kuuntelee, niin mitä kuuntelette? Itse kuuntelen Ayumi Hamasakia, Abe Natsumia, w-inds.iä, Dir En Greyta, GLAYta, BLOODia ja monia muita...
Japanilainen musiikki
23
4349
Vastaukset
- Minä.
Mä kuuntelen lähinnä Ayumi Hamasakin musiikkia. :)
- s/pdif
http://www.youtube.com/watch?v=55zBhgP5cTY&search=yellow magic orchestra¨
- -kuulin sitä ja ihastuin heti-
mä en kuuntele japanilaista musaa...
mut HALUISIN kuunnella!!!
mä kuulin japanilaista musaa yheltä radio kanavalat ja ihastuin siihen heti- No nose
Jos sinulla on Limewire koneellasi sieltä pitäisi löytyä :) Jos ei ole niin sen voi ladata ilmaiseksi netistä. :)
- --ihanan erillaista--
moi
mä kuulin japanilasiat musaa radiosta. se oli aivan ihanaa.sanoista en ymmärrä mitään mut se on aivan ihanaa ja kaunista.mä en kuullu et se juontaja ois sanonu että mistä sitä saa...
joten ongelma on:
jos sitä haluu kuunnella ni mistä sitä sais?????
p.s.auttakaa.mä muuten tiedän ton laulajan Ayumi Hamasakin.se on kaunis ja sillä on hyvä ääni. - hevisti
mun mielestä koko j-rock juttu on täyttä paskaa, ihme pelleilyä.... ei voi ymmärtää...
- ...
hei toiset ihmiset tykkää toiset ei.. ei sun tarvi mennä koko juttua ihan paskaks vaikket ite tykkääkään toiset tykkää..
- .___.
Yritäpäs aikuistua.
- totanoin
Siis mitä värkkäystä? Kyllähän suomalaisetkin laulaa rockkia suomeksi?? Pitäiskö japanilaistenki laulaa suomeksi? OOT kyllä ihan pimee,sori vaan ?
*oksentaa*
JROCK ON NIIN
- Nimetön
Moni muukin on sinun lisäksesi Japanilaiseen musiikkiin hurahtanut, täydellisesti, samoin minä.
Kuuntelen suurimaksi osaksi: Ayumi Hamasakia, Dir En Breytä, CLAYta, Bloodia, The Gazettea, Ja monia muita, joita en tässä jaksa mainita. - mä vaan
Rakasta japanilaista musaa c-ute bändin kappaleet on hyviä ja minami kurybayashin kuuntelen myös aymi hamasakia niitä voi kuunnella ihan youtubesta.
- joku
mist saa ladattuu ilmaseks jotain ''läppä'' musaa???????????????????????
- on kivaa kuunnetlavaa
En kuuntele enää nykyisin jiipoppia ^^ Koopoppia sitäkin enEmmän. Jotenkin enemmän mun makuun kun siinä on hip hoppia Ja rnb:tä. Eikä ne tyypit laula livejänsä silleen "nasaalisti" kuten useimmat japanilaiset artistit tekee O_O
- xx-nyappy-xx
japanilainen musa on ihanaa!!
Kuuntelen An Cafea (=antic cafe)ja se on ihan YUME
osaan kaikki biisit
paraskappale:ryusei rokcet- hh
Heip! Japanilainen musa on tosi nastaa mut en oo löytä ny ku vaa yhe hyvän bändin! Shanadoo! Sen paras biisi on king kong!
- Zur-Chan
Minä kuuntelen Japanilaista musiikkia ja paljon.
Kuuntelen kaikenlaista. - ninnski
AYABIE ja ANTIC CAFÈ vie (;
- -Lemon-
Pelkkä termi "j-rock" on erittäin harhaanjohtava. Japanilaisten tekemä musiikki luokitellaan samanlailla kuin muissakin maissa. Esimerkiksi minä voin sanoa kuuntelevani japanilaista musiikkia, mutta jos menen ja sanon kuuntelevani "jrockia", kaikki leimaavat minut Gazettea/Dir en greyta/An cafeta/jotain muuta vastaavaa bändiä kuuntelevaksi raitasukkaernuksi.
Mutta kyllä, kuuntelen siis japanilaista, lähinnä vanhoja kararibändejä ja heavya punkkia, metallia sun muuta täällä päin tuntematona. Lemppareita ehdottomasti X Japan, Loudness, D'erlanger, BY-SEXUAL, Show-Ya yms. - japanifani96
Mä kuuntelen ite mm. big bang, ja Dir en grey bändejä.
- Anonyymi
Joskus 60 -70-luvulla Suomessakin soi japanilainen kappale,jonka nimeä en muista enkä laulajaakaan tiedä, en ole löytänyt sitä mistään, siitä pidin kovin ja haluaisin sen kuulla, muistaisko kukaan mikä se voisi olla, japaniksi laulettuna tietenkin?
- Anonyymi
Kyu Sakamoton Sukiyaki. Muitakin kappaleita on ollut kuten Topo Sorsakosken Lyhdyn nään syttyvän, luin tästä juuri Lasse Lehtosen kiinnostavasta kirjasta "Japanilainen musiikki". Juuri tähän on kai viitattu kirjan kotisivullakin. http://www.gaudeamus.fi/japanilainenmusiikki/
- Anonyymi
Pidän New Retro Wave -tyylin musiikista koska ikuinen kasarifani ja sieltä olen tykännyt kuunnella mm. Satellite Young -nimistä Japanilaista esiintyjää.
Tässä esim. Satellite Young & Mitch Murder - Sniper Rouge:
https://www.youtube.com/watch?v=AW2dxRr05gk- Anonyymi
Laitetaan nyt toinenkin kova hitti Satellite Youngilta, Dividual Heart :)
https://www.youtube.com/watch?v=7ItUbttXR74
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .754406Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503095Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631333075Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3962152Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2171269Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 741186
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291055- 631045
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973